.
Silti mä nauroin eniten sille kolmekymppiselle pohatalle
Jotenkin niin tavallinen tarina! Miks niiden pitää aina olla ihan superrikkaita? Mä oon tuntenut kerran yhen narsistin ja sillä oli kans aina noi raha- ja luksustarinat. Ja just toi, että ite on ihan poloinen.
Kerro ny! Miksi se raha on teikäläisille joku tommonen fantasia näissä stooreissa?
Mä en ymmärrä tätä ketjua. Puolin ja toisin. Oli miten oli, toivottavasti Kenian asiat järjestyy.

.
Tapasin joku aika sitten miehen, joka ei meinannut muistaa kaikkien lastensa ikää. Sekin oli aika hassua. : )
Tosin niitä lapsia oli kahdesta avioliitosta ja ikäeroakin vanhimmalla ja nuorimmalla lapsella parikymmentä vuotta… mutta silti.
“Alakohoolionkelmaa” miehellä ei ollunna (lupsakka savolainen), muuta ku että kertomansa mukaan vintti pimeni, filmi katkes ja käytös outoa siinä jossain 10 oluen jälkeen. Tähän ilmiöön halusi apua, mutta alakoholiongelmaa ei kuitenkaan ollu.
Ettei ollut mun ex?
Tosin lapset ovat melko peräkkäin tulleet, ei tuollaisia ikäeroja. Tosin, mistä sitä tietää mitä muita lapsia ex:llä jossain on…
![]()
Exällänikään ei ole ongelma alkoholin suhteen, hän on omien sanojensa mukaan kohtuukäyttäjä. No, jos hänen mielestään mäyris per arkipäivä ja 4 koppaa viikonloppuna on kohtuukäyttöä, kait se sitten on… hänelle ![]()
Ja jaksaa taivastella miten mulla menee niin huonosti että ei voi edes yhtä ottaa, niinpä ![]()
![]()
Olenko ainoa, jolta on mennyt ohi Kenian ikä? Olen tähän asti luullut näiden juttujen perusteella, että kyseessä on 25-30-vuotias ihminen.
Joooo.
,
Toivotan Kenia sulle voimia luovuttaen löytää oma pohjasi.
Toisille kirjoittajille haluan ystävällisesti huomauttaa vain sen, että lukiessamme täällä jonkun ihmisen kirjoittelua, saaden siitä jonkinlaisen tunnekuohauksen päällemme, niin pohtikaamme ensin sitä että tuo tunne on omassa itsessämme(eikä tuosta kirjoittajasta meihin siirtynyt), ennenkuin kovin raskaasti käymme arvostelemaan toisten tekemisiä tai tekemättäjättämisiä.
Minä mietin tuossa omaa juoma aikaani ja sitä kuinka suuri apu oman pohjan löytymiseen, tällainen saitti tuolloin olisi ollutkaan. Älkäämme siis tuomiten ajako ihmisiä täältä pois, vaan pyrkikäämme ystävällisesti omalla esimerkillämme opastamaan heitä tälle jo hyväksi havaitsemallemme raittiuden polulle.
Voi Antilooppi, sinut on petetty ![]()
Asutkohan väärällä kadulla vai oliko se vain kohtalokas arpa joka ratkaisi, koeta kestää.
Oikeastaan, toivottaisin mieluummin onnea että vältit tämän valkyyrian…
Eniten ihmettelen tätä siksi, koska olen juuri kolmekymppinen ja huomattavan varakas. Elämässäni on myös taustamusaa.
