Mistä pirilaskut johtuu...

Oon unohtanu koko laskut jo vuosia sitten.Ei tuu ku ei oota.Tietenkin jos ett syö ja juo ni tuleehan se paha olo ilman piriäkin.Helpoin keino tietysti on ku nukut ennen ku kaikki o loppu ni voi tasata herätessäs jos sattuu “LASKUT” yllättämään.Psyykehuume alusta loppuun ainakin omalla kohalla.Jatkeiden aiheuttamalle oloille ei voi mitään,paitsi vaihtaa luukkua mis ei käytetä paskija jatkeita

Paksuuntuuko veri muka, jos kehosta lähtee nesteitä? Eikö nesteet varastoidu johonkin muualle, kuin vereen?

Jos on nestehukkaa, ties mitä, veri on paksumpaa, tönkömpää…sillon aspiriinin voi ottaa, ainakin oman mielenrauhansa säilyttämiseks.
Juominen, vettä tai sokerilimua tai mehua, sillon suonetkin on näkyvillä paremmin.
Ja jos tuntuu että todella jossaki päin ei veri kierrä kelvollisesti (aivopuolella vaikka…), niin ei muuta ku tykillinen verta pois, niin se alkaa kiertää paremmin. Näin sanoo Viisas Mies.

Laskut, no mulla ei aineesta kiinni niinkään, oon saanu pääasiassa todella kelvollista, paitsi ne muutamat, jotka oli jotakin missä ei piriä ollukkaan. Mutta se kun valvoo, ei syö, ei juo, se riittää.

Asiantuntijoiden, x-käyttäjienkin mukaan mitä vahvempaa aine on, sen rankemmat laskut tulee. Ja se on koettu, ja sitä en toiste mieli kokea. No, siinä testereitä eka-ei tuntunu, sitte kunnon vedot, ja se oli dynamiittia. Kesto pitkä, mutta voi kiesus niitä laskuja, ja tossa ei ollut paljoa valvomista ja muita noita mistä mainitsin.

Koko ajan siellä saattaa aivoissa tuhoutua neuroneita, ei me sitä tunneta. (mä lasken koko ajan niiden kuoleman, ei oo paljoa jäljellä)
Mä en niin tukoksia pelkää ku sisuskaluja, tai niiden jämiä. Ja oikeestaan myös sydäriä, liittyy edelliseen-kun niitä on ollu muutenki ja suvussa piisaa sitä plaatua. Ja aivoverisuonen pullistuma/repeäminen; ei pikkurepeäminen vaan sellainen, että sitten saatetaan olla puolivihanneksia pahimmassa tapauksessa.

Ekan kerran kun vedin pirivedot, siis oikeen hihaan, tuli heti vetojen jälkeen ihan järjetön päänsärky noin kaheks minuutiks…tuntus et ois ihan helvetisti painetta päässä…se meni siitä kyl sit nopeesti ohi mut mistä mahtaa moinen johtua? siis mitä päässä sillon tapahtuu, onko sen veren takia vai mistä?

en oo enää aikoihin vetäny piriä ollenkaan kun tulee ihan törkeen pahat laskut. muutamat viime kerrat oon maannu sängyssä seuraavan vuorokauden kun ei oo voinu ees päätä nostaa ilman et meinaa tulla ylös…tiedän kyl et pitäs juoda enempi ja koittaa vaikka syödä jotai…ei oikeen uskalla enää vetää kun tekee niin pahaa…bentsot kyl auttaa hetkellisesti…

Itse kysymykseen: Laskut johtuvat sen paskan vetämisestä, eivät muusta.

Jatkeet saattavat aiheuttaa niihin muutoksia, mutta puhtaastakin TULEE laskut, sano kuka tahansa mitä tahansa.

verenpainees kohos

Vertaillaanpa nyt sitten vähäsen.

Laskuthan tulee väistämättä kummastakin. Niin hyvästä, kuin huonolaatuisestakin piristä.

