Tyhmimmät ostoksesi päihteiden vaikutuksen alaisena

Onko tullut tilattua netistä tai tehtyä muita typeriä hankintoja päihteiden vaikutuksen alaisena joita et ilman päihteitä olisi tehnyt?

Poronlihaa netistä 5kg 109 euroa. Mullahan on varaa. Voi juma lau ta. :angry:

Näitä kyllä riittäisi,eikä kaikkea kehtaa edes luetella,mutta perusmässyissä ostanut kaikkia herkkuja kassikaupalla ja sen jälkeen raahannut niitä kasseja ympäriinsä mukanaan tuntitolkulla ja lähtenyt sitten viemään ne taksilla kotiin .

Yksi mieleenpainuvimmista muistoista oli kyllä kaverin kanssa kauniina aurinkoisena syysiltana ostaa sateenvarjo auringonvarjoksi ja huomata ulkona,ettei se aurinko enää mollota ja muutenkin oltiin menossa sisätiloihin.( jonne se varjokin unohtui tietenkin,kun seuraavana päivänä sille olisi ollut käyttöä)

Myös kun happopäissään saimme idean lähteä syömään huoltoasemalle kasan nakkeja,niin maksaa sitten taksit sinne eestaas todetaksemme,ettei ruoka nyt maistu ja pitää päästä pois sieltä selvien ihmisten keskeltä.

Toi on kyllä aika hyvä. Mä olen ostanut ihan liikkeistä kaikenmaailman kenkiä, joita en sitten koskaan ole käyttänyt. Silloin kun olin vielä töissä ja rahaa oli enemmän. Erilaisia pipoja esim. pandakarhun pää :unamused: . Olen kanssa tilannut kaikenmaailman roipetta, mutta mies on siinä kunnostautunut vielä paremmin. Magneettikengän pohjallisia, tilasi oikein koko laspuuden perheellensä. Ei ole niitä koskaan käyttänyt, eikä antanut kenellekkään ja kissat rikkoi ensimmäisen parin saman tein. Repivät ne magneetit irti niistä, hyvää tekoa hei :unamused: . En edes muista mihin niiden piti auttaa.

Nykyään ei ole enää rahaa, että vois tilata mitään rojua, joten en edes nettaile missään mistä voi ostaa jotain päihteiden vaikutuksen alaisena.

Taksi tuli tilattua muuten parinsadan metrin päässä sijaitsevalle huoltikselle aikoinaan. :laughing: Kaverilla oli paniikkihäiriö ja olutta piti saada jo heti aamusta.

Oliko noilla magneettipohjallisilla joku terveysvaikutus- idea? Poronliha on myös uusi superruoka ja terveyasiat on mielessä varsinkin silloin kun on juonut tarpeeksi alkoholia.

Elisa viihdepaketti. Lähti kyllä paluupostissa takaisin.

Viisi kuplavolkkaria. Niitä sitten ihmetellen kodittomana kaatosateessa tai olihan siinä valinnan varaa mennä suojaan sinne maantiepaisuman sisäpuolelle.

Oikeesti - käyttökelvottoman tavaran haalinta. Tarpeellisen yliostaminen. Ehkä yksiö Manhattanilta ois ollut se järkevä sijoitus. 6,5 neliötä komerotilaa hienolla näköalalla toiseen pilvenpiirtäjään.

Lahjaksi mennyt 700 markan taulu, kun en ollut miljonääri, vaikka perinkin isäni puolesta joskus jotain.

En mä mitään sinällään tyhmää ole ostanut, mutta siinä mielessä tyhmää, et ei olis välttämättä ollut niihin ostoksiin rahaa. Yleensä vaan, kun estot lähtee, niin tilaan netistä kaikkea, mitä olen himoinnut. Typerintä on kyllä ollut se, että kun muisti on stilkkareista mennyt, niin en ollut edes muistanut tilanneeni yhtä paitaa. :unamused:

Joo kai niiden johonkin piti auttaa. Migreeniin, masennukseen, selkäkipuihin jotain vastaavaa :unamused:

Kerran juhannuksena paloi yli1000e rahaa kaiken maailman krääsään ja päihteisiin. . Mitään ei tullut reissulta kotiin vaan onnistuin hävittämään kaiken ennen kotiin lähtöä. Bensarahat jouduin lainaamaan kaverilta ennen kotiin paluuta.