Moikka Silent
En tiedä oletko ainut, mutta ensimmäisessä viestissä Kenia kertoi kyllä ikänsä ja nelikymppisellä on mahdollista olla 21 v. lapsi…
Uskon edelleenkin että Kenia kertoo omista asioistaan, mutta alkoholi ja liika avautuminen, liian paljon yksityiskohtia saavat tekstin tuntumaan vähintäänkin utopistiselta. Miettikää jos itse olisitte kirjoitelleet tänne humalassa jonkin illan jälkeen kun olette huinineet baanalla ja alkaisitte kertomaan yksityiskohtaisesti missä olitte, mitä teitte ja kenen kanssa. Siihen vielä promillet päälle niin ulosanti ei varmaankaan olisi Runebergin tasoa kenelläkään ![]()
Apua Kenia tarvitsee, se on selvä eikä tämä taida oikein olla oikea paikka psykoilla ja kertoa elämästään niin tarkkaan, mutta aika vaikea on häntä mitenkään neuvoa kun vaan jatkaa juomistaan ja tilitää tänne uusista elämän käänteistään…
Kuten joku tuossa jo aikaisemmin sanoi, tämä on surullista luettavaa mutta ehkä jonain päivänä Kenian aikaisempiin teksteihin ilmestyy kirjain tai se näyttävä ja paljon käytetty piste ![]()
Joo täällä menee taas lujaa? ![]()
Ainiin, olin “pieni ihminen” (quote: Kenia), joten eipä minulla muuta. Tsemppiä vaan että saat niitä lapsiasi (2kpl) nähdä vielä joku päivä.
Illu
Tuo ei ole asiallista,että mun etunimen alkukirjaimet mainitaan.Voitko jaana.muru poistaa viestistäsi tuon.
Tuntuupa olevan perkeleen hauskaa naureskella toisen ahdingolle.Ja oikeasti unohtakaa mun oikea nimi ja fb.Pitikii laittaa se päiskeessä…arvasin kyllä että se napataan kädenkäänteessä.
Ilustrator,piteleppä huoli omista lapsistasi.Jos pystyt…
Lumilintu ja Kaaleppinen kiitos teille.
Viesti poistettu, olen pahoillani,anteeksi Kenia.
Lyötyä on helppo lyödä.
Päihdekierteessä olevaa on helppo nolata ja pilkata, koska hän usein nolaa jo itse itseään. Enkä tarkoita nyt ketään tällä foorumilla, vaan tapaamiani ihmisiä ihan IRL.
Humalaisilla on joskus hassuja juttuja, tyhmiä juttuja, joskus päihdeongelmaisella voi olla myös vihaisia, kiukkuisia, jopa uhkaavia juttuja.
Joskus joutuu muistuttamaan itselleen, että ne omat jutut ja tempaukset ovat joskus olleet ihan samaa luokkaa. ![]()
Joskus vaatii paljon muistaa että se on addiktio ja päihtymystila joka ihmisen suulla silloin puhuu, ei se ihmisen todellinen persoona itse. Todellinen persoona on uponnut sinne jonnekin päihdeaddiktion ja päihteen alle, odottaen mahdollisuutta tulla taas esiin toipumisen myötä.
Joillekin se mahdollisuus avautuu, mutta ei kaikille, valitettavasti.
Tosi on,lyötyä on niin helppo…mä oon taas ihan helv…tilanteessa.Keräilen rohkeuttaa iskälle soittoon.Soitin kyllä mutta jaarittelin niitä näitä enkä päässy itse asiaan
On se ku ei nainen saa itteesä niskasta kii.Onneks huomenna koittaa arki.
Kiitti teille jotka myötäelätte!
Ja mikäs nauraminen siinä kolmekymppisessä pohatassa on?Ei ole soiteltu,mutta meiliä laitettu kuten sovittiin.Asiaan palataan kunhan saa eronsa selväksi.Ei ole helppoa hänelläkään.Mun pitää jo mennä en oo omalla koneella.
Merikarhu tuo luonnehdintatasi osui ja upposi.Impulsiiviseksi luonnonlapseksi mua on kutsuttu pennusta pitäen.Itestä kyllä tuntuu tällä hetkellä turvonnelle kananperseelle…![]()
.
.