Se siittä

Tuskin heruu, sinusta itsestä se on kiinni.

Kenia muistaa ihmeellisen hyvin nuo hörhöilynsä joista ei muista mitään :question:

Pitäkää mua pahana,varoittavanesimerkkinä.Noista jutuista…en ole kuin murto-osan tänne kirjoittanut.Joillekkin ei tapahdu koko elämän aikana kaikkea sitä mitä mullekuukaudessa kun juon:(

Tuttua:(

En takuulla saa sitä ulkomaalaista enkä kolmikerrosjätkää tällä menolla.Miten helevetissä tästä selevii.Nyt pysyn kotona,vaikka ainahan se on sama vannominen.

Oijoi.Pitäs saada chromekin asennettuu tähän.hidas kuin mikäkii tää käyttis.Positiivista:kotona,ei tarvii utella kenenkään kanssa muuta kuin kännyssä…ei muuta posititiivista.Pirun nopeesta tulee alamäki,ei sitä vois uskoa.

Painiksellekkaan en mee,sehän jo sano et tuollasessa kunnossa et oo ollu millonkaan,sillon aamulla.Soittaa se kuulumiset mut mun pitää varmaan mennä katkolle,vaikka tulee se lastensuojeluilmo.Se on viimeinen niitti et eksä saa yksinhuoltajuuden.

Eikö riitä, että ne ovat Kenialle totta ja hänen totuuttansa? Valitettavasti.

Hei…minä en tod ole niin pimeä mitä kirjoitukset antavat ymmärtää.Tuo oli Andaltelta halveksimista.

Paha lukea. Mikä tää “painis” oikein on? Sponsori, turvamies vai jotain muuta. Toisaalta jos painiksen mielestä seksi on sun kanssa kivaa ja sitä saa silloin kun haluaa, niin paljon kuin haluaa, siten miten hän haluaa ja olet valmis kaikkeen kun sulle siideriä tai vastaavaa tarjoaa, niin ikäväkseni voisin todeta että ei halvempaa horatsua mistään saa. Joten miksi hän välit poikki löisi. Taitais sullekin olla järkevämpää deletoida puhelinnumerot ja vaihtaa puhelin nro sekä aloittaa hengaaminen muiden ihmisten kanssa.
Kyllä seksistä kannattaa opetella naattimaan ihan selvitepäite kun tuntuukin paremmalta ennen ja jälkeen varsinkin kun ei tarvitse kärsiä morkkiksesta tai krapulasta. Ja jos sitten seksistä voip naatiskella selvitepäiten niin voi samalla laskea kapakki kynnystä. Mielummin kuitenkin sitä sekstailua, vai mitä olette muut miltä?

Mitenkä niin, et ole niin pimeä. Itsekin kirjoitit, että vaan osan jutuista olet kuvannut. Mitkä tekosi todistavat jotain järkevää toimintaa ?

Mikä asia on sellainen, että sinua pitäisi arvostaa ?

Kenia, jätänpä nyt kolmannen persoonan käytön pois. Se olisi halveksimista. En kuitenkaan saa ihan kiinni siitä, minkä koet halveksuntana? Sen, että saan jutuistasi sellaisen mielikuvan, että et enää erota todellisuuden ja mielikuvitusmaailman välillä? Tämä on minun subjektiivinen vaikutelmani eikä sen tarvitse edes pitää paikkaansa. Teet minuun hyvin poissaolevan vaikutuksen. Edelleenkin valitettavasti.

Humalassa ei mikään asia.Olen liian kiltti,se ehkä…

En oikeesti ymmärrä kuinka voin ajautua kaikkien seuraan,eihän monikaan vain ulos astuessaan ole heti pulassa.

Häpeä…ei voi ees aatella.Yksi asia kerrallaan ja nyt on se etten lähde vahingossakaan kotoo mihkää.Oon sotkenu koneeni ja tää ilmottaa et liian monta ohjelmaa käynnissä.Koitan sammuttaa kaikki ja asentaa sen chromen.

Elämäni kesä,eikä suinkaan hyvässä mielessä:(

Andante mulla ei mene todellisuus ja mielikuvitus sekaisin!Pään kovalevy on täynnä,itsekkään ei meinaa uskoo et näin voi tapahtua,siis tapahtumia olla näin paljon.

Jeppanalle:painiksen kanssa ei ole seksiä.En ikimaailmassa voisi vaikka se valittaa asiasta.Se on vaan sellanen…rahakas ukko joka jelppii ja on sen kans nykyään ihan mukava jutella,kun olen muuttanut asennettta sen suhteen.Olen ihminen ihmiselle.

Mehän käytiin sen äidin hautakin laittamassa,sen oon jossain ketjussa kirjottanu ja se tietää musta kaiken.Liikaakin.Mä aina alotan lauseen ja se yllyttää et kerro loppuun kun alotit.

