Fixattu fajanssi

Aamukaffit keitin kaheksalta ja sen valmistumista odotellessa menin takaisin sänkyyn. Nyt on sit kylmää kahvia tarjolla. Taidan lähtee ajelemaan ja kyläilemään kun ei noiden promillien kanssa tarvii olla huolissaan.

Voi hyvänen aika…
Onko nuo lumiukot kokeneet verilöylyn?

^^ Se on tyyypillinen kylien lumiukkojen ja lumiakkojen yhteenotto, jossa väitellään verisesti oikein- ja väärinraitistumisesta ja luovuttamisen lausesisällöstä, sekä voimaantumisesta painonnostosalilla
ja tv-antennista korkeempana voimana…

Tsekkaan aina Helin kuvat päivitysten kera, jeh :smiley:

:laughing: :laughing: loistava kuva…Hetsalla on loistava huumorintaju ja hyvät jutut!

Japanilainen jäätynyt järvi.

Talon rauha on särkynyt. Ikkunoiden vaihto aiheuttaa poikkeaman normaaliin huopatossutehtaan äänettömyyteen. Ja nyt sapuskan kokkailuun, ettei vain pääse laihtumaan!

Pyryttännä koko päivän ja oikein lumiaura kävi heittämässä lenkit pihassa.

Pojan piti tulostaa 1 paperi. Tällä kertaa homma meni hienosti, sillä ilmassa ei leijunut keleitä eikä elimiä sen kummemmin. Toimenpidettä kesti kyllä parisen tuntia, mutta minkäänlaista hermoromahdusta ei ollut jälkeen päin havaittavissa. - On tainnut poika luovuttaa sille tulostimelle, totesi vain jälleen, että nyt se paska sanoutui palveluksesta lopullisesti irti. Paperi tuli kirjoituksineen ulos minikokoisella tekstillä mutta tuli kuitenkin. Sen jälkeen tulostin nielaisi epämääräisessä jatkumossa paperia sisäänsä rutaten ne jonnekin sisuskaluihinsa, lopetti homman valitukseen ja jäi pahaäänisesti kuitenkin ruksuttamaan. Kaikki valot vilkkuivat miten sattuu ja kaikki virhekoodit ilmestyivät näyttöön. Eihän siinä muuta kun töpseli irti seinästä. Upeeta tekniikkaa nykyisin!

Onneksi mun ei ole tarvinnut tulostaa yhtään paperia raittiuskin säilyy paremmin.

:laughing: …niin tutun kuulosta toi tulostintouhu… meillä ton tulostuksen hoitaa nykyään vaimo… kun mulla menee lähes aina tulostin/tulostuskerta… joskus vaimo tuli kotiin kun olin jotain työhommeleita taas yrittäny ulostaa…pihassa oli tuhannen piparin palasina jälleen yksi brotheri ja ukko hermot riekaleina tallissa hakemassa lohtua viskipullosta… ku ei ollu taas suostunu paperi tuleen ulos samalla sekunnilla kun olisin halunnut…

Alimmasta kellarikuopasta tuollaiset vehkeet mielestäni…sympatiat pojallesi siis!

Kuvassa katoavan lajin edustajia Alaskasta. Kuvien suhteen kävi pieni tapaturma, sillä mun sormeni painoivat del-näppylää ehkä hieman liian innostuneesti ja kaikki tässä ketjussa olleet kuvat häipyivät taivaan tuuliin. Ongelma liittyy hostauspalveluun, joka on kyllästynyt näköjään siihen, että mä vain vuosi vuoden jälkeen käytän starter-pakettia, enkä ota käyttöön heidän kauppaamiaan uusia palveluitaan niin edullisella lisähinnalla. Tän parin vuoden aikana starterpaketin ilmaiset ominaisuudetkin on kutistuneet koko ajan. Tarvii vaihtaa palvelua tässä vuoden vaihteessa ja ottaa joltain toiselta edullinen starterpuketti.

Eipä tässä häpän nauttiminen ole mieleen tullut vaikka pikkujouluaika onkin. Mutta onhan mun elämäni varmaan jonkun nuoremman mielestä sanomattoman tylsää, ainakin mun mielestäni olis nuorempana ollut tällanen elämä aivan persiistä ja syvältä, mutta mä olen tähän sangen tyytyväinen.

[size=200]niin,[/size]

tyytyväinen, onnellinen, rakastunut ja muuten vaan kajahtunut. Näiden kaikkien oliotilojen ja henkisten alentuvuuksien määritelmät ehkä muuttuvat iän mukana !

