Mad World - Vintage Vaudeville - Style Cover ft. Puddles Pity Party & Haley Reinhart

Mä sain hirveellä ähellyksellä tällaisen aikasseeksi ilmasseella ohjelmalla.

Aewa ihana kuva, mut mä en tuolla purjepaatissa olis kyllä mistään hinnasta sillä siinä keski-iässä alkoi vaivaamaan omituiset oireet. Mä en kestä matkustamista laivalla enkä lentokoneessa. Molemmista matkustustavoista seuraa aivan järkyttävä krapula, vaikka ei mitään krapulanaiheuttajaa nauttinutkaan. Matkaa seuraava vuorokausi täytyi viettää sängyssä järkyttävässä migreenissä oksennellen aina välillä.
Ikkunaremontti vaimensi tätä huopatossutehdasta entisestään. Tuleekin nukuttua todella myöhään. Aivan ihanan hiljaista, 7-kypä saattais viihtyä hyvin tällaisessa talossa. Etenkin tuo liikenteen ärsyttävä jatkuva humina ei kuulu juuri lainkaan. Tää on kertakaikkiaan luksusta, sillä pöpeliköissä asuneena en voi meteliä sietää pätkääkään. Ihmiset on vain niin tottuneet tuohon mökään, etteivät edes ymmärrä kuinka ällöttävää se on.
Juopoteltua tuskin tulee tänäänkään, enkä mä siitä raittiista päivästä sen kummemmin näe syytä kiitellä mitään näkymättömiä kuin näkyviäkään instansseja sen paremmin. Huikan päässähän tuon raittius meikäläisellä tuppaa olemaan. Se on hyvä asia muistaa.

Mä oon nukkuessani kehittynyt selvästi. Tää homma onnistui ilman sen kummempia räpellyksiä. Voi harmi kun tänne palstalle ei voi laittaa muita kuin giffejä.
^^ Kyl viihtyisin hiljaisuudessa yöaikaan, jos sitä saisi pitempään kuin tunnin kerrallaan… jos saisi nukkua yhden yön niin kuin haluaa tai edes saisi viisi tuntia täysin hiljaista aikaa, niin se ois luksusta, josta ei ole mitään havaintoa.
^ unessa kehittyminen on jäänyt liian vähälle tutkimukselle. Ja ainoa asia, missä pyrkyri-pave on oikeassa.

Postmodern Jukebox
Black Hole Sun - Vintage Soundgarden Cover ft. Haley Reinhart
Hiljaisuutta tällä kertaa kaipaisin minäkin, kun melkosta univajetta kertynyt. Alakerran pariskunta on ryhtynyt kaljottelemaan, mikä sinänsä ok oma on asiansa, mutta kokemus kertoo, että se päätyy lopulta riitelyyn. Sitä odotellessa plinkkailen.
Positiivisesti käännettynä aamulla on hiljaista…toivottavasti?..ja ilman krapulaa täällä yläkerrassa.

Tammikuun loppukolmannes menossa. Vielä kolmisen kuukautta rospuuttoo ja sit pääsee möksälle! Mitä vanhemmaks tulee niin sitä enemmän toi kesä merkitsee mulle. Rahatilanne helmikuusta eteen päin on todella surkea. Siinä tonnin luokkaa. Jep jep jee. Kyl jotain ansioo tars jostain löytää saakkeli sentäs. - Jos nyt vielä juopottelis niin kyllä olis asiat todella surkeesti, tars varmaan jättää syöminen kokonaan pois.

Ai hitsi mut tää on hyvä!
Herääminen sujui joutuisasti kun tuota kuunteli, oikein piristävä esitys.
Raittiina sekä ilman krapulaa tätä talvista sunnuntaita varovasti syynäillään. Ulos kyllä tarviis mennä edes kävelemään edes vähäsen edes.

Auringonnousu tänään 9:04. Auringonlasku tänään 16:03. Päivän pituus on 6 h 59 min
Joku tuolla totes, että let´s make monday great again! Niin mäkin olen hereillä jo tähän aikaan. Päivä on selvästi myös pidentynyt, mikä positiivisena ilmiönä pannaan merkille. Ostin männä viikolla litdlistä pinkan keltaisia muistilappuja. Lappupino odottaa tuossa yöpöydällä, voin niihin sitten kirjoitella muistettavia juttuja ja liimata lapun vaikka jääkaapin oveen. Upeeta, tulee ihan työajat joskus taannoin mieleen.
Raittiina reippaasti otan vastaan tämän maanantain lukuisat vastaantulevat haasteet!
^ Jaa, onko seitsemänkymmnentäkymppi nyt vaan joku.
Löysin Trumpettihousun perättömälle sloganille uutta käyttöä ja sitä tyhmien äänestäjien uholausetta
voi soveltaa johonkin rakentavaan, kun käy vessassa tai pururadalla tai missä sitten asioikin kyykkyhommissa.
ja
[size=200]LET´S MAKE MONDAY GREAT AGAIN !![/size]
Sorry, et mä en laittanut sun nimeä siihen, nääs kun mulla menee aina vintti pimeeks kun mä jään miettimään miten mä sun nimimerkkis kirjoittaisin. 1970 on aivan perseestä, ko se on pelkkä numero, ja sit nää versiot seiskakypä, 7-kypä, 70 kymmentä jne. - Olis vaikka Seiska tai Reiska, vai olisko Seiskakypä, ei helvetti, ethän sä vielä ole mikään 70-vuotias raatokaan.
^…
mä oon stressannu ihan samaa ongelmaa ko. Sankarin nimen kanssa…
Saunassa, siellä palstalla siis, olen joillekin Mick. Tai vain se seiskakybä. Ei haittaa.
Tai sit: se luonnonkiharainen, komee nuorimies
Voin olla myös Mick The Greatest
Kovia Mickejä: Jagger, Taylor, Ronson. Näistä kaksi on kitaratrubaduureja ja yksi ei osaa soittaa nuottiakaan, se vaan hypähtelee oudosti ja vääntelehtii. Sillä on leadsingersyndrome.
And
I WILL MAKE MICK GREAT AGAIN
^:lol: kunnioitan loistavaa itsetuntoasi ja vaatimattomuuttasi ![]()
samoin

Auringonnousu tänään 9:02. Auringonlasku tänään 16:06. Päivän pituus on 7 h 4 min. Pakkasta meiän mittarissa -13, joka on talven pakkasennätys.
Miten toi päivä on tänään jo 5 minsaa pidempi kuin eilen?
Vaatimaton veikko toi Seiskakybä, mut sit ei auta ny suututtaa kun se on valvonnu niin paljon, eikä ilmiselvästi ole saanut piirakkaa. Jompi kumpi assii tars ny saada kondikseen, joko nukuttua kunnolla tai sit…
Mä meen nyt kahville.

Ke Kai O Kahiki - Moku O Keawe
Vähän iloa silmälle tähän pakkaspäivään, kun nuoril miehil on noin komeet pöksytkin.