Joskus ostanu 100e safkaa ja syöny kaiken paukku päissään samana iltana.

Mulla sama kuin Nnaanalla.
Stilkkareissa/Stelloissa tullut tilailtua netistä uutta ryysyä eikä aamulla mtn muistikuvaa,sit saanu vaan jännässä odottaa että mitäs nyt kun posti on tuonut saapumisilmoituksen :unamused:

Humalassa tuli kerran tilattua kotiinkuljetuksella 8 perhepizzaa :mrgreen: . Myös sikakännissä tilasin taksin menin kauppaan käskin taksi kuskin odottaa et menee vaan 5min. No ei siinä mennyt kuin puolituntia 13 olut salkkua ja tupakkaa ja sytkäreitä sen 5-6. Pyysin miestä jolla oli pakettiauto niin et heittää mut kotia matkaa oli n500metriä ja maksoin sille 50e et auttoi mua kantamaan tavarat sisään ;D ainakin oli olutta hetkeks aikaa

Paha. :laughing: Joskus olutta ei vaan ole tarpeeksi.

Ohitin Mäkin jonossa hidastelevat suomenruotsalaiset naistenpäivänä 2008, ostin 10 tuplajuustoa ja näytin naisille keskisormea sanoen “haistakaa huorat vittu.”

Silloin vaikutti: GBL ja alkoholi+varmaan piiska.

Ei ole varsinaisesti tullut ostettua mitään tyhmää kännissä, mut muutaman kerran olen antanut taksikuskille älyttömän tipin (tyyliin 10€ matkasta maksanut satasen jne.)

Ainiin - 900 mk:n taksimatka Hämeenlinnasta Lahden kautta jonnekin Kouvolan likelle umpipöndelle kesällä 1986
ja päätin vain 16 veenä kaupungin hotellista yöllä tullessani, että meenkin jo nyt sinne, minne piti,
mutta taksilla tuntematonta mökkiä etsiessä aika hupaa touhua, JA kaksi kossupulloa ehjänä laukussa pääsin perille. Toista alettiinkin pian meikän koisastua kaatamaan pelkän kaivoveden ja sokerin kera meikän faijan ja sedän kanssa pienes kämpäs ei-missään.

Kyseinen kesä oli Tshenorbili-laskeutuman keskellä Palmen murhan tapahtumissa eletty, ja Jakomäen pankkiryöstön seurauksena Mikkelin torilla hieman dyna jytisi. Maradona teki käsimaalin ja pressamme oli Manu ja maailma juppien, yhteydet netittömiä, junat oikeesti kulki ja posti polki, ja kusti huikkas duunissa. Legendaarista aikaa, skreduiksi kutsuttiin kermaisesti pukeutuvia ja kuuluin heihin - nyt olen bläkin ystävä ja parantunut enimmäkseen paskasta musamausta… tytöt olivat saavuttamattomia ja nykyään niitä ei setämiehen kantsi hätyytellä, tyydyn naisiin :laughing: :laughing: :laughing: vanhat hegemoniset ja karismaattiset muistelot ovat merkki dementian saapumista pääkoppaan ja aivonesteen hupenemiseta, aivokemiallisesta kalkin muodostumisesta, lievästä ja vakavasta tylsistymisestä, myös raitistumisesta ja kelailu on menneisyyteen osittain jääneen kohtalona, mutta pitäähän ees jotain memorya ihmisellä ajastaan olla… tulevaa on vaikia jälkimaistella… enkä vaikuttaa voi tapahtuneisiin. ihan kaikki ei ollut silti paskaa… ja itsensä on hyvä määritellä itselleen, olematta myytävissä kenellekään tai millekään luulemisopille ja suuntaukselle. ja itsensä oppia tuntemaan, muuten ei tule pärjäämään.

