Juomisen juurisyy on löytynyt

Lähtökohtaisesti tietysti tosiaan olisi hyvä, ettei kukaan kirjoittelisi tänne humalassa. Se on aika epäreilua kaikkia kohtaan ja etenkin niitä, jotka alkoholinkäytöstään huolestuneina hakevat täältä apua, joko alkuun lukenalla tai rohkaistuneena kirjoittamaankin.
Ankeaa ja hämnentävää on, jos täällä on vastassa sama touhu, mistä pyrkki eroon… sama kuin AA-kokoukseen mentyään huomaisi vastassa olevan humalassa olevia ihmisiä. :disappointed_relieved:

En tiedä, mistä tämän ketjun aktivoitumisessa on nyt kyse. Lempeää Kettua itseään ei ole vähään aikaan näkynyt.

Joka tapauksessa toivotan mukavaa päivää kaikille ja voimia pyrkiä kohti raittiutta.

1 tykkäys

Mäkin olen vähän kaipaillut @Lempea_kettu:a!! Miten sinulla menee?

Nimenomaan. Pitää olla sen verran järkeä päässä, että pysyy pois täältä, jos on juonut. Ennen edellistä katoamistaan AitoaIloaKohti hyökkäsi myös minua ja Lempeää kettua vastaan sillä tavalla, että epäilin hänen myös silloin juoneen. Hän oli silloin ollut palstalla muutenkin aktiivinen ja hänen tyylinsä muuttui yhtäkkiä niin täysin, että en keksi siihen mitään muita syitä kuin juominen ja ehkä minätilan vaihdos. Tai no, muuttuuhan tyyli vihaisenakin. Minua saa konfrontoida, mutta rakentavasti. Tämä on tietenkin vain minun spekulaatiota ja olen pahoillani, jos olen väärässä, mutta toistaiseksi pidän kiinni epäilystäni. Vähän kurjaa myös puhua toisesta näin, kun hän ei ole itse paikalla, mutta meni nyt tämän kerran.

Minäkin olen miettinyt, mitä Lempeälle ketulle kuuluu. Toivottavasti hän käy kertomassa kuulumisia jossain vaiheessa.