tänään tuli tasan 3 kuukautta täydellistä nollatoleranssia. pari pahempaa hetkeä ollut mutta lähdin saman tien lenkille niin pääsi niistäkin eroon. elämä alkaa hymyillä muutenkin kun pääsee suosta ylös.
tällähetkellä käytännössä ainoa asia mikä muistuttaa pelaamisesta on kun kerran päivässä käy täälä vilkaisemassa juttuja. tiedä sitten onko hyväksi mutta jonkinasteinen paha olo hiipii joka kerta puseroon että voiko olla totta miten lähellä käytiin pohjalla.
tsemppiä ja hyvää joulua kaikille, ja tietysti pelaamatonta uutta vuotta
Onnea uusielämä
Itsellä kanssa tuli muutama päivä sitten toi 3kk täyteen,
tuntuu jo siltä, että peliongelma pysyy pidempäänkin kurissa, toivottavasti ikuisesti. Ei ole pelejä kaipaillut.
Tosin nyt ahdistaa kun ei taho rahat silti riittää, tuli vähemmän palkkaa kuin mitä odotin, ja ulosotto vie kaikesta mitä voi…
Mutta se on tätä, ollut jo 1.5 vuotta, ja tulee olemaan vähintään saman verran vielä, että velat on hoidettu.
Ei se muutama vuos sinänsä ole pitkä aika, mutta ikävä kyllä juuri nyt, kun muuten on vielä nuori ja tekemistä riittäis.
Kesällä silti kunnon matkalle, pitää kevät taas säästää.
Noh, oma oli mokansa, ja itse mokasta yritän selvitä, muualta en ole rahaa pyytänyt vielä.
Tietääks kukaan muuten, miten toi sosiaalinen luotto toimii?
ite haaveillu, että sillä vois maksaa ulosottovelat. Kun niistä tulee kokoajan niin paljon kuluja kun moneen eri paikkaan
Mahtavaa kyllä miten on rahat tosiaan riittänyt paremmin lopettamisen jälkeen, eikä se kyllä mikään ihme ole.
Mutta tosiaan, vähentäminen ei ole peliongelmaiselle hyvä ratkaisu, nollatoleranssi on.
105 päivää pelaamatta
tietty joululahjaksi sain taas arpoja, ja niistä tulikin 35e voittoja,
otin ne rahana eikä tehnyt edes mieli sijoittaa niitä uudestaan
nyt sen on loputtava…pelivelkoja n. 7000€ mutta kaikki kuitenkin hallinnassa ja maksettu eräpäivään mennessä! 3 pankkilainaa siis…ennen ottanut pikavippejä ym…mutta pankkilainoilla oon ne hoidellut! nyt lopetan tänä päivänä pelaamisen…PISTE! Eli tästä se taistelu alkaa…palkintona ihana loppuelämä ihanan tyttöystäväni kanssa (jos jatkan pelaamista suhteemme todennäköisesti kaatuu koska se hallitsee liikaa elämääni ja hän on 2,5v tukenut ja auttanut mua ja yrittänyt saada mut järkiin mutta se on aina pettynyt). haluan hänet, en ketään muuta!!
pelihelvettiäni on jatkunut n10 vuotta! viimeinen vuosi on ollut tosi pahaa…minua ei pidättele mikään kun pelihimo iskee…nettipokeriin menee 500-1000€ illassa kun oikein innostuu!!! sitten loppukuu elellään jotenkin…pummaamalla muilta rahaa…sitten otetaan pikavippejä jokapaikasta ja pelataan nekin!! nyt olen kuitenkin oppinut että pikavippeihin en enää sorru vaikka kuinka himottaa pelata koska 3 kertaa olen itseni niiden takia liriin laittanut…ensimmäisellä kerralla vanhemmat maksoivat 4000€ velkani pois…siitä puolivuotta eteenpäin niin olin lähes samassa jamassa joten sain vanhempani takaamaan minulle 3000€ pankkilainan…ja taas puolivuotta siitä tilanne oli sellainen että perintätoimiston tyypit hätyytteli päivittäin laskuja maksamaan…siihen sain Sampo pankista kohtuullisen koron käyttölainan 3000€ kiitos sampopankille siitä… koskaan ei ole ollut rahaa…kaikki olen pelannut…teen kuin hullu töitä opiskelujeni ohessa…viimevuoden tienistit n 12€ tuntipalkalla n.22000€ tunteja on tullut siis tehtyä ja opiskelut ovat aikataulussa!!!tuntuu vaan että oon välillä niin loppu… ihmettelen kun olen vielä selväjärkinen…lujille ottaaa!! en halua luovuttaa…en varmasti!!
