Se siittä

Totta. Ei välttämättä muuten ole edes pakko muutta mihinkään, matkailukin avartaa. Itsekin taas suunnittelemassa jotain pikku trippiä kohteeseen johon varani riittävät. Olen tällä hetkellä liian jumittunut ympyröihini. Onhan suunnittelukin kivaa. :smiley:

Mihinkähän kirjoittamani viestit häviää.Laitoin jokaiselle kiitokset ja kirjotin muutakin.Olkoot.En nää juur mittää tällä yhellä piilarilla.

Hei, olen samaa mieltä EB:n kanssa.

Kenia, sinun kirjoitteluasi on järkyttävää lukea; se on niin surullista, niin surullista. Onko hohdokasta olla kaikkien hyväksikäytettävänä? - ei todellakaan.

Toivottavasti ymmärrät välittää myös itsestäsi.

Kenia, miten sujui tämän viikkoinen terapeutilla käynti ? Ettet vaan tehnyt ohimarssia…

En mä mennyt terapeutille:(

Itkettää vaan ja pää täynnä lyijyä.

Minulla on parveke, jolla seistä,
takki johon voin kääriytyä, lapsi jota halata,
miehiä eri tahoilla, kaikenlaisia.
Minä elän elämää josta unelmoin nuorena.
Unelmat täytyy toteuttaa, tuskat kestää, viinat juoda,
vuokrat maksaa, köyhiä puolustaa, vaaleissa äänestää.
Minä pidän miehistä, jotka kantavat taakkansa, perheensä,
työnsä, tuskansa, vaivansa; eivätkä heittäydy heikoiksi.
Minä pidän naisista, jotka käsittävät asiat ilman,
että heitä on opettamalla opetettu, elävät eivätkä
tuherra päiviään miesten selän takana.
En ole täällä toistamassa vanhoja kuvioita.
En ole täällä mikään lohtu tai satama.
Pistän asioita alulle, vaikutan, liikun,vaihdan ilmettä.
Minä olen köyhän makeinen, kirpeä, sinä muistat aina,
ei nekku, eikä marenki.
Minusta ei saa enempää kuin osaa ottaa, osaa tahtoa.

Oih ja voih. :frowning: Itselläni paikkakunnan vaihto muuten auttoi jonkin verran. Kenia, lueppa EmilyBronten viesti ajatuksella. Jonnekin hoitoonhan sun pitäs päästä, melkeinpä raahata sut sinne sais.

Niin pitäs raahata…kaikki on vaan nin toivottoman olosta.Tulis joku ja taluttamalla veis väkisin.

Mä oon kauheessa humalassakin niin normaalin kuuloinen ettei kukaan tajua tätä tilaa.Tottakai parhaat ystäväni,mutta hekään ei AINA huomaa mun äänestä,jos on promilleita about seittemän,sit ne huomauttaa…:frowning:

Ja se ihme miten aina olen selviytynyt.

EB,ihan kauniisti pyydän,ottaisitko ton kaupungin nimen pois.

Jospa näyttäisit tämän ketjusi jollekin ystävällesi. Jos hän sitten vaikka taluttaisi sinut hoitoon.

Se juopon tuurikin on pelkkä illuusio . Jossain vaiheessa voi sattua ja pahasti :open_mouth:

.

Voi luoja mikä väsymys.Pelottaa et alan selvitä,jolloin iskee se masennus.Ei ole mun tapaista makoilla,nyt olen sitä tehnyt,mut pompin kuitenkin ylös.Kaikki aivokemiat sekasin.

Heti kun käyn pitkäkseen,alkaa pyöriä lasten syntymät ja onnelliset ajat päässä.

Koitan takoa päähän etten juuri nyt voi noille hoitamattomille asioille mitään,viikonloppuyönä.

Pittääkö se vielä lähtee jokirantaan:(Kesken ed viestin lähetystä soitti se kolmikerroskundi.Kaippa mä koitan jaksaa.Sanoin et oon tosi väsy,pitää käydä suihkussa ja kaikkee.Lupasin soittaa tunnin kuluessa tuunko vai en.

Löytäs jostain puhtaat vaatteetki ni vois kävästä kuuntelemassa sen huolet ja murheet ja noh…nii.

Mikähän tää juttu on.Se soitti taas et on tulossa meille.Sanoin ettei takuulla tuu kukaan meille sisään.Se kuullosti epäilevälle,kyseli taas et miksi läksit eri suuntaan viimeksi ja mikä on se toinen miesO.O Minä että ystävä!

Nyt se ilmotti olevansa ovella kymmenen minsan päästä…vien sen tonne leikkipaikalle istuu.Ei ihan mene niinku pitäs.

Joopa…istuttiin puistossa,kun en voinu päästää sitä sisään,kun on niin paskasta.Sille tuli kylmä ja suostuin et tulee meille.Arvatkaa vaan…se rupes siivoomaan!!!Mua hävettää niin et kuolema tulloo.Se komenti laittaa pyykit koneesen ja nyt se pesee vessaa!!!