Ero on vain siinä, että puhdas piri(esim. lääketehtaan tuote) tai sitten suoraan kotilabrasta hankittu tavara(lienee Suomessa melko harvinaista) on helpompi annostella. Verrattuna johonkin epämääräiseen katupulveriin, joka “haisee metalta” :laughing:

Monestihan ainakin noita lääketehtaan tuotteita otetaan aamulla lääkärin määräämä annos, jota päivän mittaan buustaillaan. Näin amfetamiinin vaikutus pysyy tasaisena ja siten myös laskeekin loivemmin…

Sitten se paska piri jatkeineen… Toisinaan käytetään jatkeita, jotka ohentaa verta. Sen huomaa varsinkin hihaan heittäjät siten, että piri ikäänkuin “kohahtaa”, kun mäntä on pohjassa. Eli varmaankin vauhdikkaat lyhyet nousut, mutta sitäkin pidemmät ja jyrkemmät laskut.

Ja mitä todennäköisemmin nuo viihteilijät ovat vielä kiskoneet tuollaista törkyä 1-2vrk putkeen, jonka aikana lepo ja ravitsemus on jäänyt todella vähälle, jos ollenkaan. Joten eipä mikään ihmekään, kun jälkikäteen valitellaan vitutusta, ahdistusta, masentuneisuutta, päänsärkyä, yleistä heikotusta etc… :unamused:

Ei siis noin :slight_smile:

kyllä.

eipä ole koskaan tullu piristä laskuja…vaik vetäny tosi paljon siis vuosia päivittäin!voi johtua siitä ku kaikki puhuu "laskuista"mun mielest se on vaan aineen poistumista elimistöstä jolloin kierrokset laskee normaaliksi?!?jonkin asteinen krapula kai se sekin tila on itte en ole vaan viittiny välittää mä olen nukkunu varmaanki ne olot pois
koska keskimäärin tuli valvottuu ainaki pari viikkoo aina putkeen…voi johtua myös liian vähästä syömisestä tai jostaki ei voi tietää!!!

Mulle ei tule laskuja pristä kuten ei usealle muullekaan tuntemilleni jotka ovat aineeseen tottuneita. Siihen on riittänyt, että muistaa huolehtia nestetasapainosta, nukkua välillä edes hetken ja syödä jotain.

Pitää olla hyvä tekosyy vetää lisää. Eli toisinsanoen, mitä enemmän haluaisi vetää sitä todennäköisemmin “on pirilaskut”, koska ne olisivat oiva syy vetää lisää tarvittaessa. Lisäksi monet tuntuvuat olevan riippuvaisia siitä, että voivat perustella jaksamisiaan laskuilla tms. Se on vaan niin hieno yleisperustelu. Mitkä tahansa laskut on osittain vain asennekysymys ja (joskus) osittain toki fyysinen ongelma. Mutta moni unohtaa tuon asennekysymyksen.

Niinno, mainittakoon että helppohan se on fuulata haju joka nimenomaan tulee jatkeista eikä suinkaan ole sen enempää raseemisen amfetamiinin kuin metankaan oma haju laisinkaan… Metasta en ole varma, mutta tavallinen amfe ei edes haise - huvittaa kun myyjät joskus tarjoaa pussia haistettavaksi että kuin hyvää se on, ei se mitään kerro… Paras mitä mulla on ollut oli kirkkaita kovia kiteitä jotka ei haissut tasan millekään.

