No nytpä tuo taisi sitten tulla kaularankakin koeteltua - ainakin pää pysyi torsossa kiinni, vaikka kuinka venytettiin. Eniten sattui kun työnsi rystysiä selkärangan kahta puolta keuhkojen läpi. Lavan alta on rutina poissa joten omatoimisen liikunnan voinee aloittaa. Hellijä-hoivaajani kielsi tapani tuntien enimmät venyttelyliikkeet tähän osteopaatin käsittelyyn asti - epäili, että särjen itseni kokonaan. Varovaisesti jooga-liikkeitä alkuun, kun kerran selinmakuulta saa jo takaraivonkin lattiaan. Golf-hallilla voi varovaisesti alkaa putterin ohella harjoittelemaan puolivoimaista chippiä. Jostain kannattaisi varmaan hankkia myös vasenkätisten maila, ettei liike jää liian yksipuoliseksi. Sitten pikkuhiljaa punttisalille korvaamaan kadotettua läskiä lihsmassalla. Kesällä vain asetun uimarannalle selinmakuulle ja odottelen kärpäsiä. ![]()
nikamalukkoiks ne meilläpäin sanoo rutinoita.
Sori söör sano Taikkulassa jaappanilaisen näkönen hierojatar selän rusahrukselle.
Nikamalukkoja voi purkuuttaa myös venytyksellä jos psyko-eiku osteopaatin väkivalta ei miellytä.
Puolentunnin hieronta ja avustettuna venytys tekee kuttaperkkaa ![]()
Länkkäreissä korppikotkat varjosti taivasta vaivasen yläpuolella.
suomessa terveydenhuollon ammattiauttajien sankat joukot hämärtää sairastajan todellisuutta sulassa sovussa poppamiesten kanssa…Korkeasti koulutetut immeiset pyytää apuja voodopapeilta ja verenseisauttajilta tuki-ja liikuntaelin sairaan avuksi. Sitten me kuvittelemme ainoastaan päihdesairaiden hoidon olevan retuperällä ![]()
Mitä minä kirjotin ![]()
Se on sitä ratkaisukeskeisyyttä Kanttoona. Jos alkoholistin raitis päivä on kerran ihme, niin eikö silloin kannata etsiä ihmeidentekijää? Omalla hellijä-hoivaajallanikin on pelkät voodopapittaren paperit - ja 20 vuotta omaa raittiutta. Katsoo korvasta, onko vatsa kipeänä ja tarjoilee tuhkauutetta juotavaksi. Sivelee ystävällisesti ohimolta ja kyselee, josko punainen penaali olisi löytynyt. Taidankin ryhtyä puhuttelemaan voodopapittareksi - pitää kysyä, ettei pahastu.
Vuosi sitten aloitin sietämättömän lonkkanivelen kivun hoitamisen. Vaiva oli kestänyt kolmisen vuotta. Lääkäri otti ensin röntgenkuvan ja sanoi, ettei täällä ole vikaa. Laittoi kortisonipiikin ja lupasi, että kipu pysyy hetken poissa. Pysyihän se sen verran, että golf-loma Espanjassa sujui hyvin. Kävin fysioterapeutilla, joka laittoi geeliä ja ultraääntä. Tuntui pari päivää paremmalta. Vihdoin joogaopettaja käski venyttää lonkkaa eteenpäin ja kipu lähti.
Terveyskeskuksessa laitetaan kipsiä jalkaan ja annetaan pillereitä masennukseen. Pitää tulla päihdelinkin keskustelupalstalle asti lukemaan, että selvinpäin ei luut katkea, masennus johtuu alkoholinjuomisesta, ja etanoli vie tehot masennuslääkitykseltä.
Kansa jonottaa 4 tuntia sikainfluenssa-rokotetta. Oikeasti rokotus annetaan vain, kun kansa kerran kaipaa toimenpiteitä. Enismmäisen kerran, kun hain lääkäriltä neuvoja liikaan juomiseen, minulle tarjottiin ratkaisuksi kohtuukäyttöpillereitä. Resepti olisi maksanut 3000 markkaa ja pillerit olisi tulleet jopa halvemmaksi, kuin juominen.
