Päivän ajatelma

Kiva kuulla että matkasi meni suuremmitta mieliteoitta, perässä tullaan (4. raitis kk alkanut). Näitä napin vetäjiä ja sekakäyttäjiä tosiaan riittää. Luultavastikin vain pieni prosentti tarvitsisi lääkettä oikeaan vaivaan, näin se lääketeollisuus meitä jallittaa. Minä en niitä firmoja halua elättää kun en osakkeitakaan sieltä omista…raja menee ibuprofeenissa.

m

h

Ja vettä sataa.Tekee hyvää luonnolle.
En huijaa itseäni näissä mieliteoissa.Vaihtoehtoina:Lakanavuoren mankelointi vai 2 iltapäiväelokuvaa ihan elokuvateatterissa? Elokuvat voitti 6-0.

Juomisaikana olutta meni kerralla heti paljon;mitä sitä paria vaan juomaan.Nyt ostellaan edullisia tarjouslippuja niputtain.Minulla ei ole näköjään kohtuutta missään.Sen on varmaankin isoäidin vika.Hän ei koskaan ymmärtänyt,että lauantaimakkaraa voi ostaa 100g kerrallaan.Hän osti aina kilon :laughing: .

Myrskis, sinä olet ihan mahdoton. :stuck_out_tongue:
Nyt se sitten selvisi tuokin asia, mummon syytä kaikki. Hän leipoi aina vadillisen(!) munkkeja, kun menin käymään ja ne oli mielellään syötävä kaikki…Tätä tämä on, kärsitään vielä kolmannesa polvessakin iosvanhempien kohtuuttomuuksista. :laughing: :laughing:

Minkä taakseen jättää,sen edestään löytää.

Lakanavuori ei ole kadonnut mihinkään,joten tänään on mankelointipäivä.Kun syksyllä lopetin juomisen,murehdin kovasti,mitä ihmettä minä teen;millä täytän päiväni;ei ole intohimoharrastusta,ulkomailla ei voi käydä selvinpäin,kaverit vierastaa jne…Juomisen lopettaminen oli kuitenkin vuosien harkinnan ja aikomusten tulos.Pää ei enää kestänyt jatkuvaa väsymystä,krapulaa,huonoa oloa,alakuloa jne.Eikä pää kestänyt ajatusta vanhana:“Mitä teit elämälläsi?”. “No istuin 50v lähiökuppilassa päissään puhumassa paskaa”.

Enpä olisi pahemmin voinut olla väärässä.Nyt tuntuu,että aika menee siivillä ja päivät on täynnä tekemistä.Matkailu on tosi antoisaa selvästä päästä;viikon matka riittää hyvin Euroopassa.Aiemmin viikko ei tullut kuuloonkaan,kun piti laskea mukaan kankkupäivätkin.Kotonahan hommat ei lopu koskaan,mutta tämä vapaus tehdä mitä haluaa ja milloin huvittaa on aika mukavaa.Päivärytmiä ei määrää viina,vaan minä itse.

Raittius kannattaa aina;niin kuin lukeminenkin.

Tiedän,että suurkuluttajaystäväpiiristäni yks jos toinenkin on miettinyt juomistaan.Olenhan ohittanut tämän tästä ex-kantakuppilani iloisesti vaihto-askel-hyppy-vaihto-askel-hyppy-tyylillä.Nyt yksi on aloittant 5vk korkki kiinni-kokeilun TV-ohjelman innoittamana.Tsemppiä hänelle.

Niinpä, pitäisiköhän kehittää kriisi tästä vapudesta ja elämän positiivisesta pohjavireestä? Onhan se nimittäin niin, että tyhjän naurajille ei hyvä heilu. Keskusteluapua vapauden hurmaan ja hyvin menoon? :laughing:
Noh, mutta tosissaanhan asia on niin, että sekin on monet saanut juomaan, kun ei kestä hyvyyttä omalle kohdalleen, että ei ihan pelkkä vitsi kuitenkaan. Taidan jättää tämän kriisin kuitenkin väliin, olisi kauhean noloa mennä ryhmään kertomaan että join, kun alko asiat oleen niin mallillaan. :open_mouth:

j

Älä juo itseäsi karkuun elämältä. Raitistu rakkauteen.

Raitistu rakkauteen. Sepäs oli hyvin sanottu, hieno määritelmä raitistumiselle. :stuck_out_tongue:

Se on tänään 9kk raittiina tättäräääää…

Toisaalla on paljon puhuttu suorittamisesta.Minä tarvisin nyt vaikka sitä huonoa suorittamista.Tarvisin jotain potkua näihin keskeneräisiin projekteihini.Kotiremppani on pahasti kesken,katon maalausta,listojen laittoa.Taidan olla peruslaiska ja mukavuuden haluinen,mutta nuo hommat on tehtävä nyt luonnon valolla.Mun sisikunnassani ei enää mene läpi ajatus:kunhan työnsä hoitaa ja laskut maksaa,muuten voi olla kuin se Ellun kana.Noinhan se ajatus meni juomisaikana.

