Onko nyt Maago(kin) poissa?

RIP.

Lepäile Maago silti rauhassa.

Kiitos vinkistä irtokarkki, laitoin typerät uskomukset muualle. Peace! :slight_smile:

Kepeät mullat täältä Pohjanmaaltakin, ei ollut varmaan helppoa elää viimeisiä viikkoja. Sääli kun noin kovan päätöksen tehnyt ihminen oltais voitu pelastaa, tommosella päätöksellä reflat olis kestetty. Toimiiko meidän vieroitushoito, itsellä ei kokemusta ku en voi vierottautua vaan lekurit nostaa annoksia. Hirveää kun kyseessä ei ollut mikään typerys vaan hyvinki viisas ihminen, seuraava joka kirjoittaa noin ja joku tuntee niin hoitoon ja heti. Kyllä mä olen istunut ladattu ase pöydällä ja maistanut miltä rauta maistuu, en huumeiden takia vaikka niitä joudun käyttämään loppu ikäni.

En tuntenut livenä, enkä foorumillakaan saanut oikein persoonasta kuvaa. Viimeisenä juttuna muistan tuon bentsojen lopettelun. Itse onnistuin, Maagokin teki sen tavallaan. Hän oli yksi foorumin vaikuttajista, ja sikäli jään kaipaamaan. RIP.

Itku pääsi täälläkin vaikka en Maagoa tuntenutkaan, en IRL enkä muutenkaan… Tää palsta vaan saa kaikki tuntumaan niin “tutuilta” koska ongelmat ovat pitkälti samat. Päihteiden väärinkäyttö :frowning: Mä oon yrittänyt kirjoitella tonne lopettajiin mutta todella paljon olen lueskellut teidän kaikkien kirjoituksia täällä saunankin puolella.

Voi Maago, lepää rauhassa…

Nyyh,

Pinkku

Minä tunsin Maagon. Kamalaa ajatella ettei hän enää tule missään vastaan tai soittele. Toivottavasti hän on saanut nyt sen niin kauan haluamansa rauhan. Jo toinen kaveri kuoli n. kuukauden sisällä. Riittää jo.

Voi saatana… RIP…

Seurailin pitkään sivusta Maagon juttuja ja tulin tästä helkkarin surulliseksi.

“Hetket ovat kuin laivat,
ne lähtevät armottomasti aikanaan.
Meidän on oltava kuin satama,
tyynesti kaivaten.”

RIP.

Pikkususi

Voi Maagoa… :frowning: Ei oo menny kertaakaan, ettenkö foorumille tullessa ois jopa toivonut, että tänne olisi yhtäkkiä avattu ainakin kymmenen uutta ketjua beneistä, tai siitä että mies on taas päässyt vapauteen. No, tällä kertaa hän on varmasti päässyt ihan todelliseen vapauteen.

Osanottoni ja paljon voimia kaikille teille, jotka tunsitte Maagon ihan läheisesti.

^ Jepjep. Välillä, kun mulle sattui huono päivä kohdalleni(siis melko usein), niin melkein raivostutti se, kun Maago päivän aikana availi monta niitä ketjujaan: Nyt on bentsot loppu, Sainkin pari Xanoria kaverilta, Sain vielä pari Pamiakin jne., mutta nyt niitä jo oikein kaipaa :frowning: . Eivät ne nyt niin pahoja olleet ja monesti ihan hauskojakin. Lisäksi Maagolla oli myös ne ihan fiksut juttunsa. Ei se mies mikään läpilaho ryynipää suinkaan ollut. Kyllä tänne tyhjä paikka jäi Maagon jäljiltä :frowning: . Oli hän sellainen omanlaisensa tapaus ja lämmöllä muistelen, varsinkin kun viimeiset postauksensa olivat niin positiivisia, mistä se sitten johtuikin :confused: .

Lepää rauhassa, Maago :frowning: . Surullista…

[Bentsothan tunnetusti vievät harkintaa ja lisäävät impulsiivisuutta, kun ei kontrolli pidä… Olen mä saanu viestejä “nytloppujuominensanojamppatuominen…”, kun jollain kamul on juomaputki päällä. Silloin kun on ottanut isoja/isohkoja annoksia, voi olla aika varma, että kyllä tämä huomenna loppuu - kun on sil hetkel ainakin suht jees olo, eikä ajattele/muista kui vaikeaa se onkaan sit olla ilman tai halllita käyttöä. Olen mä kuvitellut sellases tilas, että huomenna muuttuu, mut sitten kun se huominen tulee, tai sitä seuraava päivä, jatkuu vaan… :confused: . Ei viestin lähettämiseen silloin muuta motiivia välttämäti tarvi kuin sen, että uskoo, ja kenties toivoo, että joku tukee. Äh, mitä siitä e n ä ä… :frowning: ]

Minun käsitykseni on, että Maago pysty myös myöntämään virheitään ja erehdyksiään, mihin ei moni pysty, muistan sellaisia vastauksia. Sekin on vaikeaa… :frowning:

R.I.P & jaksamista läheisille! Onhan noita ihmisiä mennyt joo :frowning: …mihin, sitä ei tiedä kukaan. Mut kärsimykset on ainakin ohi, siitä minä olen varma :exclamation:

Nostin tämän vain sen vuoksi, kun selailin noita hieman vanhempia ketjuja läpi ja siinähän törmäsi tämän tästä näihin aloituksiin, joista Maago mm. tunnettiin :smiley: .

Hitto vie, tuli vain yhtäkkiä hirveä ikävä Maagoa, vaikken häntä IRL tuntenutkaan :frowning: . Hieman tyhjältä täällä nyt tuntuu, kun yksi varsinainen persoona ja aktiivinen kirjoittaja on poissa.

Eipä mulla muuta.

Niimpä. Ilmeisesti profiili kuitenkin jää tänne.

^ Kyllähän se profiili täällä säilyy, jollei joku ota yhteyttä ylläpitoon ja perustele hyvin sitä, miksi profiili pitäisi poistaa. Mä olen henk.koht. sitä mieltä, että tekstejen säilyminen täällä ei millään tavalla loukkaa kuolleen muistoa, siis ainakaan tässä tapauksessa. Musta on vain hyvä juttu, että Maago säilyy täällä muistoissamme. Ihan positiivisella tavalla mä ainakin häntä muistelen :slight_smile: , vaikkei hänen elämänsä aina niin positiivista ollutkaan :frowning: .

Hei, mä näin Maagosta unta!! :astonished: Tuli mieleen nyt kun näin tän ketjun. En kyl yhtään muista mitä siin unessa tapahtui. Mut aika kivan näköinen se mun uni-Maago ainakin oli. :slight_smile:

RIP Maago.

:cry:

Äähh… olis niin paljon sanomista aiheesta mutta tyydyn toteamaan että vaikken tuntenutkaan muuten kuin nimimerkkinä, niin tämä tuntuu silti niin pahalta inside out.

Rest in peace.