Välillä tuntuu, että lääkäreiltä on jäänyt lääketieteen opinnon kokonaan suorittamatta - taloustieteen taidot tuntuu olevan paremmin hallinnassa.
Itseasiassa lääketiede on hyvin pitkälle fysiikkaa ja kemiaa, alkemiaa, matematiikkaa ja mikrobiologiaa. Ihminen jota lääkärit hoitavat on vain turhake, joka sisältää nuo mielenkiintoisemmat elementit.
Apua hakiessaan tulet määrittäneeksi vastauksen laadun ![]()
Kaikkilla korppikot;eiku avuntarjoajilla on vastauslaatikossa oman koulusuunnan vastausvariaatio.
Niillä sitten avustetaan riippumatta hoitotuloksista, ajan toimiessa luonnon avustajana varsinaisen parantumisen edistäjänä
Ajatteles Voodoo (lausutaan Vuuduu) papittaren käteen resepti vihko ? Ei toimi, sen sijaan kiemurteleva käärme antaa uskottavuutta hoitoihin. hoitopöydällä mahallaan maatessa eksoottisen musiikin ympäröimänä oikein tuntee miten henkivallat naksuttaa niveliä.
Ihmiset hurahtelee uskossaan kaikkiin mahdollisiin ja mahdottomiin viritelmiin.Aikanaa Nilsiän öljysheikki läträs markkinoille myytäväksi moottoriöljystä,tervasta ja muurahaishaposta linimenttiä. Senkin hengenvaarallisen yhdistelmän nimiin löytyi vannojia :mrgreen: Melkein samoilla aineilla tehtyä rasvaa myödään luontaistuotteena pitkin suomenniemeä. Tarvitaa sianläskiä (luomua) pirtua, tervaa, pihkaa, nokkosia, muurahaishappoa jne sotku on valmis ja polttelee iholla potilaan onneksi vaarattomasti. Alun innostuksen mentyä kipu jatkuu toipumisen vaatiman ajan verran. NS : lääketiede kuitenkin tutkii tekemisiään onneksemme eikä edes väitä kortisonipiikillä parannusta tulevaksi vaan kantapään luupiikkiä tuikatessaan tohtori kerto reilusti kipuilun jatkuvan mut vähäks aikaa helpottavan.
Nyt mentävä On terveisim Kanthoona
Siis pillereitä kohtuukäyttöön? Mutta silti olisi rahaa mennyt siihen “kohtuulliseen” juomiseen kuitenkin?
Nyt kun hain lääkkeitä ahdistukseen jota tyttäreni viattomuuteen luikerrellut pedofiili aiheutti, määrättiin terveyskeskuksessa kunnon bentsot, kokuttavimmasta päästä. Alkoholismin mainitseminen ei auttanut mitään ja poliisiasemalla olinkin ihan koomassa ja mainitsinkin tutkijallekin että hain rauhoittavia että pystyn hillitsemään hippasen tunteitani, ettei kuvitellut minun olevan narkkari, sillä läheiseni kertoivat että silmäni seisoivat kirjaimellisesti päässäni vaikka itse en tuntenut oloa kun pelkästään rauhalliseksi. Sain niitä vielä oikein kaksi satsia, ihan niin kuin varmuuden vuoksi ![]()
Pahoillani olen tyttäresi puolesta ![]()
Ymmärrän hyvin miks vankiloissa alinta kastia edustaa pedofiilit.
Viha nousee pedofiileistä kuullessa .
Tos aiemmin oli puhetta vastauksesta tai avusta jonka saa. Lääkäreillä ei ole muuta annettavaa ku pillerit.
Sen vastauksen sieltä saa . Jokin toinen taho olis voinut tarjota tukihenkilöä mukaasi ![]()
Tää aika vaan on sellainen et meillä on lääketiede joka syöttää tablettia ja ajan kans katotaan miten kävi.
Pääsit Lumilintu hetkellisesti tilanteen yli noilla eväillä jos tarve loppuu ni lopeta niiden syönti.
