Olen alkoholisti

5.päivä nyt alkaa vaa tulee perus väsy vaa ja viinan ja kaljan kittausta. on tää alkoholismi paska sairaus. nykyään jos kerran ees lankeen alkoholiin niin mulla alkaa putki. Jos tämän katkais ton kahenviikon paikkeila ei sitä tiiä. Kaikille hyvää iltaa meen nukkuu ja alotan taas aamuyöllä

Suosittelen sulle seuraavaa katkasua ilman nappeja.Shokkihoito vois selvittää päätä ja maksakaan ei lisää rasittuis.Se meinaan kaipais kunnon puhdistusta.Ootko syöny?

^ Eiköhän se juopottelu ihan jokaiselta katkea lopullisesti jossakin vaiheessa, enemmin tahi myöhemmin, tavalla tahi toisella :wink: . Tässä tapauksessa pelkään sen katkeavan lopullisesti melko piankin :frowning: .

ei oo paljoa tullut syötyä illalla yleensä joku pakastepizza yms

6.päivä kaljat jo haettu myös huomisellekin. väsyttää perkeleesti safkaksi ostin vaan makaronia ja jauhelihaa. nopee ruoka.

Lopeta juominen,täällä toinen alkoholisti pyytää. Sulla oli hyvä alku ja retkahdit.Mutta kun retkahdus ei ole mikään ketju,sä voit lopettaa. Tai mennä hautaan mut ei se hautaustoimiston limusiini ja multa ois ehkä vielä sun paikka?
Mieti nyt mielessäs mikä on sulle elämässä tärkeää. Ja lähde vaikka ihan reippaasti suljetulle katkolle.

Sillon jos janottaa, on syytä syödä ihan penteleesti ja varsinkin hiilareita, mikä väsyttää entisestään. Kun nukkuu, ei juo, mikä on plussaa. Läskiähän kaljasyöpöttelyllä saa aikaan iloisesti, mutta parempi sekin kuin vetää teräviä ja paastota muuten.

8.päivä Huhuh alkaa olee pikkaisen heikko olo jo Eipä nouse enää ees hattuun kunnolla. Onneks tos on 1L viina pullo ja kaljaa :smiley:. Ei oo enää hauskaa tälläinen elämä , nyt tuntuu että en uskalla edes lopettaa pelkään todella pahaa ja pelottavaa krapulaa. Rahaakin on helvetisti mennyt :/. Uskon että jos lopetan joudun johonkin mielisairaalaan koska mulla on huono psyyke tullut juomisen takia jos näen jotain harhoja meen shokkitilaan. Enkä helvetti halua suljetulle osastolle yks tuttu on ollu siellä eikä kivaa ole ollut :frowning:. olin hyvällä alulla , mutta iski masennus olo ja viinanhimo !!!

HAISTA VITTU ETANOLI! :smiling_imp:

Jurtilla ois nyt syytä ollä pätevä laskukiitopläni, jossa päiväannokset tippuu 7 päivän sisällä nollaan. Nyt jotain 24+ per päivä?

Mä suosittelen kuitenkin että josko kuitenkin maanantaina terkkariin katkolle lepäämään muutamaksi päiväksi pamin voimalla. Sanot vaan niille että delirium pelottaa - Kyllä se siitä! :slight_smile:

Hujan hajan menoo,. Sain kaverilta paukut tää kyl menee aika överitilaan , kun alkoholi+kannabis tekee tuhoa mun käytökselle sekoilen jo tääl vitusti. harhoja ja kaikkeee juttui. tavoitteena saada kunnon jumit vaan kun tota on kyl jäljellä lisää ja viinakin myös. Pamejakin on muutama kipale enpä taida niitä alkaa sekoittaa. HYVÄÄ YÖTÄ ONNISTUNEET LOPETTAJAT

Jotkut ovat onnistuneet lopettamaan viinankittaamisen kannabiksella. En sitten tiedä onko se akuutissa vierottautumisvaiheessa hyödyksi vaiko haitaksi. Kenties saattaisi auttaa vähentämään hallitusti, ilman että lähtee uusi putki päälle lennosta.

Turvallista laskeutumista Jurtille… :slight_smile:

9.Päivä Aamulla oli oikeesti helvetti irti. kunnon masennus fiilis tuli vedettyy eileen gemmi kukkaa ja sit vitusti alkomahoolia. en muistanutkaan et noi sekavan olon tekee. Viinaa tänään vaan. ei nouse päähän kalja niin nopee ku pitää juoda sen 24+. Kaveri tuli vaa tos puoli 10mais muutaman viinapullon kaa et nyt on viinaa jos mieli tekee. vetäsin tos 10min sitten ykkösellä vaa yhen pullon. mut joo meen juopottelee lisää:P.

