Hei
Olisin kysynyt ,kun haitte pankista lainaa kerroitteko olevanne peliriippuvainen? Ja miten saitte lainan oliko vaikeaa,oliko teillä vakuus tai takaajat lainaa haettaessa.Olen saanut pelien vuoksi itselleni 12000 eur velat eri kulutusluotoista tehtyä.
Olen lopettanut pelaamisen ,nyt vain pitäisi saada jostain yhdistettyä nuo luotot. Alkaa olla ,että kaikki rahat menee noiden lyhennyksiin.
Kiitos jos vastailette
Arvelisin, ettei se ole eduksi sanoa olevansa peliriippuvainen, tosin kyllä ne näkevät pankissa mihin ne rahat ovat menneet,
joka kerta kuin pankista hain yhdistelylainaa, kerroin peliongelmasta. en halua lähteä sille tielle että valehtelen asiasta siinä vaiheessa, jos kerran olen lopettamassa pelaamisen.
joka kerta tarvitsin takaajan.
se on muutenkin vaikea kertoa tarkkoja vinkkejä, koska tääl on niitäki jotka hakee vinkkejä miten jatkaa toimintaa
Mä olin asian kanssa myös tosi rehellinen, koska näkeväthän ne pankissa kuitenkin että rahaa on mennyt “johonkin” ja sitä on tullut lainapaikoista tilalle. Mulla pankkitäti alkoi ainakin syynätä tiliä oikein perusteellisesti kun kävin lainasta juttelemassa.
Mä kysäisin lainaa vaan Nordeasta, enkä lähtenyt sen enempää asiaa kilpailuttamaan, koska mulla laina järjestyikin nyt lopulta vanhempien nimissä. Nordeassa ilmoittivat heti, että takaajiin ei nykyään enää lähdetä ja tarvitaan reaalivakuutta. Tosin tämä saattaa riippua summasta. Lisäksi kulutusluottojen ja lainojen määrä ratkasee tosi paljon, mulla oli aivan liian monia eri firmoja näkyvissä tilillä ja sain vastaukseksi samantien ettei onnistu. Silti joku oli muutaman kulutusluoton yhdistämiseen saanut lainan, joten kaipa nämä riippuu monesta tekijästä. Kovin herkästi Nordeassa mainostivat Takuu-säätiötä. Mutta kannattaa kysellä kuitenkin ja vaikka vähän kilpailuttaa pankkeja.
Kiitos vinkeistä,kyllä minäkin ajattelin kertoa ihan rehellisesti mihis nuo rahat on menneet. Meinasin käyttää ihan reaalivakuuksia en viitsi ketään tahtoa takaajaksi omalle hölmöilylle. Kyllä sitä on ihminen typerys ,kun tunkee noin paljon rahaa peleihin,olis ollut niin paljon muutakin mihkä olisi voinut käyttää.Onneks monen yrityksen jälkeen järkeni palasi ,josta kiitos ja tajusin lopettaa nuo pelit.
Hyvää viikonloppua
Hyvä juttu, toivottavasti saat laina-asiat järjestymään. Mä en myöskään edelleenkään oikein tunnista itteeni tästä tilanteesta, että vanhempien nimissä lainaa muiden lainojen järjestelyyn. En tiedä mitä mulle oikeen tapahtu, rahan kanssa oon ollut aina niin tarkka ennen tätä paskaa. Noh, tehty mikä tehty ja suunta ylöspäin!
Käyhän päivittämässä kuulumiset lainan yms. suhteen!