Fixattu fajanssi

Semiputsissa sitä tänähi aamuna on okulit aukaastu jo kolmelta yöllä. Neljältä olinhii sit reippaana kurvaamassa kotturalla noutokeikalle läheiseen kaapuntii. Aavemainen sumu velloi paikoitellen saatanallisen ruman pimeän märän asfaltin yllä. Nukustelemaan mänin sit seithemältä uuestaan.

Ei täs ny päivännäköö enää pitkään riitä.

Marraskuinen maanantai, vettä sataa ja on lämpimän puolella. Olis koira niin olis pakko mennä ulos käveleskelemään. En mä kyllä mee ulos ellei ole aivan pakko. Taidan mennä keittiöön nyhjäilemään tyhjästä herkkuja! Son luovaa toimintaa. Holitta horjutaan edelleen tänäänkin. Mä olen vielä toistaiseksi terveenä, mut molemmat muut täs kämpässä on korkeassa kuumeessa ja toisella on lisäks kamala silmätulehdus. Seutukunnalla on porukkaa paljon korkeassa kuumeessa.

Oi ihana marraskuu…

Talvikauden harrasteet on selvillä. Harraste on täysin ilmainen sekä löytyy netistä. Wordpress harjoitukset on vietävä hieman pidemmälle ja tosiaan jotta WPteemoista saisi vielä lisää irti, niin tarvii opetella kuitenkin sitä koodausta. Jotta ne saisi juuri sellaiseksi kuin haluaa. - Tiedä vaikka jossain vaiheessa saisi jonkun idean, jolla voisi tienata muutaman euron.

Tuolla toisessa ketjussa olen yrittänyt kysellä yhdeltä nimimerkiltä aivan ystävällisesti minkälaista tiettyä maailmankuvaa AA jäsenilleen tyrkyttää, mutta vastausta ei vain tule.

Olen tässä ketjussa jättänyt vastaamatta myös erään nimimerkin minulle jättämiin kysymyksiin, koska en katso voivani vastata natsien, perussuomalaisten, rasistien ym puolesta sekä auttaa ko nimimerkkiä ymmärtämään heitä. Vaikka puoleni olenkin sanonut valinneeni, en sillä tarkoita mitään erityistä liikettä, puoluetta tms.

^ Liekkö sillä väliä, hä…

Mä käytin vuosia täällä energiaani aivan helvetin merkityksettömiin asioihin.
Mietin miksi jokin ärsyttää tai mua vaivaa, mutta eihän mua oikeasti edes kiinnosta nuo
asiat tai samojen tyyppien ajamat agendat… kuten esim karmea häly jostain sojakanelista,
joka provoaa yhden-liikkeen mulle aivan yhdentekevästä asiasta tauotta tai tää
valvontakomission häirikköämmä vuodesta 2007 ! tai umpimettän vastaranta-ajattelija,

fuck it and say: [size=150]I don´t give a damn[/size]

ja kaaleppinenhan on oikeassa kommenteissaan.

joten [size=200]JUST FUCK IT[/size] and move on, woman

ohita ja anna olla - maailmassa on paljon muuta oikeasti mielenkiintoista pohdittavaa ja katseltavaa jne yep yep

kuten nuo nettiharrasteet, kuten kenenkin harrasteet ja mitä milloin mitenkin, ah´

and I mean u mean people, te juopot :smiley: ja siis kyllähän sä nää asiat varmasti tiiätkin… :sunglasses:

You are right.

[size=200]I JUST FUCK IT![/size]

Ei kiinnosta eikä ärsytä, mutta nimitellä ja vatvoa pitää vähän siellä sun täällä jatkuvalla syötöllä?
Kuka ihme on “valvontakomission häirikköämmä vuodesta 2007”. ?

Jos miehellä on jotain asiaa, miehellä pitää olla tarpeeksi munaa sanoa se suoraan sille jota asia koskee. Eikä mälkättää ns. selän takana kuin juorumummot.