Mun pikkujoulut koiran kanssa olivat lämminhenkiset ja päihteettömät ja nyt katsomme yhdessä vasempaan ja oikeaan tietä ylittäessä ja myös aikoihin tuleviin, ihan luottavaisesti.

Nyt näyttääpi ulkona paljon paremmalta kuin aikoihin, lunta ja kaikkee, hienoo, ihanaa. Kyllä toi hostinkipalvelu ahdistelee vaikka millä ilveillä tilaamaan optimoidun sille ja sille paketin. Mitä mää sellassiilla paketeilla teen? Mitähän ne seuraavaks keksii?

Aamu viideltä aloittelin nukkumista. Jäi filmien katselumode päälle. Presidentteilysirkustelua en tullut katsoneeksi, vaan löysin Netflixiltä vielä yhden katseltavan sorttisen elokuvan ja vietin parisen tuntia toisen suuren sodan melskeissä Tyynellä Merellä haiden ruokana aluksen hylkäämisen jälkeen. Kamalaa.

Raittiutta varmaan piisaa vielä huomiseenkin asti.

Kuvassa loistava joulukoriste askartelu vinkki huonohermoisille tyhytpinnaisille päihdetoipujille. Tää on todella helppo toteuttaa, valmistuu lyhyessä ajassa ilman sen suurempia väline- ja materiaalihankintoja sekä lopputulos on kaikessa yksinkertaisuudessaan näyttävä.

Päihdetoipujan hermo kestää hyvin tämän valmistuksen sekä tuo välittömän onnistumisen tunteen kauniista lopputuloksesta.

Monilla työpaikoilla, ainakin ennen, harrastetaan luovaa jouluaskartelua työpaikalta löytyvistä tarvikkeista. Tässä kuvassa mielestäni on onnistuttu erittäin hyvin.

Raittiina simmut saatu auki tänäkin aamuna. Nappasin tuossa heti alkuun kolesterolipillerin aamukaffin kanssa. Lekuri näet sellaisia määräsi. Voi paska!

NatGeon tämän vuoden kuvakilpailun voittajasatoa. Kyllä on upeet maisemat jollain kuvaajalla.

On hienoa, että on internet olemassa. Minäkin pääsen näkemään hienoja asioita, joita maailmasta löytyy loputtomasti. On nykyisin niin suppeet ympyrät. Tänään lähden ulkoilemaan!

Hoomenta, kun ei juo alkoholia, niin ei myöskään tule krapulaa!

:sunglasses:

Apocalyptica - Path

MISERLOU - William Joseph & Caroline Campbell (feat Tina Guo)

Hiukan mustalaismollia

Auringonnousu tänään 9:31. Auringonlasku tänään 15:06. Päivän pituus on 5 h 35 min.

Taloyhtiön ikkunaremontti edistyy huimaa vauhtia. Meidän asunto on viimeisten kohteiden joukossa. Sitä joutuu lähteen evakkoon remonttipäiväks. Mä en nyt kyllä käsitä mihin nää tavarat kaikki saa pois alta!

Huopatossutehtaan rauha on kyllä pahasti häiriintynyt.

Raittiina tänäänkin ihmetellään tuota remontin vilskettä, saapi pihalla olla varovainen, ettei putoo karmeja niskaan juuri kun työnnyt ovesta ulos.

Hitsi kaikki kuvat hävis taas. Mä tein yhden operaation joka vioitti koko mun systeemit. Samalla honasin tyhjentää jotkin perkeleen taulut palvelimelta. Eli varmaankin tyhjensin kaiken mahdollisen. Nyt on jälleen tilaa eikä tarvinne päivitellä sydeemejä kalliinpiin puketteihin.

Nyt on uudet aivan ihanat ikkunat bostadissa. Ah tätä onnea!

Lähdin siis eilisaamuna evakkomatkalle remontin alta möksälle. Voi kiasus mutta siellä oli kylmä. Kaasulämmitin pöhisi täysillä vaan ei se torppa ottanut lämmitäkseen. Mut ei hätiä mitiä sillä remppa oli valmis työpvän loppuun mennessä. Kyllä mä olis väsynyt himppeen palatessani kun edellisen yön unet jäi 3 tuntiin.

Raittiin täs himpsutellaan tänään joulujuttuja. Kinkun ja loorien hankintamatka on tänään edessä. Taitaa meidän joulunvietto pelkistyä tuohon syömäpuoleen lähinnä. Mut on se hlvetin hyvä assii, ettei keskity pelkkään juomapuoleen.

Sarjassamme rumimmat jouluneuleet, oli pakka tulla lisään vielä nämä kuvat ihanista neuleista.

Karl Jenkins-Palladio

Vangelis-Conquest of paradise