Poretta on turha vetää, jos siitä ei edes psykoosiin mene. ![]()
useimmilla pirilaskut johtuu omasta päästä ja jutuista mitä on aineesta aiemmin kuullut.Ite kärsin samasta ongelmasta jonkin aikaa ennen ku tajusin ett kaikki o itestä kiinni.psyykehuume tekee sen minkä itse tahdot.tietenkin syöminen,juominen ja seura vaikuttaa asiaan.oon nyt ollu vetämättä sitä paskaa 8kk n12 vuoden kuurin päätteeks ni väsymys ja hermojen kiristely ollu ainoot oireet.aloin laittaa asioita kuntoon ja löysin vaimokkeen ni en oo ehtiny miettiä edes laskujen potemista.pikkasen kukkaa jemmassa jos alkaa oikein skitsottaa ni ei oomitään ongelmia.
Varmaa tietoa ei ole, mut maalaisjärjellä aateltuna nehän siis johtuu siitä ku se myrkky=piri ensin nousee, ja kun nousuja seuraa aina laskut ni sitte popsitaan xanoreita ym. bentsoja.
ELI:
Pirilaskut johtuu siitä, jos sulla ei ole bentsoja tasaamassa oloja siinä loppuvaiheessa ![]()
Itel ainaki jos on tarpeeks bentsoi ni harvemmin niihin laskuihin ees kiinnittää huomioo. Tosin en o pirin voimal vissii montaa yötä valvonu, kun ei kiinnosta. Kummemmin ![]()
Joskus erehdyin kokeilemaan kristallia. Sain [Poistettu hintakeskustelua. -Toimitus] 1,2g kirkkaan kuution, kolme päivää valvoin putkeen ja oli aika vauhti päällä kierellä ympäri kaupunkia, istua yöt koneella, neljäntenä päivänä alkoi laskut aika helvetin jyrkkänä. Ei ollut aiempia kokemuksia ja mietin että mitä vittua, tuntuu että henki lähtee. Paiskasin säkin takaisin kaverille ja sanoin että heitä massit takas, kiero kusipää paska heitti [Poistettu hintakeskustelua. -Toimitus] takasin kun en ehtinyt vetää kuin (0,3g) kolmen vuorokauden aikana. Tärisin sängyssä neljä seuraavaa vuorokautta ja ikinä ei ole sellaisia viekkareita ollut, eikä varmasti tule olemaan. Myyvillä/välikäsi- meta ja pirinisteillä on siinä yhteinen piirre että puhuu paskaa minkä ehtii. Ton jälkeen olen erehtynyt ostamaan jauhetulla metalla leikattua “koksua”=leivinjauhetta toiselta hampaattomalta metanarkkarilta. Tämä kaveri sai ansionsa mukaan jälkeenpäin paskan puhumisesta, eikä tuomionpäivä ole vielä edes koittanut. Eli puheet tosta puhtaudesta ja jatkamisesta/viekkareista ei päde ainakaan mun kohdalla. 0,3g = 4 vuorokautta, vähintään yhtä pitkät tärinät sängyssä ja helvetin tyhjä olo reilun viikon.
Piriä olen kokeillut tasan kerran ja sekin oli niin hikinen laini hikistä pulveria, valvotti muutaman tunnin ja paska olo seuraavana päivänä.
En tajua miksi porukka vetää tätä apinan ruokaa.
Sepä se. Pirikulttuuri. Tarjonta on mitä on kun ei ole ketään jo(t)ka ottaisi markkinat haltuun ja vaihtaisi tuotteen toiseen.
pirilaskut johtuu siitä että dopamiinit aivoissa on katstrofitilassa (masennus, psykoosi, jopa mania oireita)…jos ei mee hirveeks maniapöhinäks, ei tuu paljoo euforista liitelyä vaan ihan vaan rauhottavan mukava vaikutus nii sillon ei tuu pahoi laskui oon huomannu, jos taas kännis pöhisee ku päätön kana nii tulee oireita, kans jos valvoo paljon ja vetää päivii putkeen ni homma kusee…siipä jos vedätte älkää vetäkö liian usein ja kattokaa ettei mee maniaks vaikutuksen alasena…piri on todella hieno aine jos homma pysyy hanskassa, se on vaan niin absoluuttista et sen tosissaan täytyy pysyä hankskassa…monella on lauennut skitsofrenia kun on vetäny liikaa, pitää välil olla selvinpäin sillee et tajuu ne muutokset mitä vetäminen aiheuttaa…
Mulla ainakin tulee piristä ihan hirveä olo sitten myöhemmin… kerran en saanu millään unta kun olin vetäny piriä jtn päivä aikasemmin,ja otin sitten yön aikana vissiin 7-8 stilkkaria,voi tsiisus mitkä hallut enkä silti nukkunu! En ollut ite yhtään tajunnu että otin niin monta stilkkaria, sit vasta seuravaana päivänä sen tajusin…
jep,tää haahuilija on täys feikki.treffit sovittiin ja apua hänen ns.ongelmaansa olisi ollut mutta oharit teki.
eli älköön kukaan vaivautuko vastaamaan ton haahuilijan viesteihin koska joko on narkki tai sitte muuten vaan kusipää feikkari.