Puhui siitä miten on oppinut mut tuntemaan vajaassa vuodessa.Noh,pelkään jo milloin oon niin epätoivonen et suostun seksiin sen kanssa.En ikinä!Siinä olis se pohjakosketus.

Sitähän se myös sanoi et mikä siinä on että jaksaa katsoa sua,et hänen täytyy välittää.Minä vastasin ettei sulla oo muita etkä saa.On sillä eksä joka asuu tien toisella puolen ja ravaa painiksella jatkuvasti.Ihme porukkaa.

OK. Ajauduin oikeastaan vähän vahingossa tänne näin nopsaan taas. Vai kovalevyongelmia? Tarkoitan tällä kertaa konettasi. Mulla oli pari päivää sitten pirullinen tappelu laitteen kanssa käynnissä. Ohjelmien palauttaminen auttoi. Jos lataat nyt uuden selaimen, niin laitehan täyttyy entisestään?! Varmaan täälläkin joku osaa neuvoa. Itse tunnen Firefoxin jotenkuten. En kuitenkaan niin hyvin, että kaukodiagnoosit toimisivat.

Tässä on aito windows xp,entisessä käytin chromea pelkästään selaimena.Miksihän tää ei tyhjennä vaikka yritän sammuttaa kaikki ohjelmat.Mulla on kaikki maholliset selaimet auki,paitsi se jonka haluun siis chrome.Pitää taas yrittää.

Tulikettu toimii nyt hyvin, vaikka pidän chromesta enemmän.Soitin mieskamulle(ei painis),sille joka eilen haki mut sen uuden tuttavuuden luota.Mut illalla oli pakko painua takas kun ei uskaltanu olla iteksee.

Palasia sieltä täältä.Totta ne on mut menee sekasin päässä kun niin paljon lyhyessä ajassa tapahtuu:(

Jo soittaa tää uus et tuutko?Mun pitää miettiä.Näköjään mitkään päätökset ei pidä.Mulle jäi päähän tuo Emilyn köyhän miehen Jenna Jameson.

En tiiäö mitä pitäs tehdä et pysyn kotona!

Ei kait siinä…nappaa läppärin mukaan ja menoks.Hengähdän kuitenkii vielä hetken omissa oloissa.

Eipäs livistetä mihinkään. Mulla on samat systeemit, joten naulaanpa sut nyt kiinni! :laughing: Jos haluat säilyttää tuliketun, chrome ei välttämättä sovi siihen vierelle. Joko-tai. Yritä palauttaa tulikettu ja windows. Tai kokeile vaikka windowsin kovalevyn optimoimista työpöydän valikosta “suorituskyvyn parantaminen tms.” Siinä voit eheyttää levyn. Miten hyvin tunnet näitä palautusjuttuja. Olisi noloa jos läpisen jollekin bittinikkarille! :smiley: :blush:
Hetkinen. Helle on sekoittanut pääni. Haluat siis tuliketusta eroon? Eikös sen pitäisi onnistua kun poistat latauksista? Ja sitten vaan lataat chromen. Tai päivität uusimpaan versioon. :confused:

Onhan tää…vedin läppäri mukana tän uuden tuttavuuden luo.Näytän entistä enempi kananpersiille.Tuo huutaa et sulje netti…kai se on kotiin pyyhkästävä.

Jään tänne yöks-tuo vahtii mun puuhia.Onnee mulle taasen.Kännykkä jäi kotiin…vituttaa

youtube.com/watch?v=VZod0j_tcfU

Olen nähtävästi osannut kotiin.Sen uuden tuttavuuden kaverin kyydillä.Sain nukuttuakin tunnin-kaks.Se soitti ja sit yks toinen mies,mä olin niin väsy etten jaksanut puhua.Mutta känny oli kuin olikin kotona ja virittelin läppärin tähän taasen.

Miten mä löydän noita:(Ei tarvii ees löytää,itestään asteleevat elämääni.Oon taas esitelly parhaita puoliani,tuo uus kaivo jostain eksänsä dildon ja se eksäkin kävi siinä.Minen liikaha kotoo mihkään,en yhtään mihinkään muuta ku koiran kaa muutamaan viikkoon.

Itkeehän tässä silmät päästään ja miettii et oliko tää tässä.Mun elämä.

Minä olen vakaasti päättänyt olla puuttumatta tähän asiaan, mutta silti: Kenia, sun pitäisi nyt mennä päivystykseen ja kertoa siellä kaikki. Sitä kautta saat varmasti ainakin jonkinlaista apua. Jos et itse jaksa mennä, pyydä että joku noista tuttavuuksistasi vie - kuskaavathan ne näköjään muutenkin sinua paikasta toiseen :confused: