Heh, mä hain just Apteekista pullon Resilaria ja kiskoin sen röyhkeesti Pasilan assalla suoraan kitusiin. Kiva kun vartijat eivät puutu tämmöseen piilojuopotteluun! Viinaksien kanssa tulee aina sanomista kun hieman yrittää pitää hauskaa! ![]()
hahaha
. Itse kerran join olutta keskellä ostoskeskusta niin vartijat ottivat sen mun kädestä ja paiskas pellolle. sanoin et tuli jano ![]()
Kävin kaupassa ennen klo 9 olin olut osastolla katsoin 24-Pack Koffia ja taistelin mielessäni otan, en ota ,otan , en ota sitten otin. Kävelin kassaa kohti heitin oluet kassahihnalle sit mietin nopeaa mielis mitä mä tästä hyödyn pahentaa vaan mun tilannetta. Sanoin kassaneidille en ota tätä meen vaihaa tämän toiseen tuotteeseen ja mukaan irtautui 4pulloa jaffaa ![]()
Kun oon pikkaisenkin huonolla mielellä niin heti on se pirun liemi mielessä
. Hyvä pointti oli et osaan kieltäytyä ![]()
Jurt, otiksä jaffaa vain? Toihan on tosi hyvä homma! ![]()
(Oho tuli tupla)
Eikö tuossa Jaffassa ole kauheasti sokeria?
(Ja kuolet muutenkin.)
jaffaa tuli ostettuu kun tarkoitus oli ostaa kaljaa. mielummin mä valitsen Jaffaa ennen kuin otan alkoholia ja olen tuho itselleni ja muille! oon oikeasti kovas kännis täys sika
. Nousuhumalas taas olen vähän liiankin ystävällinen :mrgreen:. Sauna juomana jaffa toimii
Terapialta justiin tulin
. Mulla on jäänyt jo ihan taka-alalle alkoholi EI käy mielessäkään etanolia. Selvinpäin oleminen tuntuu ihan mukavalta maksa-arvot jo 130 eli paranemaan päin!
Vatsakin on paremmassa kunnossa kun en litki tuota kuningas alkoholia. Terapiassa juteltiin päihdeongelmista ja kysyin onko kaikilla ns. sama ongelma mutta käyttävät eri päihdettä huonoon henkiseen/psyykkiseen oloon. ja totta tosiaan joistakin tulee nistejä toisista alkoholisteja joillakin peliongelmia. Kaikki liittyy ns. samaan riippuvuus kaavaan. Toiset vaan parantaa huonoa oloa eri tavalla , mutta ns: sama sairaus! Jätin Lyricat,Diapamitkin pois kun enpä niitä enää tartte mieli on mitä mahtavin! Hauskaa darraa nille jotka ovat vklp ryypänny
. ei itse tarvitse kärsiä ![]()
Jurt, eikös olekkin aika motivoivaa kun tietää että kroppa ja nuppi alkaa heti paranemaan mitä enemmän niitä raittiita päiviä saa kalenteriin? Kuukauden päästä sun fiilikset on vieläkin kirkkaampia ja kroppa vieläkin terveempi. Hyvin menee mutta menköön! Isosti tsemppiä ja respektiä! ![]()
Aivan aivan
Ajatuksetkin on aika selkeitä en uskonut itsekään et lopetan tuon myrkyn joskus
. Elonpäiviä ainakin saan lisää :mrgreen:
Elonpäiviä ainakin saan lisää :mrgreen:
Suurempia kokonaisuuksia on helpompi laskea, joten sano vaan vuosia ![]()
Sen verran hurjaa alkoi toi sun meno olla!