Ei se sinussa oleva alkoholismi ole miksikään muuttunut jollet ala uskomaan kaikenmailman hömppätohtoreita jotka taatakseen oman oikeassa olemisensa syöttää tutkimatonta dataa tietoisuutemme hämärtämiseksi.
Nytkin melkein kuulen lapuan laitoksen tuomitsevan sinut retkaneiden (uusasiakkaiden) joukkoon.
Terveisin Kanttoona
Puoli litraa viskiä per ilta on hallittua ja vähäistä päihteiden käyttöä, kun vielä työasiatkin hoituvat hyvin. Verrattakoon Ahti Karjalaiseen, joka tyttärensä kirjan mukaan joi 2 isoa viskipulloa per päivä, ja hanskasi silti pitkään hyvin Suomen Pankin pääjohtajuuden ilman hanskahäiriöitä. Itselläni käy kateeksi niitä, jotka pystyvät hanskaamaan työasiat hyvin ja käyttämään kerralla joka ilta aina ½ litraa viinaa ilman annoksen kasvua! Kuten Rannilan wanhassa mainoksessakin todetaan: “kyllä käyp katteeks!”
Onneks ei minun tarvi ihannoida juoppoja !
On raittius aukassu silmät näkeen ne vahingot joita kukin viroissaan aiheuttaa.
Ei käyny katteeks se rannilanka tiilikainen josta pinnotteet lenti ekojen pakkasten jälkeen.
Niinku ei käyny kekkonenkaan täyspäisestä viimeisinä virkavuosinaan, paitsi karjalaisen ja kumppaneiden mielestä.
Sitä ei koskaan saada tietää kuinka suurta vahinkoa lasolarskan ihannoima Karjalainen kansakunnalle teki.
Ulkomailta soittivat suomeen ja kysyivät oletteko huomanneet Kekkosen käytöksessä mitään omituista.
Sillon vasta tajusivat ettei ukko enää ole edustus kelponen.
Viina vaati veronsa eikä kukaan poliitikko halua kuulla olevansa yhtä pätevä Karjalaisen Ahdin kans.
Et Se Siitä Lasolarskan ihailuista Kanthoonasin Mielestä.
Kiitos. Tämä äijä vangittiin tänään ja seuraavat 2 viikkoa viettää sellissä jos tunnustusta ei heru, luonnollisestihan tämän päivän kuulustelussa kielsi kaiken.
Tyttäreni on 10 enkä usko että hänellä olisi luonnetta itkien kertoa niistä kamaluuksista mitä se sika teki ![]()
Ainakaan tk lääkärit eivät edes tiedä mitä on alkoholismi, joten niiden napit jätän oman arvoonsa.
Käytin niitä eilen asemalla, loput saa jäädä, koska en niitä enää todella tarvitse. Hallitsematon itku ja tärinä kuului eiliseen shokkiin joka ei ehkä ole vielä kokonaan ohi, mutta hallittavissa ihan luomukeinona tästä eteen päin ![]()
Näinä kuukausina olen oppinut alkoholismin kataluuden ja pohja on yllättävän lähellä, missä muodossa tahansa kun “hetken helpotukseta” on kyse; oli se etanoli tai napit.
Valitettavasti Lumilintu terkkareissa tiedetään liiankin hyvin mitä alkoholismi on .
Lääkäritkin ovat vain ihmisiä jotka työssään joutuvat näiden yli-ihmisiksi itseään luulevia raitistelioiden haukuttavaksi . Mietippä saamaasi kohtelua toista reittiä. Sekin sinua hoitanut lääkäri on työssään kohdannut tuhansittain apua hakevia jotka esittää omina näkemyksinään joidenkin lääkkeiden sopivan ja joidenkin ei.
Alkoholismin ympärillä pyörivän hoitoruljanssin fundamenttaalisiiven edustajat kierrättää kiellettyjen aineiden listaa oman uskomuksensa pakottamina kaikkien saataville. Erikseen varataan aika lekurille et saadaan käydä kertomassa mikä lääke nyt ei ainakaan sovi minulle koska olen alkoholisti. Tiede ei kiellä alkoholistilta lääkkeitä niinku ei käske silpomaan pikkupoikien peniksiäkään. Mutta Uskonto kieltää. Lumilintu Uskonto
sen nojalla ja pakottamana revitään tyttölapsilta klitoriksetkin irti jos lopetetaan ajattelu . Luoja luodessaan ihmisen antoi sille aivot käyttöön eikä narikkaan
Jenkkilän filmistudiot syöttää solkenaan sarjoja joissa on kiintiöinä pari lesboo homoo ja tottakai AA-laisia. Jotka pörrätessään heteromailmassa ampuu pyssyllä ja ajaa autoa . Näiden tyyppien kautta kliseistetään ja liitetään toimintamalleja jotka on sitten muka totta !
Lumilintu Sinussa oleva alkoholismi ei oikeuta sinua väittämään terkkari lääkäreitä tietämättömäksi , varsinki kun perustelet väitöstäsi sillä ettet saanut haluamaasi siis uskosi mukaista lääkitystä.
Hän on tehnyt sillä kertaa käyttäymisesi perusteella diaknoosin ja kirjoittanut sen mukaisen lääkityksen.
Terveisin Kanttoona
Tosi hyvä, kun tulee tämän asian toinenkin puoli esille. Itse epäröin kolmiolääkkeiden käyttöä, vaikka tiedänkin, että minulle niitä tuohon hartiajumiin olisi määrätty. Kun rehellisesti keskustelee lääkärin kanssa ja luottaa lääkärin ammattitaitoon, niin eiköhän se kultainen keskitie kulje niillä linjoilla. Itselläni on kyllä hieman taipumusta selvittää lääkärien taustoja, ennenkuin itseni luovutan hoidettavaksi. Sama koskee osteopaatteja. ![]()
…mahtanee olla nykyaikana ihan viisasta, kun ei noista lekureista tunnu ihan varmuutta aina olevan, että ovatko lopulta oikeita lekureita laisinkaan. ![]()
Itselläni on mennä vuosilta melkoisen paskoja kokemuksia terveydenhuollostamme, että kylläpä Kanthoonallekin väittäisin, että omaa harkintaa ja epäilystä lääkärienkin sanomisiin ja resepteihin saa käyttää…ihmisiä kaikki tyynni. Jaksaminen on nykyajan vaateissa lujilla lääkäreilläkin, joten rohkenisin väittää, että työnjäljessä näkyy silläkin alueella supistukset ja nipistykset. ![]()
Kiitos ojentamisesta.
Valitettavasti minulla on oikeus arvostella ihan ketä tahansa joka koskettaa elämääni, arvosteleminen ei kuulu niille jotka asiasta ei paskan vertaa tiedä kun ei paikalla ole ollut. Joten eiköhän ole ihan oma asiani tuoda oma mielipiteeni lääkäristä jonka kanssa asioin, tietääkseni en ole maininnut lääkärin nimeä tai edes paikkakuntaa.
Hyviäkin terveyskeskuslääkäreitä kyllä uskoakseni löytyy, kuten tämä julkisuudessa esillä ollut “valelääkäri” joka lukemani perusteella on olut ihan asiantunteva ihminen, huolimatta siitä että että hänellä ei nyt sattumoisin ole paperia jolla pätevyyttään esittää ja joka joutuu joka helvetin vaivan tavaamaan ja etsimään paksusta lääkärikirjasta kun kyseisestä “taudista” ei ole sitten tuon taivaallista tietoa.
Esimerkkinä ikäni kärsineestä “psoriaasista” jonka ihotautilääkäri totesi, 20 vuoden
tk lääkäreiden analyysin jälkeen joksikin ihan muuksi ihosairaudeksi!
Jumalauta, kirjoista lukemallako opitaan yksityisen ihmisen “tarpeet”, ihmisten jotka ovat kaikki omia yksityisiä tapauksia?