Kyllä kävin siinä pysäkil. oon muutenki aika ujo selvinpäin,et en sit jääny siihe oottelee. en oo mikää feikki =(
[Poistettu sääntöjenvastainen viesti. Päihdelinkin säännöt kieltävät päihteiden välityksen. -Toimitus]
Minä olen UJO! Enkä luota ihmisiin,et joku HYVÄÄ HYVYTTÄÄN auttaa mua, kun kukaan ei ole koskaan niin tehnyt.
…ja minä olen jeesuskristus ja HALUSIN auttaa sinua,laitoit mut könöttää 35min ajaks tonne sateeseen.arvaa autanko uusiks?siis en voi sanoin kuvailla tätä vitutusta mitä nyt koen.
En voi palata ajas taaksepäin
mitkä ihmeen laskut…kyll mie tiiän ett puhelinlaskuu ja sähkölaskuu tullee ja menneepi…miä oon vankasti sitä mieltä ett jos joku on sitä mieltä, ett pärnäislaskut tulee, nii se on ihan oma henkohtainen päänsisäinen asia…
että tämmöttistä ![]()
Ns. “laskut” yleensä aiheuttaa lähinnä epäpuhtaudet ja erinäiset haitalliset jatkeet. Tosin niistäkään ei tule niin pahaa oloa kun tottuu tota myrkkyä useammin ottamaan. Mikäköhän se on mikä noissa joissakin ottaa keuhkoihin? Nyt taas kulkenut henki vähän huonommin. Ja sen svimban pitäis vaan avaa keuhkoja…
Jeps, sellanen vähän niinku ilmanraikastimen tuoksunen.
[/quote]
…No sit o meikäläinenki tota vetän…
Nyt himas jotai omenantuoksust saippuaa ja tulee iha pirtsakka mieleen siit tuoksust… Kiva pestä kädet… ![]()
[/quote]
Mulla on ollu samaa saippuaa!
[/quote]
must linnashampoo haisee vähä piriltä ja just kukkiva syreeni ja just leikattu nurmikkoki välillä
rasittavaa mennä niit hajui ‘‘karkuu’’ jokapuolel tai sit vaa nii kauheet mielihalut ny siihe et haistaakin sitä jokapuolel ![]()
Tää oli mulle oikeesti iso päivä, kato mä tajusin ettei nää mun sekavuustilat ookaan synnynnäisiä
. Ne kuulemma johtuu siitä että mun biosysteemissä on mahdottoman paljon kemiallisesti valmistettuja ns. “kovia huumeita” ja muutamia rohdoksia kylkiäisix. Ei meinaan pääse totuus unohtuun mutta ylikunnon aiheuttaminen on sitten oma moka
… ja tästä saammekin loistavan aasinsillan maamme joulukaupunkiin Turkuun. Aivan, me kaikki olemme… sitäpaitsi toissapäivänä oli tilipäivä joten sehän tarkoittaa sitä, että tulevien päivien joukossa mitä ilmeisemmin olisivat tiistai, torstai ja tänään. kirottua! tex willer on kannoillamme taitaa partiopojat haluta paistinpannunsa back… no ensin sakramenttisavut ja sitte palaveriin. nyt varmaan joku vitun hissipoika on tehnyt nokkelat päätöksensä mun ajatusmaailmasta, ime ikeniäs vitun lahje! on nimittäin näytetty toteen että jo muinaiset esikuosaajamme, PiriJäärät ja PillerinPyörittäjät, tajusivat ennen ajanlaskun lopun alkua, että on korrektia kanssa kuosaajia kohtaan pysytellä pikku siivussa. se oli mahtava linjapäätelmä! ja tämä pätee myös aikaan kuurankukkien… läpimurto tehtiin luultavasti lekalla koska seinään oli hakattu kovalla esineellä, huomattavaa voimaa käyttäen. tästä on toki käyty kiivaita väittelyitä ja moni todennut parhaaksi kiistää kaiken.
tunnen nyt oloni kevyeksi kuin vastateurastetun broilerin untuva. tunnen sanallisen arkkuni hiljalleen tyhjenevän… minun aikani täällä on ohi ja on aika palata päivätyöni pariin, olemisen ihmeelliseen maailmaan.
ps. vittuun kaikki viisitoista sijamuotoa ja tissiä, tussua ja työttömän menu tilalle
ETTÄ SE NIISTÄ LASKUISTA ![]()
tulen kun lähden
Hmm mistä pirilaskut johtuu… No siitä kun on ostsnut piriä ja se pitäs maksaa.
Siksi koska sun dopamiinireseptoreissa on enemmän D2:sta ja vähemmän D1:stä. Myöskin noradrenaliinin (kuuluu mielihyväkeskusteen) on vähentynyt. Julma elämä. En jaksanu lukea koko topiccia, voi olla että joku on ehtinyt tehdä tästä jo yliopistoväitelmän…
mitä paremmat NOUSUT sitä pahemmat LASKUT!! Tottakai se keho huutaa sitä ainetta lisää ku huono olo alkaa hiipimään, pitää vaan olla mies ja KESTÄÄ NE!!