Tuli vähän mietittyy oikeasti syvällisesti kuinka helvetin alkoholisti oikeasti olen! Jos olin ostanut 24-Packin ja olin juonut ne yhdeksään mennessä niin tuli paniikki mistä saan lisää kaljaa kun ei myydä enää 9 mais! Menin jopa naapureilta pummimaan olutta lisää! Kokeilin monesti ja suunnittelin “tänään otan vaan sen 12 annosta” mut eipä se ikinä toiminu aina tuli juotua itsensä rapakuntoon vaikka kuinka päätti ja suunnitteli … Kerran jouduin jättämään lompakkoni kotia et en jois baaris liikaa , mut kyl mä silti sen lompakon kotoa hain ja menin juomaan lisää! Yleensä ryyppäsin niin paljon et sammuin , koska en kestäny humalaakaan ilman olutta vaikka olisin ollut jo ihan pellit seis! ennätykseni oli 36-42 bissee
Melkeen sairaala reissu tuli promilletkin oli 3,8. Hyvä tuuri on ollut mulla matkassa koko helvetin ryyppyputkien! Vihdoinkin saan viettää uutenavuotena selvinpäin , en muistakkaan koska olisin ollu selvinpäin uutenavuotena ehkä joskus 14vuotiaana viimeks
… Oon tajunnu et olin jo tuos 15-16 ikäisenä alkoholisti olin kaveriporukoitten kovin “juomari” muut veti kevyellä kädellä niin mä litkin viimeistä päivää ja kaverit sai aina ns:kantaa mut himaan. tosi noloa :mrgreen:. Oon nähnyt monesti kun mun kaverit joi ne veti sen 12olutta ja eikä edes mielessäkään niillä käynyt enempää alkoholia! Yks kaveri sanoi mulle mielummin se näkisi mun vetävän huumeita ennenkuin joisin , koska sekoilin aina pahasti kännissä! Yks hyöty oli kerran kännis otin tatuoinnin kun kipukynnys on mul paree kännis
selvinpäin en kyl uskaltaisi :mrgreen:
^ No, tuliko siitä edes hieno tatuointi, sellainen, jota vielä selvinpäinkin viitsit kantaa
?
Tsemppiä vain jatkoonkin
. Kuulostaa ihan hyvältä tuo nykyinen tilanteesi.
Ihan hienohan tää on
. Tuntuu krapulaiselta ololta vaikka en oo juonu :mrgreen:
Ihan hienohan tää on
. Tuntuu krapulaiselta ololta vaikka en oo juonu :mrgreen:
Sä olet humaltunut raittiudesta, Jurt! Tältä se nimenomaan tuntuu kun löytää elämässään suunnan ja määränpään! ![]()
Tuli selvinpäinkin sekoiltua. :mrgreen: . Joku random 25-30v jätkä tuli mulle yhtäkkiä suutansa soittaa ja rupes tönii :mrgreen: . Ei siihen tarvinnu kun yks lyönti leukaan niin tipahti
. Olihan se kännis pitkät kalsarit vaan jalas ja litran The highland way viskipullo kädes :mrgreen:. Se oli kyl helvetin kännis niin päätin hyvänä ihmisenä saattaa sen kotia ja sen matkan aikana en oo ikinä kuullu niin montaa kertaa “anteeksi” sanaa :mrgreen: . Sillä on varmasti kiva herää aamulla
.
tuli tos vetää savut kun frendi tarjos ihan rentouttavaksi otin et vähän ajatukset nollaantuu
. Alkoholia en ainakaan rupeaa kelaamaan! Mut nyt on hyvä mennä päiväunille
:mrgreen:
Joulu on tulos
! Kivaa viettää raitis joulu
! Enpä taida kotikaljaa vahvempaa maistella
.
.
Mä vietän joulun perheeni kanssa, joten en edes kehtaa dokata - been there done that liian monta kertaa - eikä oikeastaan tee edes mieli viikonlopun jäljiltä. Varoiksi otan antabuksen messiin jos alkaa näyttää siltä, että suu napsaa. Otan tosin myös lääkkeeni (diapam & tramal), koska ei sitä totta puhuen täysin selvin päinkään jaksa, liikaa paskoja muistoja… ![]()