Itse en ole vielä törmännyt lääkääriin, siis terveyskeskuslääkäärin, jolla olisi aikaa ja motivaatiota paneuta ihmisen todelliseen ongelmaan. Siinä viidessä minuutissa tuskin kenellekkään syntyy mielikuva toisesta, se todellinen ja kun menen/joudun trveyskeskukseen menemään pitää minun itse tietää mitä lääkettä tarvitsen, nämä kun ovat pihalla kuin lumiukko.Resepti kouraan ja seuraava potilas sisään, näin se toimii!
Ja yksityiselle ei ole kertakaikkiaan varaa mennä, että sitä korttia on turha kehiin heittää kun puolen tunnin aika maksaa yli 60 € ja se on aika iso raha kolmen lapsen yksinhuoltajalle.
Vastedeskekin tulen tasan esittämään rehellisen mielipiteeni omaa elämääni koskettavissa asioissa,lain puitteissa, halusi sita lukea joku tai ei, ihan sama mulle!
Hyvää alkavaa viikonloppua kuitenkin, kaikille plinkkiläisille ![]()
edit. Joka helvetin kerta kun olen rehellisesti maininnut terveyskeskuslääkärille olevani alkoholisti, on vastaus ollut “aha”, silmät lautasina ja melkein odottavat että pian kaivan taskumatin povitaskusta, ja tämä ihan joka kerta. Edelleen väitän että heidän “asiantuntemuksensa” siitä mitä on alkoholismi on lapsen kengissä ja sitä tiirataan yksipuolisten lasien takaa.
Minä en ikinä jättäisi alkoholismini hoitamista yksittäisen lääkärin tai jonkun muun ns. terveydenhoitoalan ammattilaisen haltuun, ellei hänellä ole joko vankkaa tuloksellista näyttöä asiasta tai sitten omakohtaista kokemusta. Enkä luultavasti sittenkään. Alkoholismia ei hoideta pillereillä tai annosta pienentämällä.
Tämä lääkärissä käynti ei liittynyt alkoholismini hoitoon vaan siihen, että tarvitsin rauhoittavia lääkkeitä hetkeksi että kestin olla mukana kymmenen vuoden ikäisen tyttäreni kuulemisessa jossa hän kertoi mitä pedofiili oli hänelle tehnyt. Alkoholismiani en lääkkeillä hoida, mutta ennemmin otan rauhoittavaa kuin että taas tarttuisin pulloon jonka avulla olisikin ollut helvetin helppo tukahduttaa kaikki järkevä toiminta päässä ja käydä hoitelemassa tämä pedofiili ihan omin käsin… näin ainakin uskon.
Tosin en voi myöntää tietäväni onko muita rauhoittavia edes markkinoilla jotka eivät olisi bentsoja. Pointti on siinä, että erittäin koukkuun jäävänä persoonaana bentsot on pahin apu minulle, alkoholistille.
Ja itse olen niitä saanut juodessani hyvin helposti terveyskeskuksesta kun olen vähän valitellut “paniikkikohtauksista”. Syitä ei ole kyselty vaan resepti kirjoitettu ja kysytty vielä että tarvitsenko muuta ja onko tämä riittävä annos.
Siis tämä vain oma kokemukseni.
Äijä kööri voisi nyt yrittää olla edes jotenkin johdonmukainen mielipiteissään vai lynttäättekö vain lynttäämisen ilosta:
Kanttoona, kun ajatus loppuu niin puhe sen kun jatkuu…
Naisten sukupuolielinten silpomista harrastavissa muslimiyhteisöissä klitoriksen poistaminen on mustahabb teko, ja he uskovat että Muhammedin sunna rohkaisi poistamaan kolmas osan naispuolisen lapsen klitoriksesta. Suurin osa muslimeista on sitä mieltä että tällaista sunnaa ei ole olemassakaan, ja tätä asiaa tukee olemassa oleva hadith aineisto, jossa Muhammed ja hänen lähimmät oppilaansa ylistävät naisten seksuaalisuutta ja heidän oikeuttaan seksuaaliseen nautintoon
“Miha sententia aeternus est”
Emme me mitenkään epäjohdonmukaisia ole - tarkastelemme vain asioita niiden molemmilta puolilta. Ymmärrän toki niitäkin, joista tämä vaikutta aulahtelevalta ajattelulta. Mutta - kuten mottonikin toteaa, seison järkähtämättä kaikkien mielipiteideni takana. ![]()
Samanlaisia kokemuksia sekä bentsojen saamisesta että samanikäisen tyttären samankaltaisesta tapauksesta. Voin vain toivoa sinulle voimia ja kestävyyttä! Ja Luoja kiitos olet raitis, kuten itsekin totesit… Vaikka kuinka riipii nyt syvältä, yritä pysyä rauhallisena ja turvallisena tyttärellesi. Kirjoita ja pura tänne tai päiväkirjaasi tai jonnekin kaikki ne murhanhimoiset ajatuksesi, joita takuuvarmasti tunnet nyt, että saat ne ulos systeemistäsi!