Tiedän,että pystyn tekemään nuo hommat itse;toisin kuin Juhannuksena,kun opetin kummipoikaa hyppäämään seivästä.Siihen en enää pystynyt.

Mukavaa lukea uusien pohdiskelua.

Hei Myrskylyhty, hauska tutustua! :slight_smile: Onnea mahtavasta saavutuksestasi, perässä tullaan joskaan en kiinni saakaan… :wink:

Keskeneräisyys on ärsyttävää… Ja silti minä itse jätän aina kaiken kesken. Yläaste taitaa olla viimeinen, minkä suoritin loppuun asti. Sen jälkeen amis, kaksi kuukautta, jäi kesken. Työpaikka, kolme päivää, keskiviikkobileet, torstaina en jaksanut herätä ja pomo sanoi ettei heillä ole tarvetta tämmöiselle työntekijälle. Muutama vuosi hengailua, sitten hain käsi- ja taideteolliseen. Sitä jaksoin kaksi ja puoli vuotta (kolmevuotinen tutkinto) ja jätin kesken. Viimeisinä aikoina en saanut enää mitään aikaiseksi. Olen huomannut itsessäni selkeästi sen, että minä jotenkin pelkään onnistumista, lopetan aina hommat kesken, kun ne ovat lähellä onnistua. Parisuhteessa olen onneksi osannut olla tekemättä niin! Vaikka alussa olikin melkoista rimpuilua, mieheni ei halunnut laskea minua menemään…hyvä niin. Siksi tavallaan nytkin pelottaa se, milloin tulee taas se epäonnistumisen pakko tässä raittiudessa! Toivon tietysti ettei se tule, mutta on se tyhmä tunne että minun odotetaan epäonnistuvan tässä(kin). Niinkuin lähes kaikessa muussakin. Tiedän ettei se ole totta, mutta mieltä vainoaa ajatus tuttavien tyytyväisyydestä… “Kyllähän tuo arvattiin…” Omat ajatukset ovat pirun vaikeasti selätettävä vihollinen!

Positiivisella mielellä silti eteenpäin, aurinkoista päivää Sinulle! :slight_smile:

Tättärää! Onnea, onnea Myrskis. :stuck_out_tongue:
Kyllähän se näin on, että täysin kattoon räkimällä hommat ei hoidu. Elämässä on rutkasti asioita, jotka vaan täytyy tehdä miettimättä sen syvällisemmin, että elänkö tätä asiaa nyt vai suoritanko vain… :laughing:
Raittiit päivät sen sijaan lisääntyy suorastaan mitään tekemättä eli olemalla juomatta ja elämällä tätä päivää. :smiley:

Aaltoja kunnioituksesta!

Projekteista: yksi kerrallaan ja muut unohduksiin siksi aikaa. Ekana se, mikä vähiten silmää häiritsee :slight_smile:, tulee sitten aikanaan tehtyä se enemmän häiritseväkin.

Tämän aamun mantra.Maaliastia,teekat,jiirisaha ootte mun ystäviä,ette vihollisia.Pasianssi vihollinen,kirja parvekkeella vihollinen.Nyt pois sijaistoiminnot ja hommiin.Pitkään ja hartaasti on ainakin suunniteltu.

Onnea sinulle hienosta taipaleesta ilman!

Minäkin (aloittelija) vain istuisin täällä netissä ja imisin kaikkien onnistumistarinoita vaikka koti rehoittaa ympärillä. Lähden siis siivoamaan minäkin.

Terveisin Pipari

´

Terveys on tärkeintä mitä meillä on.

Terveys ei ole ainoastaan tai välttämättä sairauksien puuttumista, vaan terveys on psyykkisen, fyysisen ja sosiaalisen hyvinvoinnin tila.

Ihmisellä voi olla kroonisia sairauksia ja vammoja, ja silti hän voi oppia selviytymään niiden kanssa ja elämään terveenä. Terveys on tasapainoa, hyvinvointia ja kohtuutta… ja raitista mieltä.

Pullojen keräys verolle! :open_mouth:

Voi zeesus tätä touhua!!! :imp: :imp: :imp:
Nyt oli meikäläiselle viiminen tikki tää suomen toiminta. Makeisvero oli alkusoittoa, nyt voi sanoa että kiitos ja näkemiin!
Ei tätä maata kannata enää rakentaa. Kaikki viedään ja kansa kärsii.
Nyt rupean ymmärtämään nuorisoa. Hyvä nuoriso, hajottakaa lisää paikkoja :wink:
Raittiina edetään, mutta pitääköhän siitäkin kohta maksaa vero?

Minäkin luin aamulla lehdestä tuon jutun… meni kyllä aamukahvit väärään kurkkuun.