Diabetes 2 ja elämäntavat

Helsingin Kallio on gentrifioitu nykyään. Jostain rotansyämästä yksiöstä Vaasankadulla saa pulittaa nykyään 900/kk. Köyhät ovat paennet 60-70 luvuilla rakennetuihin “homelähiöihin” Helsingin pohjois tai metroradalla oleviin asuinalueisiin, kuten hieno Itä-Keskus, Puotinharju, Myllypuro, Kontula, Mellunmäki tai merenhenkeinen Vuosaari.

Pikkuhiljaa asukkaat häädetän myös pois näiltä alueilta jolloin he joutuvat muutamaan Kuusankoskelle, missä ei ole enään työpaikkoja selluliittitehtaan alasajon jälkeen tai Kouvolaan mikä on viimeinen ja ikuinen levähdyspaikka.

Ainut hyvä puoli on että Kuusaalla on erittäin suuri Sairaala mihin on intergroitu myös erittäin suuri psykiatrinen yksikkö, joka palvelee koko Kymen-laakson moniongelmaista väestöä.

Tänään paikallisessa K-marketissa oli haukifile tarjouksessa hintaan 5,99 kilo, purskahdin melkein itkuun kun muistin miten entisessä elämässä oli tapana fileroida niitä itsepyytäminä rantakivillä. Mutta siitä on aikaa…

Kärsin syvästä masennuksesta jota yritän lääkitä alkolla. Mutta olen jo käynyt teini-iässä kolmen vuoden psykoanalyysin läpi. Lääkkeet niinkuin SSRI-ryhmään kuuluva Paroxetiini ei auta vaan turruttaa, terveysaseman lääkäri käski nostamaan annosta mutta ei se auttanut, päinvastoin.

Kaikki on jo yritetty. Nykyään pullo ja pamit (kun niitä saa) on ainut lohtu.

Joitain juttujasi jopa Tallinan matkaa olet ehdottanut. Olisi varmaan riemukas ilmiö.

Voit olla ihminen Isolla Illä tai Trolli isolla Tllä mutta se on varmaa, ettei viina masennukseen auta.

Kun näitä sekoiluja lukee niin toivon vilpittömästi, että tännekkin tulisi rekkautuminen. Eihän siitä mitään haittaa kenellekään olisi,

Niin, ihmisillä on tietty luontainen raja mihin saakka he haluavat kohdata sairasta ihmistä. Jossain vaiheessa tulee stoppi vastaan ja he vetäytyvät sinun seurasta. :frowning:

Ei se sairaus netissä ruikuttamalla parane.

Ei tule Jeesus eikä kukaan muukaan huutelemaan oven taa ja pelastamaan. Itse pitää apua hakea ja jos on rahaa päihteisiin on varaa hoitoonkin,.

Hyvä “Hyvis” itse seison noiden kirjoituksien takana 100 prosenttisesti, paitsi Jerusalemin matka joka meni hieman överiksi. Tallinan reissu maksaa 10 euroa edestakaisin uusilla laivoilla, ei siinä nyt ole mitään erityistä tai väärää jos pyytää jonkun plinkkiläisen mukaan matkaan. Itse olisin myöskin vaihtelun tarpeessa.

Voin kertoa sinulle että äitini kävi läpi vieroitushoidon Mehiläisessä ruuneperinkadulla jolloin alko lopetettiin seinään ja tilalle tuli pamikyllästys yksityishuoneessa, faija joutui pullittamaan 3000 euroa kahden päivän hoidosta. Hän kuoli kaksiviikkoa hoidon jälkeen.

Usein aloitan kirjoituksen muodossa “Minä” tai “Itse” mikä voidaan potentiaalisesti tulkita omahyväiseksi ruikutuksesi. Mutta sinä “Hyvis” harrastat ihan samaa lähestymismuotoa. Et vain huomaa sitä itse.

Mitä sillä on väliä miten aloittaa. Substanssi eli sisältö ratkaisee.

Tämä on väärä huomio. Se on kylläkin päinvastoin. Substanssi ratkaisee sisällön.

Voihan sitä noinkin ajatella mutta väännät miten vaan niin tärkeintä on mitä kirjoittaa.

Varaa hoitoon? Suomessa on julkinen terveydenhuolto, jonka veronmaksajat kustantavat. Tämä on aina ollut toimivan pohjoismaisen demokratian perusolemus, tykkäät tai et.

On tullut aika buustata tätä ketjua.

Verensokerit nyt 7.1 eli vähän koholla on mutta, terveysaseman lääkäri sanoi että voit nyt tiputtaa Metforem lääkitystä yhteen tablettiin päivässä. Eli hyvin menee.

Kiitos kaikille vastauksista, myös sinulle Winston-84.