Päivän ajatelma

http://www.musicme.com/Anna-Hanski/albums/Legendat-0884977259629.html#
KiPaLe5 (Leppäkerttu)
Hyvä Anna Hanski!! :slight_smile:

(ps. tietääkö kuka tuossa kappaleessa laulaa ne “raspikurkku” osuudet?

Ja Lontoox sama :slight_smile:
http://www.youtube.com/watch?v=ZndFUtfF8HQ

o

e

m

Kaikki hyvä loppuu aikanaan. Muistot jää.

“Sovinto”

Käykää ihmiset katsoon tuo elokuva. Järkyttävää mitä ryyppäävät vanhemmat aiheuttaa lapsilleen ja miltä se kännääminen tuntuu ja näyttää lapsista.Tuo kuva pitäs antaa joka pariskunnalle vihkiraamatun kylkiäisenä tai liittää äitiyspakkaukseen.

Krapulakuvaukset oli sitä luokkaa,että herkimmillä lähtee juomahalut iäksi.

Aiming for heaven though serving in hell…

Katso tänä viikonloppuna kohti kuuta, se on isompi ja kirkkaampi kuin normaalisti!

aamulehti.fi/cs/Satellite/Ul … isti+.html

Iskä Martin Sheen aneli ymmärrystä ja sääliä sekopää pojalleen Charlie Sheenille. M.Sheen totesi,että aikamieshän tuo poika on iältään,mutta täys lapsi käytökseltään ja tunne-elämältään; päihderiippuvainenhan jää sille asteelle missä iässä sen ryyppäämisensä aloitti.

Mainio terveys on hitain tapa kuolla.

r

Julia Tukiainen kertoo rankasta katkaisuhoidostaan…
http://www.mtv3.fi/viihde/uutiset/muut.shtml/1303257/julia-tukiainen-kertoo-rankasta-katkaisuhoidostaan-olen-alkoholisti#kommentit

Itse olin vuosia sitten Hietalinnassa. Voin vakuuttaa että Hangonkadulla on rankkaa :slight_smile:

6kk tuli raittiina täyteen.
Tämä aikahan meni ihan lentämällä.Suhteellista tuo aika;minulla 6kk juomatta ja mun kolmas kissa,pikkuinen kullanmuru,kasvoi mouruikään ja lähtee leikkuulle,kun tuo kurnutus loppuu.Otinkin sen syksyllä ihan itsekkäistä syistä,että ois yksi syy lisää pysyä enemmän kotosalla.Hyvin on siis hommansa hoitanut.

Toistaiseksi mennään tennariterapialla 1v tolppaa kohti. Ja tietysti juoma-asiassa päivä kerrallaan,mutta muuten suunnitellaan vaikka mitä.

Onnittelut! :smiley:

Siitä hyvää terapiaa, että maksaa vain lenkkitossujen kertahinnan ja endorfiini-palkinto tulee välittömästi :wink:.

Alkoholi ei ole minulle mikään ongelma, jos minun ei tarvitse juoda sitä.

p

Hyvä perse, parempi mieli.

TÄTTÄRÄÄ!!! Meinas livahtaa ohi. Onnea Myrskis! Eläimiä parempia terapeutteja ei olekaan, onnea siis myös kissoille. :stuck_out_tongue: Ja koska tämä ketju on Päivän ajatelma, niin tässä sinulle ja meille kaikille:

Rakkauden mitta on rakastaa vailla mittaa.
-Augustinus-

Kiitos kiitos…
Minähän löysin tämän koko plinkin,kun olin jo toista kuukautta ollut juomatta, niin että ne alkutaipaleen pahimmat kärvistelyt sun muut tikutukset olivat jo ohi. Aikansa meni lukiessa näitä ketjuja ja sitten oma aikansa,kun hitaana huomasin kaavan,että ihmisillä on aika monilla omat ketjunsa. Sitten aukaisin jossain vaiheessa tämän “Päivän ajatelma” ketjun. Jonne minä ja muut voi parkaista mitä mieleen tulee tai miltä tuntuu.

Nyt minä parkaisen: “Voi vidyy,oon ihan kipee.Haluan shamppanjan värisen Vespan”. En ole terve.

Syksyllä ihan oikeasti ajattelin,että elämä on nyt sitten ohi,kun ei voi juoda.Sitä ajatteli niin nurinkurisesti,että kun tästä vitutuksesta otetaan se ainut lohtu kalja pois,ei jää kuin synkkyys ja vitutus jäljelle loppuelämäksi. En osannut arvatakaan,miten ajatusmaailma muuttuu,kun pääsee edes sen 1-2kk yli.

Niiskutin silloin varmaan 2pv,että joudun hylkäämään eläkeiän yhden unelman: Queen Elizabethilla Atlantin yli,minä lierihatussa dry martini kädessä kannella.Nyt teekuppi tuntuu ihan luontevalta.

n