.
varmaa jtn huumoria nämä kirjoittelus…
Ehä joillekkin muille on huumoria,mulle ei.
no jos tosiaa tosissas lirjottelet ni varmaa suljettu ois paras vaihtoehto tähä hätäää. Hohhoi
Sinpä et sitten häpeä manipuloida ja käyttää hyväksesi ketä vaan.
Ja aikoinaan kerroit olevasi ihan kunnon ihminen, joka hoitaa asiansa. Vaikea tuntea minkäänlaista empatiaa tai sympatiaa. Tuskinpa velkakirjaa tehtiin.
.
.
Kenian kootut. ![]()
Luojan kiitos, en kuulu moisen ihmisen lähipiiriin.
Katso nyt hyvä ihminen itsekin noita juttujas. Etkö ymmärrä, että sinussa on pahasti jotain vialla, ja sinä tarvitset hoitoa? Voi kamala sentään. ![]()
Kenia on keksinyt, että jankkaamalla nyt näitä röyhkeyttään alleviivaavia bitch-juttuja, hän saa reaktioita muissa aikaiseksi. Kannattaako tähän hirveästi lähteä ollenkaan mukaan? Mikä Keniassa näyttäisi olevan lainkaan totta? Juominen? Epäilen sitäkin.
Viimeksi vaikeni, kun jengi lakkasi yksinkertaisesti mitenkään reagoimasta. Ei todellakaan kannata uhrata huoltaan, aikaansa tai muuten energiaansa tähän tapaukseen, vaan keskittyä tarvitsemaansa vertaistukeen. Oottehan te nyt kaikki jo nähneet, ettei tään kanssa mistään juomisesta edes puhuta. Ei muuta kuin ignore.
Todella halventavasti kohtelette mua viesteillänne.Olen kai sen ansainnut.Kävin taas miettimään miksi yritän roikkua nettipalstalla porukassa joka vain epäilee ja suoltaa paskaa naamaan.
Se vaikeneminen johtui väsymisestä ja siitä että mä en ole kone kuitenkaan.Joskus haluaa olla vain ihan itsekseen,kuulematta ja lukematta muuta kuin uutiset.
Mutta jatkakaa nauramista ja pilkkaamista.Kun täydellisiä itse olette…
.
.
Äiti laittoi kolme tunnia ja Painajainen (!) osti läppärin ja vieläkään ei edes hymyilytä? Mitä vielä saisi olla? Uusi nukkekoti ja Barbeja? Poni, kenties?
Ois ihan kiva tollanen läppäreitä osteleva Joulupukki-Painajainen.
Muistampa jostain lukeneeni karrikoinnin, että alkoholisti-naiset taantuvat juodessa usein avuttomiksi pikkulapsiksi. Heistä (meistä) tulee humalahoureissa taas isin tyttöjä tai äidin tyttöjä jotka haluavat syliin, ja päätyvätkin sitten ties minkälaisiin syleihin.
Olen tunnistanut itsessänikin joskus samaa lapsekkuutta, joskin ehkä enemmän orvon avatar-henkilöni anarkistisella tavalla. : )
Henkisesti pikkulapsen tasolle taantuneelle alkoholistille toipuminen merkitsee todellakin kasvua, kasvukipuineen kaikkineen.
Se ei ole helppoa, mutta täysin mahdollista!
Täälläkin on melkein jo pissismistä kohta selvitty. ![]()
.
Naistuttavasi oli painiksella. Arvelin että painimatosta on kyse. Ja sinä levoton, et pidä pysy alallasi.
Mietin, onko mielikuvituksessani vikaa vai olenko yksinkertainen tässäkin asiassa.
Aivan. Et ole vielä ehtinyt niin isoksi tytöksi.
Pissismi on jo omapäisyyttä johon sisältyy kapinahenkeä ja itsenäistymistä, rajojen etsimistä. Se on kuohuvan kasvuvaiheen karnevalisointia, johon känni-itkun ohella sisältyy korostettua itsetietoisuutta ja elämäniloa.
Se on vaihe jossa pyritään jo poispäin iskän polvelta tai äidin sylkystä, eikä suinkaan manguta sinne takaisin.
Vastakkainen sukupuoli nähdään jo tasaveroisena kumppanina eikä uutena holhoojana, lahjoja ja namia ostavana “vara-iskänä”.
Sitä odotellessa… mukavaa kesäpäivää, vaikkapa uuden läppärin ja kolmen donan parissa.
.
Ja lihomiselle ei tuu loppua.Hyvä luoja minkä näkönen voi ihminen olla!Varmaan hieman hillitympikin ryyppykuuri riittäisi.
.
Siistii!
Eikö äiti asu siis isän kanssa? Missäs isä asuu, ja onko hänellä miten iso talo?
Missä päin Yhdysvaltoja äiti asui? Miten se löyty sieltä Karibian risteilyltä, ja oliko tosiaan selvinpäin?
Vähäx mäkin oisi sekopää jos mutsilla ois kämppä Jenkeis niiku! ![]()