Olen alkoholisti

Huomenna tutkimuksiä lisää. Maksa arvot oli jotain n
380. Oon ihan normaalipainoinen 75kg ja pituus 181cm :mrgreen:.

Mulla laski samoista lukemista täysin normaaliksi 3 kuukauden raitistelun jälkeen.

Koita pelastaa itsesi. youtube.com/watch?v=JfAV7R1s9LY Toivoo naisalkoholisti joka yrittää kuiville. Yritä kun on vielä siedettävää olla. Peukut ja rakkautta.Oikeasti.

Voit lukea mun ketjun Lopettajista ja kyllä,sen jälkeenkin on tullut paljon mustelmaa ja kerran meinasin kuolla. Mä vannon et sä haluat lopettaa. Kaikkea hyvää.

Jurt:

Mun oma ennätys on puolet tuosta (tai siis mitattu) ja olen sentään 30 kiloa sua painavampi (about saman pituinen). Nyt taitaa olla varmaan viitearvoissa lukemat, kun kohta neljä kuukautta holitonta elämää. Multakin on aikanaan maksa ultrattu ja ihan normaali elin oli.

Alahan nyt Jurt raportoida raittiuskuulumisia. Varmaan kiinnostaa monia lörppäsuita miten tuosta ihramaksasta toivutaan?

Mitäpä täs väsyttää vaa perkeleesti :smiley: oikealla puolella ylävatsa tosi kipeä ei ees ruoka maistu :confused: Alkoholia ei yhtään tee mieli. Ilta menny vichy vettä nautiskellessa :slight_smile:. Tyttöystävä ei halua vielä muuttaa mun kanssa yhteen ,kun haluaa luottaa muhun uudestaan ,ja haluaa varmasti nähdä että oon korkin sulkeni. Alkoholi on oikeasti ihmissuhteiden rikkoja nähty se monesti…:smiling_imp:

Tsemppiä.

Onko teistä kukaan katsellut videoita kun ootte ollu kännis :smiley: . Pyysin kaveria näyttämään mitä oon oikeen kännis tehnyt videoita oli n.20 :smiley: voi tätä häpeän määrää. Yhdessa videossa olin alasti kalastamassa ja ohikulkijoita oli kävellyt ohi ja huutelin niille vaikka mitä :smiley:. Ja jossakin toisessa opetin tuntemattomille kuinka suudellaan onneksi opetusvälineenä oli mu muija:D viel yhes videos olin baaris ja lauloin siihen mikkiin Ei tippa tapa biisiä vaikka siinä oli karaoke taustana ihan joku muu biisi :smiley: olihan niitä vaikka mitä mutta ei kaikkia viitsi kertoa :stuck_out_tongue: oikeesti kuinka ääliö ihminen on etanolin vaikutuksenalaisena. Tänään on ollut iha jepa päivä tyttöystävä uskalsi jopa tulla mun luo yöks :wink:. Ihmiset lähestyy mua enemmän kun en juo. Alkoholi periaattees vei mun tärkeät ihmiset rinnalta pois. Jos sitä rupeis aloittaa saliharrastuksen ja nostelee kunnolla punttii niin saa agrressiot ja kaikki purkaa niihin :slight_smile:

Onneksi(?) ei oo videomatskua mut kuulla on kyllä saanut mitä on tullut tehtyy ja sit kun on ollut näitä et on ollut itsellä vain jotain hämäriä muistikuvia ja sit on häpeissään miettinyt et tapahtuiko oikeasti sitä mitä luuli :blush: Tuotu porukkaa kotiin baarista,nukuttu rappiksissa ja keikuttu ties missä luullen että on hyvinkin seksikäs ja elinvoimainen :blush: Näistä pahimpia on kuitenkin ne kerrat kun on omalla kännikäytöksellä loukannut toisia ja jopa menettänyt välejä ihmisiin.Silleen et oon ekana ollut jonkun mielestä mukava ihminen mutta sitten en olekaan kun on joku sekoilu takana. Sit on näitä et on “vaikuttanut” tosi johdonmukaiselta käytöksessään ja sanoissaan vaikka ei itse muistais jälkeenpäin mitään.Just viime vkl tuli viestiä joltain tyypiltä jonka olin kuulemma tavannut joskus baarissa et jatketaanko juttua. En muistanut kyllä yhtään että olis edes aloitettu tai et olisin antanu numeroa.