Kun ei tule väistämättä ellei laskuilla tarkoiteta sitten ihan vain sitä että aineen vaikutus laskee ja häipyy ja sit on normaali olo - ja yleensä kyllä laskuilla tarkoitetaan sitä että vaikutus laskee ja tulee paska olo. Ja ainakin itselle hyvin hyvin harvoin tulee…

Jep, sama haju on ainakin yhdessä (luultavasti monessakin) lannoitetuotteessa jota itsellä oli näytepakkaus… valkoista jauhetta joka haisi pirille - tai siis lannoitteelle :slight_smile: Liukenee vielä veteen ihan tuosta vain… siinä sitten jengi vetää hihaansa kukkakaupan lannoitteita…

Eli tuo kukkakauppa-aromi…liekö sama, jonka itse koin joskus lasikuidun hajuksi (vene tuli mieleen). Sen hajuinen piri kohahtaa ja maku nousee suuhun, en kokonaisuudesta oikein pidä, sano kuka mitä sano. Tasainen nousu pienellä tuntemuksella alkuun, sitten jaksaa toimittaa yhtä sun toista, mutta niin, että jotakin saa aikaankin, eikä sellasta eestaas kohlaamista.

Niin, jos äkisti tulee päänsärkyä, usein sontaa seassa, tai sitten verenpaineen takia aivoverisuonet mahdollisesti pullistelee…olettais vaan että pitäs olla paljon jo vetäny, eikä mitä tahansa.

Mistä noista tietää, kemia ja aivot ja elimistö!
Tulipa sekavaa, eipä tuo…tuskin ainut kommentti, joka jotenkin seilaa.

Tarkotin että sellanen on parasta, missä tasanen kevyt nousu jnejne, ei niin, että toi haiseva olis sellasta. Meni jotenkin sekasin, kummallista :astonished:

Eikä sitä pirunmoista äkkinousua, jonka jälkeen ei tajuta mitään, toimitaan koko ajan muttei mitään tulosta näy. Joka suuntaan vaan.

Jatkeista en tiijä, tai tarkemmin en, mutten koskaan vierailta hankkis, aina takuu!

Jos nyt menis nukkumaan, tässä on hisuksiin (ettei muut herää) tullu vaatekaappeja siivottua

:sunglasses:

Kerro bitch mitkä jatkeaineet aiheuttaa pirilaskut??? Ois kiva tietää.

Ja dread, aika hyvä läppä toi freebasemetamfetamiini ja kukkahaju.

ei kaikki crystal meth haise blomsterille, vain suomessa valmistettu, eikä se haju johdu itse aineesta vaan valmistusmenetelmästä. samoin kuin väri johtuu yleensä valmistusmenetelmästä. (poislukien kaikki feikki katupaskat, johon lisätään jotain väriä koska “keltanen piri on vitun hyvää” jne. )

Keltäs joku b*stardo kysyy?

Mulla onkin ollut lasikuitua :laughing:

On viihdettä olla täällä, suurin osa korvantaustat märkinä…eipä tuo, sen haistaa ja lukaisin tuolta kirjoittajien ikiä.

Ilmankos tekstit on mitä on.
Kaikilla vain sattumoisin osittain sama päämäärä, tai tarve jutella, etsiä vaikka tietoa, joillakin sitten pätemisen tarvetta, suoraa vittuilua, mutta milläs foorumilla ei olisi näin?:smiley:
Nettikeskustelut ovat aikamoista kielien sekamelskaa, ellei samankaltaiset sieluparat tapaa toisiaan täällä(kin).

Mutta tämä se on viihdekäyttöä parhaimmillaan, sähköä ja rännit tippuu välillä vaikkei sadakaan.

No, se siitä, totesin oman aistimukseni eräästä…siis aineesta/sen vaikutuksesta, vaikutuksen kaikkoamisesta.

Ja mielipiteitä saa olla-joku pitää pikanoususta, toiset taas iisimmästä, tasaisesta, pitkään kestävästä sopivasta ja miellyttävästä olotilasta.

mun mielest jos vetää poretta. ni ei kannata valvoo ko korkeintaan kaks päivää, juo pari litraa jugurttia siin välis, pari multitabsia ja paljo vettä+ sitte ku pistää nukkuun ni pari mutteria ja herätes yks…ja laskuista ei tietoakaan. ainakaan mulla.