-Ostin kännissä emännälle joskus vuosia sitten yli 500eurolla kerralla shampoita ja hoitoaineita kun oli tullut noottia, että ne on muka jatkuvasti koko ajan lopussa kun tuhlailen suihkussa käydessäni. Sitten tuli noottia siitä, kun niitä ei mainannut saada mahtumaan kämpässä mihinkään…

-Mässyissä ottanu kaupasta niin helvetisti herkkuja kerralla kärryyn, että en ole oikeasti meinannut kehdata mennä kassalle ja joutunut keräämään rohkeutta muutaman minuutin :mrgreen:

-1200euroa yhden kohteen pitkävetoon “läpällä” paikallis jääkiekkopeliin (monta lappua singlenä) joka onneksi meni oikein kertoimella 1.55. Elimistössä jylläsivät alkoholi, bentsot, lyrica ja syy vetoon oli saada hieman extrajännitystä peliin vaikka normaalisti en edes uhkapelaa enkä seuraa järin paljoa urheilua.

alkoholi.

Ai tää emäntä olis ollut vaan innoissaan. Ehkä tosin vähemmälläkin ostaminen riittäisi, mutta kun lutrailen itse suihkussa käydessäni ja rakastan kaikkia uusia hoitoaineita kokeilla. Tosin nyt on pärjättävä entisillä.

Shit! oletko sä oikeasti vasta 18v? Aika pahalta kuulostaa toi sun tilanne. Pitäisköhän sun lopettaa alkoholin käyttö kokonaan?

150kpl sinisiä dormareita parin frendin kanssa ostettuna kaverin naapurilta,jotka menimme kotiini vetämään seuraavan vuorokauden aikana.
Tästä on aikaa runsaasti,joten dc.t eivät vielä silloin niin kovissa hinnoissa olleet,kuin tänäpäivänä,mutta silti tuolla summalla olisi saanut paljon järkevämpääkin viihdettä tai ihan jotain pysyvääkin hommattua.

^ Mikään ei ole pysyvää tässä maailmassa :wink: .

Mikä nyt sitten lasketaan tyhmäksi ostokseksi? Ei esim. se poronliha nyt IMO niin tyhmä hankinta ollut. Asioita toki saattaa hieman mutkistaa se, jos suurin osa 5 kg:sta menee hukkaan, koska ei omista kunnollista pakastinta, tai vaihtoehtoisesti ei aio syödä koko könttiä kerralla, tahi saa järjestettyä poronlihapitoja ystäville ja sukulaisille. Niin, tai inhoaa poroa sydämestään, eikä tunne ketään, joka siitä pitäisi :confused: .

Saako tähän kirjoittaa tyhmistä ostoksistaan, jotka on tehnyt ilman erityisempää päihtymystilaa?

Olenhan toki ostellut kännissä/piripäissäni/joissakin sekiksissä vaikka mitä vaatteita, kauneudenhoitotuotteita, sisustusjuttuja jne., jotka sitten selvittyäni totesin ihan hirveiksi, mutta sittenpä ne tuli lahjoitettua eteenpäin, joten eivät nekään hukkaan menneet, vaikka toki se turha rahanmeno hieman vitutti.

Tämä ei tosiaan liity välttämättä lainkaan päihtymykseen, mutta väliin saan sellaisia hamstrauskohtauksia, jolloin mun pitää kiireesti ostaa kaapit täyteen mm. säilykkeitä, pakasteita, pesuaineita, vessapaperia, paristoja, kissanruokaa ja -hiekkaa jne., jne., kuin ne olisivat pian maailmasta tai vähintäänkin lähiseudulta loppumassa :unamused: . Kunnon survivalisti-meininki siis valtaa mut ajoittain :laughing: . Eivätpä nuo sinällään mitään turhia hukkaostoksia ole, mutta vähemmälläkin rahantuhlaamisella, tavaran raahaamisella ja kaappitilojen tukkimisella voisi kenties pärjäillä :confused: .