Kirjoittaja vadelmamunkki » 27 Loka 2017 19:21

[size=150]Ja ihan vinkiksi 1970:lle, olen huomioinut paluusi, joten ole otettu.
En kuitenkaan aio antaa sinulle huomiota tätä virkettä enempää.
[/size]

[size=150]…[/size]

[size=200]…[/size]

^ No mä nyt kuitenkin vähän annan. Eli miksi keksit muista kirjoittajista ihan omituisia nimittelyjä jatkuvasti?

^ Joo tiiän, että oot pyrkinyt puheilleni viime vuodesta lähtien.
Mut onkos meillä kuule mitään puhuttavaa ?
Onko tää vaan samaa sähisemistä ja vuosiluvut vain vaihtuu ?
Tää on sitä paitsi Helin tilusten pahanpäiväistä tallomista…

Fernetti ei taida tulla takaisin, enkä mä voi alkaa sellaseksi neulatyynyksi. Kahden sinänsä hyvän ja fiksun kirjoittajan symbioosin hajoaminen voi tuoda hetkittäistä, täysin ylivoimaiselta tuntuvaa, hyvin raskasta henkistä painetta ja stressiä. Tekin olitte yhdessä ainakin kymmenen (10) vuotta. Siihen mahtuu monenlaista esseetä ja novellia. Huimaa sanallista tykitystä ja ihania ilmaisuja ja yhteisen naisrintaman voitokkaita vyöryjä ystävyyden jalolla polulla ! Miten se muka eroaa pitkän parisuhteen päättymisestä ? Sama tunteiden vuoristorata koittelee nyt hermoratoja ja olo voi olla itseään epäilevä ja hieman tai paljon outo ja vieras. Vertaistuki ois tässäkin omiaan ohjaamaan omaa kulkua takaisin arjen täsmämitoitettuun turvakaukaloon. Nämä on todellisia asioita, ei niitä voi noin vain pyyhkäistä pois ja jatkaa kuin tyhjää vaan !! Armollisuutta ja aikaa… ja hengähdystauko ja lepoa ja lisää aikaa…

Koitte yhdessä monia hienoja tuokioita ja katsoitte kaihoisasti tulevaan. Käsi kädessä, tietenkin näin vertauskuvallisesti juoksitte halki tuulisen preerian ja jäitte joenuomaan katsomaan valkohäntäpeuran päätymistä krokotiilin suihin. Voimattomuutenne yhdisti teitä. Olitte pitkään toistenne iso-ja pikkusisko tässä kylmässä ja miesvaltaisessa, suuressa ja tunteettomassa päihdelinkissä. Eronne ei ollut yllätys, siitä huhuttiin kylillä ja toreilla jo pari vuotta sitten ja te ferniksen kanssa ette ehkä siihen lopulta uskoneet. Sitten koitti päivä, jolloin se tapahtui.

Ehkä itkeminen ei ole vielä lakannut, mutta varovainen toiveikkuus saattaa jo pienin nykäyksin saada alaa itselleen. Ja tervettä ja ravitsevaa kasvualustaa uudenaloittaminen tarvitseekin… ja onhan sulla lohtuna toi vastaranta-argumentoija-gubbe umpiskutsilan böndenlaitamilta.

Voisin kirjoittaa lodjukaupalla kauniista asioista, kuten yhteenkuuluvuus ja ryhmähenki ja miten pitää käyttäytyä ja kohdata rehellisesti asiat ja ihmiset ja oivaltaa perimmäisiä vaikutteita ja kuinka meidän tulee rakastaa ja tehdä töitä ja täyttää paikkamme ja etsiä lohtua ja tarkoitusta ja kuinka me yhdessä olemme tärkeitä ja yksilöinä toteutamme haaveita ja kaunis sisäinen matkamme luontaisen ilmaisun ja lahjakkuutemme peliin laittamista ja sen sellaista shittiä, mutta ei se nyt kauheesti mua kiinnosta. Mä olen viihdekirjoittaja. Raitistunut entinen tosikovadenso ja pultsari. Meikä on sanailija. Sellanen mä olen, enkä muuta voi olla. Siten minä ilmaisen sisintäni. Siten olen tehnyt, siten tulen tekämään, sillä niin haluan tehdä ja niin olen tuleva tekemään. Eihän iso ilmapallo ole sairas tai jotenkin taipumuksiltaan outo tai tarvitse ohjausta, josse ei mahdu pienen ilmapallon sisään.

