Päivän ajatelma

paa

o

f

m

k

“Kuinka minusta voisi tulla sinun kaltaisesi suuri ihminen!”
“Miksi sinun pitäisi olla suuri ihminen?”, opettaja kysyi.
“On riittävän suuri saavutus olla ihminen.”

De Mello, Viisauden Välähdyksiä

Vanha kaarti kuolee, mutta ei antaudu!

Nicolas Chauvin

h

Haluaisin olla se ihminen joka olin silloin kun haaveilin olevani se ihminen joka nyt olen.

s

i

Hyvää ja raitista naistenpäivää! :smiley:

Tämä on ankea aamu

5kk 8pv ja kuherruskuukausi on ohi. Juomahaluja ei ole.Olen kyllä niin paukuttanut päähäni,että lähiöbaarielämään ei ole paluuta.Jos sinne palaisin,en enää sieltä nousisi,niin monta aikaisempaa irtiottoyritystä on ollut. Tämä aamu on yhtä harmaa kuin krapula-aamut.Nyt yritän kaivella selkärangasta sitä HALT:a. Ei nälkää,ei kiukkua,ei yksin,ei väsymystä. AA on ilman muuta yksi vaihtoehto. Senhän pystyy järjestään,vaikka yöt oiskin töissä.

Kissoista ei tässä ole mitään apuja; itsekkäät pikku paskiaiset. Oikeina krapula-aamuinakin ne vaan naukas: " anna ruokaa,itse oot soppas keittänyt ja kankun hankkinut".

Toinen pannu kahvia ja tilannekartoitusta.

Joo Hyvää Naistenpäivää kaikille (miehille kans.Tasa-arvoinen yhteiskunta on miestenkin etu.)

^Koirilla on isäntäväki, mutta kissoilla palveluskunta :stuck_out_tongue:
Myrskis, ymmärrän oloasi, itsekin jonkin tuntemattoman laakson sopukoissa tunnen olevani. Meidän raitisteluikähän on melkein sama, kohta puolivuotinen sinullakin kasassa. Saattapi olla ettemme ole sen ihmeellisempiä kuin muutkaan raitistuvat, vaan että meillä on menossa yksi raitistumisprosessin hankalampi vaihe tässä. Ihan mielelläni olisin vähän erityisempi tämän suhteen ja hyppäisin tälläisen yli, mutta kaippa tällä sitten on jotain annettavanaan. Kovasti se käskee ainakin vauhtia hidastamaan omalla kohdallani.
Mene vaan AA:n, se on ilmaista ryhmäterapiaa. Aurinkoa päivääsi :smiley:

Kiitos Basilisco,lämmitti kovasti mieltä.Oon herkkä ihminen,vaikka ei replikoinnista aina niin voisi päätellä.Onneksi löysin tämän plinkin ja on käsitystä tämän prosessin etenemisestä.Yksin oisin ihan hukassa.

Monta uutta tullut ja kärvistelevät lähtökuopissa.Lukekaa hyvät ihmiset näitä ketjuja ja päihdekirjallisuutta.Saatte hyviä eväitä jos tosissaan olette lopettamassa.

Basilisco,minähän olen kissojeni mielestä vain vierailemassa omassa kodissani; heidän taloudenhoitajansa :wink:

Tsemppiä sulle kans.Kyllä me selviämme tästäkin portaasta.

Hymy :slight_smile:

Mitään muuta maailmassa ei ole jaettu niin oikeudenmukaisesti kuin ymmärrys. Kaikki luulevat saaneensa sitä juuri tarpeeksi.

-Jacques Tati-

Lisäsin aurinkoa,
maalasin keittiön keltaiseksi.

I love the smell of radioactive dust in the morning

Konstit on monet, sanoi emäntä, kun kissalla seinää maalasi.

Kun koti on valmis,ihminen kuolee.

tee-se-itse-remontoijan mietelause