Poliisi näkyy oppineen parinkymmenen vuoden aikana sentään jotain. Kun itse soitin vastaavan puhelun, minut laitettiin odottamaan ‘vanhaan tyyyliin’, luuri pöydällä. Kuulin siis kaiken mitä poliisit puhuivat keskenään -‘onks ketään p*llupartiosta paikalla? Täällä olis yks tapaus’. Ensimmäiseksi haukkuivat siitä, että puhelinluettelossa luki meidän nimet - kahden tyttäreni ja minun. ‘Etkö sä tajua, että siinä on kolmen naisen nimet?’. Ääh, savu alkaa tulemaan korvista kun ajattelenkin sitä, ja siitä on 20 vuotta aikaa!
Lumilintu, toivon että saat voimaa siitä, ettei tuontyyppinen kaamea tapaus kuitenkaan välttämättä ole loppuelämän kannalta leimaa antava. Tyttäreni selviytyi asiasta ja on elänyt hyvää ja tasapainoista elämää, tosin myrskyisän murrosiän jälkeen
Johtuiko myrsky tapahtumasta vai miljoonasta muusta asiasta, sitä ei voi tietää - mutta tärkeämpää on se, että selviytyi eikä tapahtuma ole varjostanut hänen parisuhdettaan ja elämäänsä.
Olet nyt oman tyttäresi tukena, paljon vartijana. Olet myös järkevästi ajatteleva, puhtaalla päällä, etkä anna asian päästä hänen elämäänsä suuremmaksi ja tulevaisuuttaan määrääväksi tekijäksi. Nyt juuri tyttäresi tarvitsee vain turvallista, rauhallista ja rakastavaa olemustasi ja normaaleja arkikuvioita, joita kaikesta kirjoittamastasi päätellen hänelle tarjoatkin.
Vielä kerran, voimia! Olet ajatuksissa.
Kiitos kirjoituksestasi cricket ![]()
Sain todellakin asiallista, tai siis me saimme asiallista palvelua ja laitoinkin jutun tutkijalle kiitossähköpostin eilen. Tämä alimpaan kastiin mies onneksi tunnusti,mikä helpottaa elämää ja asian käsittelyä(joka voi olla pitkäkin)
Bentsot ei tälle alkoholistile todellakaan sovi, sillä (osaksi kuviteltuun?) ahdistukseen tempaisin kahdessa päivässä 24 tablettia joita ohjeen mukaan saa ottaa päivässä kolme, että silleen. Ja vielä oikein kaksi purkkia sain ![]()
Vein reseptin apteekkiin ja käskin hävittämään, sitä toista purkkia tuksin on järkevää kaappiin hakea jos itsehilintä on tätä luokkaa ![]()
MIKÄLI vielä tarvitsen rauhoittavia (mitä tietenkään en missään tapauksessa toivo) käyn A-klinikalta hakemassa yhden pillerin kerrallaan, jos useampia tarvitaan.
Ja Kanttoona, kyllä, haen ennemmin sen pillerin kuin kossun!
Ja anteeksi
Smokki että “omin” tämän ketjun oman vitutukseni purkamiseen, tästä lähin poistun “omaan ketjuun” vaahtoamaan kun tulee sellainen tarve.