Lähdetäänkö nettipokeria kieltämään sen takia kaikilta, koska peliongelmainen ei pysty olemaan pelaamatta. Kaikkia rankaistaan, vaikka rajoitus pitäisi kohdistaa vain peliongelmaisiin.
Mun pitäisi lopettaa harrastus sun takia. Vaikka sä pystyisit itse vaikuttamaan ja lopettamaan pelaamisen henkilökohtaisella tasolla.
Mä en ajattele vain itseäni, vaan suurinta osaa nettipokerin pelaajista.
Turhaa jankkaamista. Tuollahan ovat pokerisivut pullollaan samoja taivasteluita. Yhteiskuntamme tehtävä on verrata hyötyjä ja haittoja keskenään ja päättää mahdolliset rajoitukset tämän mukaan. Kun kokemus kertoo sen, että osa nyt pokerisivuilla harrastuksensa ja “ammattinsa” puolesta raivoavista on tulevaisuudessa näillä sivuilla kertomassa sitä omaa tarinaansa matkasta pohjalle, on helppo kannattaa nettiuhkapelaamisen estämistä.
Ilmeisesti he pyörivät täällä katsomassa, että onko heillä samoja oireita kuin peliriippuvaisilla. Sehän olisi kauheaa, jos he ovat kerran niin hirveän voitollisia pelaajia.
Ootteko miettiny samaa, että miten kaikki ‘‘ammattilaispelaajat’’ on eksyny tänne saitille, joka on tarkoitettu peliriippuvaisille?
joo, mutta aika sairaita täytyy heidänkin olla jos saavat orgasmin, kun kuuntelevat täällä toisten pohjalla oloa tai sitä, että joku ei ole menestynyt nettipokerissa.
aina pelisession päätteeksi kurkkaamaan nää palstat??
Ei täälläkään kielletä pokeria sulta. Täällä keskustellaan ja vaihdetaan mielipiteitä, että auttaisiko se kansaa nyt ja tulevaisuudessa, jos pokeriin ja peliautomaatteihin tehtäisiin rajoituksia tai ne kiellettäisiin kokonaan. Itse en ota kantaa, mutta usein näkee kaupassa jopa 6-10 v. poikia ja tyttöjä peliautomaatteja pelaamassa.
Joo tää on jotain ihan uskomatonta vastuuttomuutta RAY:lta, rahapelit kuuluu täys-ikäisille. Eikä tollasii pelejä, joissa voi vaan hävitä kuuluis edes olla nyky-yhteiskunnassa.
Mulle on ihan sama voittaako joku pokerista vai ei. Itse tiedän, että pelit ei sovi ja että elämäni on paljon paremmin kun en pelaa. Mutta se vituttaa, että tänne apua hakevien keskelle tullaan mainostelemaan pokeria.
Teistä mainostajista vain todella harva pelaa voitollisesti (epäilen, että pitkällä juoksulla ei kukaan). Tiedän sen kokemuksesta, joten valheita ja lisää valheita sekä oman itsetunnon pönkittämistä. Tiedän myös sen, että ne harvat suomalaiset pokeriammattilaiset, jotka oikeasti tekevät rahaa eivät täällä taitojaan mainostele (satun tuntemaan yhden sellaisen henkilön). Aloitettiin muuten peliharrastus yhdessä mutta toisin kuin minä, tämä kyseinen kaveri pelasi lähes tulkoon 24h vuorokaudessa ilman mitään sosiaalista elämää. Ei sovi mulle.
Sunnuntaina sorruin pelaamaan 8,5kk pelaamattomuuden jälkeen veikkauksen pelejä ja RAY:n automaatteja. En tiedä oikein mikä minuun meni mutta nyt tarttis taas aloittaa alusta. Nyt oon tällä viikolla pelannut noin 200€, ei mikään iso summa ottaen huomioon että täälläkin on jollain pelaajilla 10 tuhansien eurojen lainoja, mutta suhteutettuna siihen että olen 18 vuotias opiskelija mielestäni tuo 200€ on iso summa. Kesällä valmistun ja tammikuussa olen menossa armeijaan niin haluaisi sitä rahaa sillon olemaan ja se on fakta jos pelaan niin kaikki menee, olen sen huomannut että en osaa pelata kohtuudella. Tuo aika kun olin pelaamatta oli yllättävän helppoa minulle, ei tehnyt paljon yhtään mieli pelata mutta sunnuntaina avasin veikkauksen sivulle pelitilin ja siitä se lähti liikkeelle. Eli huomenna 31. päivä on ensimmäinen pelaamaton päiväni koska tänään olen laittanut vielä vetoa. Onnea ja jaksamista kaikille.
En käsitä mikä on taas viimepäivinä saanut kauheat pelipolttelut aikaan. Mennyt taas hyvän aikaa ilman mitään ongelmia. Kävin tuossa pari päivää sitten lähellä ensimmäistä pikavippiä, ehdin jo täyttää hakemuksen ja postittaa sen, kun vahvistuspyyntö tuli tekstiviestillä, niin jokin sanoi päässä että älä vahvista. En vahvistanut ja pysyin kuivilla ensimmäisestä velasta.
Pelottaa hieman tällaiset ailahtelevat mielialat. Yleensä aamulla tulee hirveät pelihimot, en tiedä miksi. Illalla taas tekee pahaa ajatella edes pelaamista. En ennen voinut edes ajatella peliriippuvaisuuden olevan näin vakava asia. Juuri äsken ajattelin, että voinhan vähän sijoittaa pokeriin, onhan viikon päästä taas palkkapäivä. Mikä saa minut ajattelemaan näin tyhmästi? Oli pakko tulla purkamaan vähän ajatuksia jotta pääsisin taas yli tästä yhdestä poltteesta.