Kai sen voi vain sivuuttaa tai kestää tai sitten ottaa yhteyttä moderaatoihin tai jotain, en tiedä.
Onhan täällä aina (vuodesta 2000 veikkauksen ajanlaskusta) ollut monenlaista persoonaa.
Toiset on toisia ärsyttävämpiä, vaikka monella on oma panoksensa ja kehysriihikaukalonsa.

doniin - ole sinäkin leppoisampi, sillä huumorintajua olen ollut lukevinasi sun nimmareilta.
ja ei se varmasti ole mikään mainittava juttu, että toisilla on tarve vaihtaa nickiä eri kausina.

Mä en asu täällä lopettamossa enää, enkä ole kehäraakki, joten näen ehkä jämähtämiset paremmin.
Kaikki kelaa läpi elämänsä muutenkin sitä samaa kelaa, minkä ne on saaneet laitokselta, useimmiten.

sellasta - ja olen nykyään entistäkin enempi saunalainen → [size=150]Ich bin ein saunalainen[/size], [size=200]AYE[/size]

Meinas mennä nimmari, kun syötin monta väärää salasanaa.
Ei tämä ole mikään vertaistukipalsta ollut enää aikoihin. Aikoinaan sain täältä itsekin paljon. Tukea ja tsemppiä juomisen lopettamiseen. Nythän tämä on kuin mikä tahansa vauva.fi. Luulisi rahoittajaa enemmän kiinnostavan, että miten tämä alusta toimii siinä, mitä se rahoittajalle lupaa.
Itsellä ei jaksamista vääntöihin enää ole, eikä mielenkiintoa. Tsemppauksen ja vertaistuen antaminenkaan täällä ei enää motivoi, kun palstan fokus on muualla. Elävässä elämässä yritän antaa takaisin sitä tukea, mitä itse olen saanut, sen verran kuin tuntuu hyvältä.

Kyl tääl minun ketjussa saa käydä pärisemässä jos siltä tuntuu. En mä ole mikään aloittelija tässä raittiudessa, joten en ole vaarassa lähteä juomaan moisesta.

Ruoanlaittokin päivällä onnistui ilman palovammoja ja ruoka oli hyvää, makaronilaatikkoo. Sen jälkeen oli tarkoitus ottaa jälleen pikku päikkärit, jotka venähtivät tunneiksi…

Ei nimettömällä nettifoorumilla ketkään ole yhdessä. Yhdessä olemiset tapahtuu jossain internetin ulkopuolella, IRL. Internet toimii kylläkin keskustelukanavana, ja on siihen oiva, mutta eihän anonyymillä foorumilla kukaan tiedä toisistaan muuta kuin sen minkä toinen on kirjoittanut.

Vääntämisessä ei ole mitään pahaa, jos se tehdään asiallisesti, ja annetaan asioiden väitellä. Sen sijaan solvaukset, nimittelyt, henkilökohtaisuudet eivät siihen kuulu.

Et ala neulatyynyksi, joten miksi pidät minua neulatyynynäsi? Kutsut vieraita ihmisiä ämmäksi, tädiksi, ämmänraadoksi, valvontakomission häirikköämmäksi, millon milläkin ilkeydellä.
Onko se aikuisen ihmisen, aikuisen raittiin ihmisen ajatuksenvaihtoa?

En sähise, vaan ihmettelen rauhallisesti, miksi toimit noin? Mitä aikuinen ihminen saa moisesta? Mihin se auttaa? Raittiuteen, yöuneen, hyvinvointiin?