Noniin, itellä yli tuplasti noista velkoja, ja apuja en oo kyselly.
Luottotiedot menny ja muuta kivaa, mut tässä niitä maksellaan, onneks on töitä.
Puolessatoista vuodessa puolet ehkä maksettu, ja samanverran sit kai vielä jäljellä, eihän se kivaa oo ku 1/3 osa nettotuloista menee ulosottoon, mutta tuleepahan omat asiat hoidettua edes joskus sitten.
Onneks olen päässyt pelaamisesta irti kuitenkin, 110. päivä pelaamatta nyt.
Hyvä meno sulla Sten. Tuo on jo kunnioitettava määrä pelaamattomuutta. Sehän se tässä on se kaiken a ja o, sillä vaikka velkaa ei olisi yhtään ja loton jättipotti olisi juuri iskenyt, niin pelurilla on koko ajan pelko päällä, että kohta kuitenkin pelit ottavat omansa ja taas lillutaan veloissa korvia myöten.
1500 € verompalautus tuli sitten tuhottua nelinkertaisesti! Piti kokeilla vähän isompia panoksia, kun pienillä ei “voittanut” tarpeeksi. 2 yötä valvottu ja mietitty syntyjä syviä. Arviolta 30 000€ perintörahoja ja omalla kovalla työllä ansaittuja rahoja olen syytänyt “kansanterveydelle” ja Maltalle rekisteröidyille yrityksille. Vastineeksi siitä sain masennusta, uniohäiriöitä ym. strssioireita.
Raivostuttavaa, kun julkisessa keskustelussa uhkapelibusinessta puolustellaan sillä, että siitä saatavat tuotot menevät yleishyödyllisiin tarkoituksiin. Taannoin telkkarista tulleessa reportaasissa RAY:n edustaja tunnustikin suoraan, että yhdistyksen asema on aivan skitso, kun toisaalta yhteiskunnalla on kovat vaateet vuosituottojen suhteen ja toisaalta pitäisi muka minimoida peliriippuvuudesta aiheutuvat ongelmat. Koska oikeassa maailmassa tilanne on se, että RAYn tuotot tulevat valtaosiltaan nimenomaan peliongelmaisilta.
Ollaan jenkeistä muuten mitä mieltä tahansa, on siellä kuitenkin jonkin tyyppinen tekemisen meininki mm. peliongelmien ehkäisemisessä. Nettipokerin peluu on estetty ja nyt politiikot aikovat kieltää pikavipit todettujen haittojen takia. Näissä asioissa eurooppalaisilla olisi opittavaa.
tarkistin juuri netissä tiliotteeni kuluneelta vuodelta eli vuoden 2007 alusta vuoden loppuun ja tulos oli karmaisevaa luettavaa panot pelitileille 13500e vuoden aikana. unibet ja betfair ovat tehneet mukavasti rahaa tällä minun sairaudella. Käsittämätöntä miten ihminen voi olla näin hölmö että pelaa säästöt ja aivan kaiken ulkomaille! Sairasta touhua työttömältä luuserilta?
Niinpä niin, olisiko ollut pari päivää tämän jälkeen, kun taas osui sähköpostiin joku bonustarjous. Siitä sitten mennyt reilu kuukausi, ja nelinumeroinen luku on tullut hävittyä kyseiseen lafkaan.
Nyt uusi yritys taas päälle, 1. pelaamaton päivä menossa.
Varmaan semmoset 120 päivää, tarkasti vaikea sanoa, kun en ole laskenut. Paluuta ei oo siihen helvettiin. Harmittaa varsinkin näin joulun jälkeen kun talous on niin tiukalla kun maksaa järjettömiä summia kuussa pois velkoja, mutta kyllä tää tästä. Velat on kohta (noin parin kk päästä) alle 10 000
Sit voi jo sanoa, että selvitty on, kun on puoli vuotta takana ja velkaa alle kymppi. Ei vaan, tän ongelman kanssa täytyy olla varuillaan ja käydä täällä hiljentymässä tasasin ajoin (lainatakseni, jotakin tänne kirjoittanutta), ettei unohdu. Niin monet kerrat on tullu sorruttua.
Nyt 249. pelaamaton päivä:D tossa tammikuun alkupuoliskolla tuli 8 kk täyteen. Tällä hetkellä ei tee mieli tippaakaan pelata. En edes havaitse pelikoneita enään. 2 kertaa olen tänä aikana ollut erittäin lähellä sortua pelaamiseen, mutta nyt ei ole tehnyt 3 kuukauteen lainkaan mieli pelata.