Päivän ajatelma

Tämähän käy mielenkiintoiseksi.
Saisinko minä perustaa sinne uuteen saarivaltakuntaan kodittomen kissojen eläkekodin? Jokin suojeltu kulttuurikartano sopii hyvin, sellaisiahan siellä on? Teidän korkea-arvoisuutenne kuningatar foottis? (tekee hoviniijauksen toivoen etteivät polvet petä).

j

Minä voin tulla sinne tuulenviemän eläkekissakotiin vakituiseksi kissojen rapsuttajaksi! Jos vaan huolitaan. Siinä hommassa minä olen hyvä!

Sitä mieltä minä alunperin olinkin mutta sitten jokin noista teksteistä sekoitti pääni. Sori, mutta eihän sukupuolella ole nykyisin väliä, jokainen saa päättää itse. (vitsi, vitsi, huono, myönnän).
Mirtillo on tervetullut kissojenrapsuttajaksi jos kuningatar sen kartanon mulle luovuttaa.

Se olikin tämä viesti joka pisti pienen pääni sekaisin. Luin tuon mettiksen miekikseksi.
:blush: :blush:

Vai että Myrskylyhdystä myrskylyhty.Otan viran vastaan;muutenhan teidän saarella olis ihan pimiää :slight_smile: .

Kerroin toisellekin velipojalle,että juomiseni on juotu.Kävi kiinnittämässä eteiseen kattolamput ja kysyin onko teidän perheessä (aikaiset lapset jo aikaa sitten omillaan)alkoholiongelmaa? Ei kuulemma ole kuin joskus whiskyn puutetta.Minullahan,kaukaa viisaana,oli just häntä varten lahja-arkussani Glenfiddif-plo viime kesästä.Pieni lahjonta ja palkitseminen on aina paikallaan,kun joudun kuitenkin apuja pyytämään.Samalla lähti nurkista polkukoneet ja haaran-levittämis-kuntolaitteet.Noita älyttömiä hankintoja,joilla juoppo kuvittelee laihtuvansa,kun kittaa tuhansia kaloreja/vrk olutta päivässä.Ne kilot karisi itsestään kun lopetti juomisen.

Ystävällisyyden lopputulos on yksinkertainen : vedät ihmisiä puoleesi. ( positiivareiden arkisto )

l

Fyysikko ja runoilija
juttelevat säästä
Fyysikolle tuuli on
ilmanpaineen muutosta
runoilijalle sitä kun
joku puhaltaa

–kh

?

[i]Kevat vaihtuu kesaan,
kotka nousee laakson ylle leijumaan
Kansa kuihtuu nalkaan,
buddha hymyilee muttei leipaa jaa
Orpo ryysylainen alla mun ikkunan
lapi kyynelten soittaa huiluaan

Katmandussa kello 12 luki viestissa
Katmandussa kello 12 odotan yha
yhta villia kundia

Telaketjut kadulla, kyynelkaasua ilmassa
Mellakka aukiolla, kuningas istuu linnassa
Mut’ majesteettina hiljaisuudessa
kotka katsoo vaan menneeseen ja tulevaan[/i]

Suomessa oli kuulemma presidentinvaalien eka kierros. Viva Haavista, okei Niinisto. Kansanvaltainen demokratia on loistava asia. :slight_smile: Se ei ole itsestaanselvyys, sita kandee arvostaa. Kaikkialla ei ole sita.
Sama patee oikeestaan kaikkiin hyviin asioihin. Vaikkapa rakkauteen. : )
Niiiin ja raittiuteen! :bulb:

tärkeää ei ole se keitä tunnet,
tärkeää on se tunnistatko sisälläsi olevan itsesi.

Lupasin itselleni,että käyn läpi kirjoituspöydän laatikot,kun tulee pakkaset.
Riittäisikö tuo -27?

Kaikkea hullua sinäkin menet lupaamaan Myrskis…
Oisko tuota pakkasta nyt tarpeeksi vielä kuitenkaan… :smiley:

.toiseksi seuraavassa viestissä eteenpäin on taas kerran laitettu jokin
lainaus, jonka minä muka olisin kirjoittanut.
tuota en ole tietenkään tehnyt ja sen haluan julkituoda.
epäilen näiden sivujen ylläpitäjien taas mokanneen tai että jotkut
muut kirjoittajat ovat nimissäni toimineet…
epäilykseni kohteena on erityisesti 2 täällä taannoin kirjoittanutta,
eli naapurin pentti ja aabeecee1122334555-repele…
lapsellista touhua,sanon minä…tooosi isooo lapasellista,
kunnia siis heille jompikumpalle(olen melkein varma epäilykseni
oikeellisuuden osuvuudesta)…yhdessä ovat juonineet,salaliitto…hyh…
-ave

Voe helvata.
Keittiön ikkunamittari näyttää -29.Täytyy lähtä polkeen,että yöläinen pääsee kotiin.Kiinalainen pöirä hyytyy 2km kohdalla ja loppumatka kävellään.
4 viikon päästä kirjotan tähän ilmoitusluontoisesti:Lähden ny Karibialle risteileen.
Jos silloin täällä joku neropatti tikkuilee,etteikö tuokaan keksi raittiina muuta tekemistä,niin en kyllä tykkää yhtään.

Ja menoksi.Tämäkin menee ohitse.Onneksi ei oo krapulaa.

No niih,hotelliyö Helsingissä ja huomisaamuna kohti Karibiaa.Antigua,Tobago,Barbados,Grenada,Martinique odottaa…Ja jännittää ihan hirveesti.Kuun lopulla takasin.

Hyvää matkaa. Toivottavasti joudat kaiken mielenkiintoisen lomassa raportoimaan. Tuollainen matka kiinnostaa.

Mahtavaa , Myrskylyhty :smiley: Oikein aurinkoista, lämmintä, rentouttavaa, ihanaa matkaa sinulle.

Nyt on leikit leikitty leikitty ja lähdettävä on, hei vaan heipä hei ja lähdettävä on. Toisen kerran tavatessa leikit uudet on, hei vaan ja heipä hei ja leikit uudet on. Antoisaa matkaa Myrskis! :smiley:
p.s. ootkos menossa sillä Kristina Katarinalla?