Se siittä

Kiitos Kaaleppinen.Olen tosiaan tarinasi lukenut monesti siitä kirjasta.

Kävin painiksella,pienin lapsenlapsi nukku vaunuissa parvekkella ja herättyään otti maitoo tuttipullosta.

Ystävä soitti,soittaa kohta uudelleen.Mietiskeli omaa alkonkäyttöään vaikka mun mittakaavassa se on aikalailla hallussa.Puhui et jotain pitää tehdä elämälleen,meidän kummankin.Niin pitää.

Molemmilla ihme miessekoiluja,erona se et hän lähinnä tissuttelee.Olen sanonut monesti hälle että jos se siinä pysyy niin ok,mutta olen ehdottanut kuukauden taukoa.Se ei ota mitään mut siinä näkisi jo auttaako ahdistukseen.

Kummallisia ovat ihmiselämän kiemurat.Yks on mielessä,toinen vieressä,kolmannen laulu kuuluu.

.

Eipä mitään haittaa Emily.Ystävä soitti uudelleen ja mietittin et mitä me tehdään elämillemme.Molemmat on sellasia mene pois-tule lähelle ihmisiä:(

Tarkoittaa sitä et sen jonka haluaisi,ei varmasti saa,sit näitä pyörii jaloissa,muita.

Puitiin kenet me haluttaisi.Hän haluu yhden jota ei tuu saamaan ja mä haluun omani jota en myöskään tuu saamaan eli sen ulkomaanmiehen.Se on supisuomainen mut erois siitä vaimostaan!Turha toivo…

Entäs se kolmikerrostalokundi…empä tiiä,katsoin sen faceprofiilia ja noooooh.

Pitääkö mun tyytyä painikseen, se on ihan viimenen tikki.Pitäs olla huntu silmillä jos sen kanssa…ei,ei,niin älyttömäks en ala.

Vaihtoehto:soitan aamulla klinikalle,unohdan kaikki miehet ja joskus sitten…niissä eläkeläistansseissa.

Sinulla on todella omituinen ja sairas kuvitelma, että joku miessuhde pelastaisi elämäsi kun itse sotket sen täydellisesti. Kuka pidenpään haluaisi olla alkoholistin sekopään kanssa, jollei itsekin ole sellainen?

Hakeudu kunnon hoitoon.

Kukaan MIES ei tietty mun elämää pelasta.Itse sen teen, nää on kaksi eri asiaa,etkö tajunnut?

Ei sitä ainakaan kirjoituksistasi ja kuvaamistasi teostasi pysty päättelemään.

Ei pystykkään mun kirjoituksista.Mut oon selviytyjä,vaikkei siltä aina tunnu.

^ Minä en ainakaan epäile, ettetkö selviäisi. Kyse lienee minun mielestäni enemmänkin siitä, haluatko edes selvitä?

Minä sinuna unohtaisin kaikki vehtaamisen ja katsoisin mitä raittiudella olisi sinun elämääsi tarjota.

Niin tahi näin, toivon elämällesi pelkästään hyvää.

Kiitos Kaaleppinen taas!Kyllä mä haluan selvitä.Tuntuu et kovalevy päässä on liian täynnä:(Et mistä tosiaan aloittaisi.Aamulla soitto sinne klinikalle,sit liittoon ja sata muuta.

Eihän tässä kauaa ole kun suomi alkaa herätä kesälomilta ja virasto-asiat saa hoidettua.Ainiin liittoon ei voi soittaa ennenkuin elokuun alussa.Vaihde ilmoittaa automaattisen vastaajan kautta ajat.

Kaikista pahin on ikävä lapsia,kuopusta ennenkaikkea.Nuo muut asiat selvii,mut miten selvitän lapselle tämän pitkän eron.

Tiedän et taas laitetaan muiden syyttelyksi mut jos kokisitte eron lapsesta, narskun piinan ja koko ruljanssin…oon kai kertonu senkin kun tytön isän ex oli niin loppu,et ystävänsä talutti sen asuntotoimistoon ja sano et tälle naiselle on löydyttävä asunto heti.Löytyi.

Sit se sano mulle että pelastit hänet sen kynsistä.Eihän lapseni isä olisi muutoin irtautunut exästään.Turvakodillakin kävi katsomassa mua ja lapsia,siis exän ex,kiitokseksi siitä ettei hän ole enää samassa jamassa.