^^^ Morjesta vaan

^^ No, jos sen takia lähtee kaatamaan, mitä joku pässi tai nössö on täällä kirjoitellut, niin ei kovin vahvasti mene.
Ja sellanen uho, että nyt kyllä kadutte, kun minäpä menen juomaan, niin siitäs sitten saattekin ! :laughing:
Jokaisella on oikeus ottaa pikaiset rapulan uusinnat ja juua ittensä vaikka hautaan, eihän se ole ees laissa kielletty.
Omaan napaa paukahtaa vain seuraamukset ja kaduttaa varmaan koko loppuelämän delata ennenaikojaan noin
kehnon päihteen takia. On parempia aineita ehdottomasti ja tuossa mielessä ex-soijakaapeli on kyl oikeessa.

no, kohta taas karvanaaman kaa tonne sysimustaan ja tuuliseen kakkailmastoon, jeeeeeeeeeeeeeeee… jouza :wink:

nenäpäivälähetystä yleltä, hyvän asian puolesta, kannatan ja oltiin aiemmin
asianlaidan tiimoilta koiran kaa onnibussiin tutustumas, ah´
ja yleäksällä ne vetää 36 timmaa radioshouta
sairaiden lasten hyväksi, tuota varmaan
Lennon ja Elviskin suojelisivat, jos
ne eläis.

Hei, länsimetro on melkein valmis ! ja huumorintajua ei voi oikein kasvattaa !

:open_mouth: :unamused: :unamused: …pikainen kakalla käynti helpottaa akuuteinta paineentunnetta… :slight_smile: …kokeilkaa, niin ei pääse paska liiaksi pakkautumaan… :wink:

Muistitko pyyhkiä pyllyn?

[size=200]Kyllä aikuisen ihmisen pitää muistaa pyyhkiä pylly![/size]

Ähh…aina mua holhotaan…unohdin mutta palaan takas…

Kiitti Hetsalle huolenpidosta!
…muute…Välillä on sellanen olo, että jotkut täällä on unohtanu käydä kakalla…

^ Eikä sittenkään minkäänlaista huumorintajua, myöskään… ole kaikilla

Kyllähän sä sen tiedät, että maailmassa kaikki ei tule toimeen toisten kanssa.

Joka mestassa on aina historia, joka ei näyttäydy tai näy kuin sen hetkisellä pintariipaisulla.

Kun menee uuteen työpaikkaan tai harrastepiireihin tms, siellä on aina niitä menneitä juttuja

Tämän kalenterivuoden fuksiosasto ei tiedä mtn erilaisten vanhojen nickien välisistä menneistä “keskusteluista”,
jotka vaikuttavat vuosienKIN jälkeen, eikä yhtään mikään tule niitä välejä korjaamaan “normaaleiksi”.

todellisuus on tarua ja sen kavereita satuja yms. muita juoruja ihmeellisempää

Se vaan on niin ja niin sen pitää ollakin ja minä oon niiiiin paljon fiksumpi, etten jatka tätä kierrettä,

tämä tullaan näkemään alta aikayksikön and I will be [size=200]FUCKING WINNING[/size]

sori helistys tästä paasauksesta, enkä oo hyvä antamaan neuvoja asian suhteen, sen näki taas prkl :laughing:

Juu näinhän se kyllä on! …ja fiksuin on kyllä se joka ei lähde riidanahaastajien touhuun mukaan…antaa spedejen täristä…joillekuille tässä maailmassa ja elämässä tuntuu olevan enemmän sääntö kuin poikkeus tapella ja haastaa riitaa jokaisen kanssa…onhan niitä ihmistyyppejäkin kai olemassa jotka siitä saa jopa ihan nautintoa tai mielihyvääkin…

Helisijällä on muute hyvä huumorintajunto…ja pelisilmää…muutenkin mielenkiintoinen ja hyvä tyyppi!. :wink:

Setämiehet saa nimitellä ja ämmätellä muita ja se ei ole riidanhaastamista. Se osoittaa kehittynyttä huumorintajua.
Jos ämmä tai täti huomauttaa ettei ole ihan kivaa moinen nimittely, hän haastaa riitaa, tai hän ei ole muistanut käydä vessassa tai on se aika kuusta. :bulb:

Tämän opin Plinkissä tänään, kiitus Jeesus.

PS. Vakavasti puhuen, kyse ei ole mistään isosta asiasta, tai edes toimeentulemisesta. Kyse on vain siitä, että toisten nimittely ja solvaaminen ei ole periaatteessakaan ihan jees, vaikkei siitä mitään vahinkoa olisikaan.
Loukkaus häpäisee kuitenkin vain lausujansa, kuten Konfutse sanoi.