TÄÄ on se viimenen pointti,ihan oikeesti.Mä paiskautin makurin oven kii ja tulin nettiin.

En tod oo vaimoainesta!

Se läks just taksilla kotiisa,on oltava aamulla hoitamassa lapset.Mä tupakantuskassa kipitin taksikuskilta kerjäämään tupakkaa.sikareita oli.

Oi luoja,mä en selvii tästä häpeestä!!!Musta ei oo oikein et joku kolmekymppinen perheenisä,vaikka on eroomassa,tulee mun kotiin ja alkaa siivoamaan.

Ja ripittää mua siitä mitä haluan elämältäni…sit se se totes et ollaan kumpikin onnettomia.Siinä vaan halattiin ja suukoteltiin.Tietenki sit se muu osio mut en viiti siitä sanoo mitää.

Mikä sen tänne veti,ois menny kaupunkiin ja iskeny naisen.Minä vielä kävin arvostelemaan et sulla on ärrävika :blush:

Joka on hyvin suloista,mutta pitihän se piikitellä:/Sit se sitä et onko pakko analysoida jokaikinen asia…kun kävin tarkastelemaan muutamaa juttua.

Terveisiä vaimolle.

Voi hyvänen aika, johan oli taas tilitys. Viikonloppunakin pääset hoitoon jos vaan OIKEESTI haluat. Elämä tulee sinulle koko ajan hankalammaksi ja kurjemmaksi jos et ITSE tee aloitetta sen parantamiseksi. Minkä helvetin takia et mennyt viikolla sinne terapeutille ? ?

Sanoit jossain viestissäsi, että seksi "painiksen " kanssa olisi sinun pohjasi… Jospa kohtaisit tuon pohjasi :exclamation: Raitistuneista jokaisella on ollut oma pohjansa jonka jälkeen raittiuteen pyrkiminen on ollut ainoa tavoite, keinolla millä hyvänsä…

Tee jotain sellaista mikä oikeesti auttaa sinua eteenpäin, hankkiudu hoitoon.

Eikä siitä terapiasta varmaan olekaan nyt mitään hyötyä, jos terapoitava on tillin tallin ja pihalla kuin lumiukko.

Just yks päivä siunailtiin työkaverin kanssa, että mitä hittoa päihdeongelmaiset käy jossain terapiassa sen sijaan että ne hankkiutus päihdehoitoon hoitamaan sitä päihdeongelmaa ensin pois.
Sen jälkeen se terapiakin voisi tehota vähän paremmin selvään päähän.

Ja jos ihminen on siinä pisteessä kuin vaikkapa tämän ketjun emäntä, paikallaan olisi varmaankin tukeva ja laitosmuotoinen, mielellään juuri naisille räätälöity ja pitkäaikainen hoito tyyliin naisten Terapiatehdas taikka hoitokoti Tuhkimo.

Ajattelinkin sitä terapeutilla käyntiä siinä mielessä, että jospa jokin hoitokanava olisi sieltä auennut. On ihan totta, että terapiasta ei ole hyötyä silloin kun on kännissä kuin käkönen suurimman osan ajastaan :frowning:

Hei,

meilläpäin on käytäntönä, että päihdeongelmaisen pitää olla vähintään puoli vuotta raittiina, ennen kuin terapiaan pääsee. Joskus tuo on tuntunut epäreilulta, mutta kyllähän terapiassa nousee esille vaikeitakin asioita, ettei juovana niiden käsittelystä tai kestämisestä tule mitään.

Tsemppiä Kenia!

Kenia, en kyllä tiedä edes miksi vaivaudun tänne kirjoittelemaan. Ehkä siksi, että olen ollut tavallaan samassa tilanteessa, jossa en itse omin voimin tajunnut hakea apua eikä minulla ollut sairauden tuntoa. Vasta kun sain aviomieheni tukea, edes sen yhden ihmisen siihen rinnalle niin se onnistui. Sullakaan ei omat voimat riitä.

Aivan jäätävän naurettavaa avautumista taasen, vaikutat vähä-älyiseltä teiniltä näiden kirjoitusten perusteella. Nyt näytät tämän ketjun jollekin kaverille(kai sulla ees joku kaveri on jolla on sen verran luonnetta että tajuaa että tarvit apua) ja jonnekin suljetulle sun pitäs päästä, ei mitään avohommia. Itse en semmoiseen joutunut vaikka aihettakin olisi ollut. Mulla kävi mielessä kun luin näitä juttuja että onkohan tää joku vitsi kun vaikea uskoa että kukaan voisi tällaisia tosissaan kirjoitella. Sitten muistelin että kyllähän se viina oikeastikin sekottaa pään melko pahasti.