No,hänelle kävi hyvin.Löysi miehen saksasta ja muutti sinne.Meikä nakottaa täällä ja odottaa huoltajuuskiistaa.En tiiä mitä enää sanois,alkaa jo taas pyörimään sen verran.

youtube.com/watch?v=8fBR0YzopLU

Kun viesteistäsi päätellen miehet ovat ajatuksissasi isossa roolissa, niin kannustaisiko raittiuteen tämä ajatus: jos jatkat samanlaista juomista, niin kohta sinulla ei ole enää vaihtoehtoja a, b, c, d ja e vaan pelkästään ä ja ö. Viimeinen on sellainen, jonka hänen edelliset naisensa, viimeinen 10 vuotta sitten, ovat jo heittäneet mappiin ö.

En ketä tahansa huoli…oikeestaan jos järjellä ajattelee,se eläkeläistanssi vaihtoehto ois ihan hyvä.Paskaako tähän ketään ukkoo sotkemaan kuvioita.

Sitähän saisi olla ihan rauhassa koko miessukukunnalta montakymmentävuotta.Sitten eläkeläispäiviksi…jonkun siihen kiikkustuoliin viekkuun.

Tyrmäävää aatella näin mut miksi en onnistunut siihen omakotitaloon ja perheeseen.En saata olla vaimo-ainesta :frowning:Tai sit on niin etten kelpuuta ketään,onhan noita tarjoajia,kunnollisia ollu.Sekin yks etelä-savosta,ois laittanu hynttyyt yhteen ja ostanu talon.

Mua kuvotti.Sit kun tapasin painajaisen,soitin tälle tyypille ja itkin etten tajunnu minkä mahdollisuuden menetin:(Se tapasi mun äidin ja sisarukset,minä olin hänen porukoiden mökillä ja mitään hätää ei ois ollu.

Se vain…tuntu et on liian lähellä,iholla jatkuvasti.Mut kun ajattelee sitä ulkomaaneläjää…ei haittaisi vaikka oisi iholla kokoajan.Se ei tunnu semmoiselle liian tunkeilevalle.Tietenkin,koska se on turvallinen johtuen naimisissaolosta!Näin mä aattelen.

Ei ole korrektia kertoa täällä toisen henkilön asioista, kun kyseinen henkilö on täysin tunnistettavissa lähettämäsi linkin kautta.

Muokkaus: Poistettu kyseinen lainaus.

Ei tuossa ole mitään epäkorrektiutta…olin hänen asiakkaana,mutta myös ystävänä.Voin kyllä poistaa tuon jos tuntuu sille.

Poista sinäkin lainaus.

Kiitos kun poistit.

Voisit myös ottaa ko.henkilöä koskevat tiedot pois edelliseltä sivulta.

Poistin.

Hyvä! Ja tsemppiä nyt sulle, hyvä Kenia. Mun mielestä tuolta sun sekavien toilailujuttujen takaa kuitenkin pilkistää aika ajoin ihan kivan oloinen nainen. En toisaalta myöskään usko, että kaikki kirjoittamasi on totta - luultavasti et sikaile ihan täysin näiden kirjoitusten antaman kuvan mukaan ja olet siis vieläkin kivempi :wink:

Ainakin haluan uskoa niin.

Kirjoittele vaan tänne, ei näitä kenenkään ole pakko lukea jos ahdistaa. Hoitoa tarvitset, se on ihan selvää ja on näköjään itsellesikin.

Blue…en ehkä ole kiva,mutta sympaattinen luonnonlapsi,siittä oli aikasemmin tuolla puhetta.

Kai se tämäkin täytyy kertoo…toi SIITTÄ johtuu siitä kun mun yksi parhaista ystävistä on oulusta ja se on oulun murretta.Se vääntää mun murteita samoin kuin mä hänen-se puhuu SIITTÄ.Kummasti jo luontuu häneltä savo-karjala ja multa oulu:)

Ite väännän tilanteen mukaan mitä vain.Kun olin kättärillä töissä,kaikki sanoi että nopeasti puhetyyli muuttui helsingintyyliin.

Vanhustyössä täytyy aina mennä asiakkaan mukaan.Jos vanhus puhuu savoa,ois ihan typerää kirjakieltä vääntää.Se pitää mennä asiakkaan mukana.Moneksi on revettävä tässä ammatissa.