Heippa vaan.
Olin viikonlopun reissussa eikä sieltä pystynyt mitään ilmoittelemaan. Mallun ennustus piti siis vielä tuolloin paikkansa.
Nyt onkin sitten ihan toinen tilanne. Meillä ollaan nyt retkahtamassa, ellei se ole jo tapahtunutkin. Väitti vielä joku aika sitten ettei ole, mut mä en enää usko mitään.
Niin, kaikkihan alkoi siitä kun mies joutui viettämään yhden yön kotiseudullaan, tosin vanhempiensa asunnossa ja seurassa. Kun nämä sitten aamulla lähtivät pois, mies löysi huonosti nukutusta yöstä oikeutuksen sille, että kävi ostamassa pari siideriä ja käytti lääkkeitään väärin. Ei pystynyt sitten huonon olon takia tulemaan minua asemalle vastaan, koska alla olleet antabukset vetivät olon surkeaksi.
Menin siis sinne yöksi. Piti aamulla lähteä tänne mun luo yhdessä, tai niin, että mies heittää mut töihin ensin. Unet jäi tosi vähille kummallakin, mutta hänpä aamulla sanoi, että jos kävisi virastoasiat hoitamassa ja vasta sen jälkeen sitten omin neuvoin tulisi kotiin. Ajatus ei mua oikein lämmittänyt, mutten saanut sanottua mitään. Viimeisen kerran hänestä sitten kuulin juuri kun olin päässyt töihin, ja kaikki oli NIIN hyvää ja varmaa.
Kun pää on terve, pitää yhteyttä koko ajan. Nyt siis ei. Ei vastannut viesteihin, ei mitään infoa missä menee tai muuta. Vasta kun pääsin kotiin, ilmoitti että kaikki hyvin ja raittiina, lupasi soittaa tunnin sisään. Kaksi tuntia on nyt mennyt, puhuu puhelimessa - yritin siis soittaa, kun olisi ihan käytännön asiaa kysyttävänä.
Laitoin kyllä viestin että mistä häntä voi tulla hakemaan. Koska sen mä teen selväksi, että kotiin on tultava tänään. Ihan sama mitä selityksiä sieltä tulee. En tiedä tosin mitä siitä sitten seuraa. Mä olen ihan liian sekaisin nyt tässä tilanteessa. Väsynyt ja helvetin rikki.
Ei vastaa puhelimeen.
Ja tänään tuli se kirje maistraatista, että hän on nyt virallisesti kirjoilla.
Just nyt musta tuntuu että mä taisin siinä tehdä tähänastisen elämäni suurimman virheen.
Näin kauan sitä sitten kesti. Ehdin just lopettaa päivien laskemisenkin. Niitä taisi kertyä 12 putkeen. Tosin eilen kyllä jo alkoi pilviä kerääntyä…
Mä olen täysin varma että ennen tämän päivän päättymistä mies käyttää, ellei ole sitä jo tehnyt. Todennäköisesti se on kuitenkin jo tapahtunut.
Mä olen niin helvetin tyhjä.
Ja taas on pää täynnä sitä miksi mä en sanonut… huttua. En mä tälle ENÄÄ mitään voi. Jos olisin voinut koskaan. Ehkä ainut mitä olisin voinut tehdä on, että tämä päivä olisi siirtynyt yhdellä eteenpäin.
Mä tiedän senkin, että multa on taas salattu asioita.
Kyllä on vittumainen sairaus.