[size=200]No lintsaat huomenna ja lepäät!!![/size]
Maaliskuu on varmaan eristyksessä.
[size=200]No lintsaat huomenna ja lepäät!!![/size]
Maaliskuu on varmaan eristyksessä.
![]()
![]()
…heh… arvoisa putkanvartijakin on herännyt nokkauniltaan… tuu tyhjentään jun palju…
Huomenna kyllä Ainakin nukun ja herään ilman herätyskelloa ja meen hoitaan tärkeimmät työt alta kun oon heränny…
Mieti kuinka mulkeroita ihmiset on… yks läheinen vanhus on ollu la lähtien sairaalassa hengityskoneessa ja ennuste on hyvin heikko… mut siis hengissä vielä,… sukulaiset on tän parin päivän aikana käyny tyhjentämäs tän kämpästä kaiken arvokkaan (muuten ei ole porukkaa sen luona pahemmin käyny) kävin tänään kattomas postit ja vesiputket ettei jäädy… niin kämppä oli pengottu… lähinnä arvokamojen osalta…että mua sieppaa tällainen ihmisten asennoituminen!
![]()
Toi meidän arvoisa sellinvartija on ihan hauska lisä harmauteen… mulle samat lääkkeet kiitos ![]()
![]()
Spurgu pahalainen!!
Tää on seksuaalista häirintää!!!
![]()
![]()
oikeudessa?
![]()
![]()
Maaliskuu lähtee töihin, pukeutuu pakkaseen,tekee kiltisti pitkän päivän hommia ja menee sitten kotiin.
Selli 671-176 vapautuu.
En nyt ole varma sellinumerostani, mutta paljun kautta päivätoimintaan ilmoitan lähteväni myös…siivotkaa selli hyvin sillävälin.
Mä en lähde töihin tällä pakkasella. Mä pysyn tääl sellissä.
.
Kun tänne rundiin ei saa edes aineksia prunon valmistukseen, teen siitä ulosteesta jenkemiä
Ja jos et kohta siirä mua JuuliaS selliin, niin alan valmistamaan krokodilia ja huumaan sillä koko osaston!
![]()
![]()