10.päivä trätärärä aamusella näkyi jo hallui. onneks pakastees oli kylmää viinaa ja siihen lantrinki Jäätee sopii muuten helvetin hyvin. mut surulista että en pysty putkea loeptaa

Helpostihan sen putken lopettaa, kunhan vaan marssii terkkariin ja sanoo asiat niinkuin ne on. Ihan eri asia sitten jos putkea ei halua lopettaa.

Sää olet Jurt esimerkkitapaus sen suhteen,että pelkkä raitistuminen ei sun tapauksessa riitä yhtään mihinkään.Sen lisäksi viha/rakkaussuhde päihteisiin pitää saada neutraalille tolalle.Vaikka lopettaisit juomisen,riski ratketa on erittäin suuri niin kauan kunnes teet etanolista itsellesi suht.merkityksettömän elintarvikkeen,jolle olet allerginen (ja joka ei sulle siksi sovi).Yksinkertaista. …periaatteessa.

11.päivä Kyllä täs mennään jo kuolemaa kohti oon ihan helvetin väsyny… Enää ei ees tunnu kivalta juominen tuntuu että oon ns silti selvinpäin. ruokaa tullu syötyä vaan aamuisin. ja pelkään darraa ja muitakin asioita selvinpäin nyt vaan tuntuu että juon hautaan asti itseni. tuntuu että ei oo enää edes aihetta lopettaa juomista. Tyttöystäväkin ei oo käyny mun luona melkeen kahteen viikkoon kun oon juopottelemassa. Ei vaan kiinnosta enää vittu mikään. Tuli eileen yöllä nappien ja viinan sekoituksella lyötyä parasta kaveria ja veitsellä vedin itseltä olkapäähän pienehkön haavan onneks kaveri pääs väliin etten vetäny kurkkuja auki. Musta tulee itsetuhoinen lääkkeiden ja viinan yhteiskäytöllä minkä helvetin takia?! pelkästään viina päissäni en oo kyllä itselle tuhoksi , mutta joskus tulee joitakin randomeja vähän turpiin vedeltyä. KERTOKAA MULLE OIKEA RATKAISU TÄHÄN PELKÄÄN SEKOAVANI KUN LOPETAN ALKOHOLIN JA USKON ETTÄ VAJOON JOHONKIN HELVETIN KOVAAN MASENNUSTILAAN.

Juomalla ja ryynittämällä et sitten sekoa enempää? Vaikka lopettaisit juomisen,et siihen kuole etkä ainakaan pysyvästi sekoa.Ehkä olis kuitenkin hyvä että sulla ois jotain seuraa jos sattuu pikku-ukot kylään ja oot yksin.Aloita syömällä vaikkei maistuis ja pidennä ryyppyjen väliä.

Nyt, jurt, katkolle kipinkapin! Oikeasti; niin pian kuin vain pääset! Pyydä joku viemään. Sulle ei kunnian kukko laula, kohta käy oikeasti tosi huonosti! Hophop, menoks jo! Voimia! Sä selviät sitten kyllä.

Sain soitettua tyttöystän mun luo vaikka oon juomas (kun se ei tykkää mun alkoholinkäytöstä nähnyt monesti mun sekoilut. pitää täs kattoa sopiva ajankohta lopettaa. Pitäis varmaa vetää vitamiineja ja helvetisti terveellist safkaa senkin takia oon pikkase huonos hapes ja tottakai alkoholilla on tähän syy. Baareihin en oikeen uskalla mennä enää juomaan kun tiedän että valtionhotelli kutsuu mua senjälkeen. Munuaiset on aika stnan kipeet mut aika normaali varmasti kun alkoholi kuivattaa kehoa. Yritän mennä nukkumaan tänään ei jaksa enää.

12.Päivä Huh Huh , kun rupee kroppakin väsymään :S. Ajattelin lauantaina taika sunnuntaina lopettaa ja kannataisko tankata noita bentsoja illalla kun menee nukkummaan vaikka promilleja on vielä että ei olisi aamulla niin kovas tärina ja sekoamispistees. Jos esim otan sunnuntaina illalla 2x5mg diapamia ja aamulla taas 2? niin