Juuri noita uusia tuttavuuksia on kans tullut hankittua kännis. Yhen hyvän nykysen frendin löysin kännis naispuolisen ajateltiin et ollaan kavereit. Helvetin mukava ihminen ja tukee mua kans lopettamisen kanssa. Tuli pari kertaa hänen kanssaan juotua hänhän oli todella fiksusti kännissä toisin kuin minä loppuillasta aina se katso mun perään :smiley: kyseinen henkilö saattaa puolen vuoden aikana juoda vain n.4-5krt eli periaattes kerran kuus eikä silloinkaan kaatokännis. Se on hienoa nähdä kun jotkut osaa terveellä tavalla alkoholia lähestyä :smiley:

Tänäänkin kivaa olla raitis :slight_smile: välillä vaan iskee paniikki ja ahdistustiloja niin pamit vaa nassuu :mrgreen:. Mieli on silti jotenkin alhaalla kun ei oo holia saanut meneeköhän nää masennustilat ikinä pois? Jos kokeilis Lyricaa masennukseen ja jättäis pamit pois? Ainakin oon hyvää kuullu lyricasta että masennukseen auttaa. Niin ja xanoreitki mulle määrättiin kumman ottais käyttöön? Ja pikkase pelottaa että jäänköhän lääke koukkuun. Koska joskus oon viihteesen nappei napsinu mutta ne oli mulla helppo lopettaa.

Muutama pätkä joo…kyllä niistä ainakin sen näkee, että juttujen taso ei ainakaan nouse, vaikka itse toisin kuvittelee.

kysymys kuuluu: Olenko harvinainen kun krapulassa en oo ikinä oksentanu ja viikon putkenkaa jälkeen en oksennellu , kun oon kavereiden kanssa jutellut niin he oksentelee jo 1päivän juoppo reissusta ja jotkut jopa 3-7päivän putkista oksentelee about 4päivää. kerran kännissä tuli pieni oksennus johtuen kalja,salmiakkikossu,lonkero,likööri sekoituksesta :smiley: ja tuli pelkkää mustaa vaahtoa.

Minäkään en ole ikinä oksentanut krapulassa ja juopon elämää on sentään takana jo n. 15 vuotta. :astonished:

Mainostettakoon myös, että kännissä olen puklannut korkeintaan 10 kertaa eikä filmissä ole mitään norsunmentäviä aukkoja.

Edellisen kerran laattasin 5,5 vuotta sitten kun meni tequilan kanssa vähän överiksi.

Jotkut ne vaan on luotu juopoiksi. :sunglasses:

Kännissä/krapulassa oksentelu tai oksentelemattomuus ei ole mikään merkki mistään. Ne, joilla ykärefleksi on herkempi päinvastoin saattavat löytää helpommin nk. kohtuuden. Maha reagoi yleensä viinaksiin ensimmäisenä mutta niillä joilla se ei reagoi se ei tarkoita sitä, etteikö etanoli tuhojaan yhtä lailla tekisi.

En mäkään varsinaisesti krapulan takia ole oksennellut mutta sitten on maha kyllä kramppaillut ja ollut muuten ikävä jota ei varmaan olisi ilman alkoa ollut. Itsellä se krapula on ollut eniten sitä että mistäs haetaan lisää :smiling_imp: Mutta joo,miten viikonloppu meni?

lankesin eileen alkoholiin join että olin kovassa kännissä ja putkaan mun tieni johti. tuli tapeltua, hukkasin rahaakin, rystyset murtunu, silloin meni vielä hyvin kun olin juonu sen 13-15kaljaa ,mutta jatkoin ja jatkoin kunnes oltiin toivotussa tilassa eli KAATOKÄNNISSÄ. olin hukannu mun yhen sukan,kenkiä ei ollenkaan ja takkia ei ollenkaan rikkinäinen paita päällä. niin vittu oli hävettävää kadulla kävellä aamulla kun putkasta pääsin. Setäsiniset vaan nauro mulle että itse oot tuon tilan hankkinu niin häpeä ja kestä kuin mies! Nyt taas himas oon juomas vähäsen kun oli helvetin kova darra! ETTÄ MÄ VIHAAN ETANOLIA SE EI SOVI MULLE!

3.Päivä menos vähän tällänen fiilis youtube.com/watch?v=Gf7c0_rGv1g :smiley: :smiley:
Oon tuon jätkän videoita täs kännis seuraillu pari päivää niin tulee mieleen omat viikon putket kun darras kauppaan hakee safkaa ja kaljaa :smiley:. Onneks ei oo ikinä noin likainen kämppä mulla ollut. Ja selvinpäin vihaan jotenkin humalaisia ihmisiä ehkä peilaan omaa itseäni . Mut joo pakko kai jotain parempaa keinoa itselle keksiä lopettaa.

Sulla maksa jo parani? Koita maksimoida kuivat päivät,jos/kun lopettaminen ei tunnu vielä olevan ajankohtaista.Koska olet suht nuori jaksat kyllä vielä,mutta tuo sun maksas saattaa kyllä tehdä tepposet kun nyt jo oireilee.

jeah. ilkeä krapula on iskenyt pakko pitää paussii ja keksiä jonkin toinen ratkaisu lopettamiselle. joo kyllä nyt alkaa kipeänä olemaan taas :frowning: