Sikarinpolttamisen Taito

Onnea vain sinulle matkaan ja kiitoksia huomaamisesta. :smiley: Mieleni sopukopista nousi toinenkin keskustelu keväällä samanankaltaisen nimimerkin kanssa tuolla vähentäjien puolella - liekö me keskusteltu aiemminkin?

Muutaman viestin laitoin keväällä vähentäjien puolelle. Sen jälkeen tässä välissä olen lueskellut kyllä näitä molempia viestiketjuja.
Tänään on hyvä päivä :slight_smile:

Smokki ja SIkari, mä haluisin nyt kysyä sinulta ihan asiallisesti niinkuin aikuinen aikuiselta, että mikä ihme saa aikuisen, kai sivistyneen miehen käyttämään ihan valtavasti aikaa ja vaivaa toisen nettikirjottelijan kiusaamiseen ja häirintään?
Istut tuntitolkulla netissä kauniina kesäpäivänä väsäilemässä quoteja minun kirjoituksistani, keksit minusta valheita kuten se krapularyyppu -juttu yllä, katsot asiaksesi “päivittää” toisen kirjoittajan nimimerkkejä jotta kaikki uudetkin kirjoittajat saisivat tietää “kuinka kauhea ihminen se toinen kirjoittaja on”.

Ajaako raittiutesi sinua tällaiseen? Onko sellaista “uusi elämäsi”? Tukeeko sellainen raittiuttasi? Harrastatko moista muiden vainoamista oikeessakin elämässä?

Rahvaan, eli entisen Vaeltajan kohdalla ihmettelin samaa vuosia sitten, mutta hänen ihmettelynsä olen lopettanut kauan sitten. Samaa olen ihmetellyt parin muun kirjottajan kohdalla.

Sinun pitäisi olla sivistynyt, ja ikääntynyt ihminen; tiettävästi raitis ja onnellinen. Mistä sinä siis minua vihaat? Jos pidät minua juoppona jolla ei ole edes kunnollista koulusivistystä ja joka ei edes sovellu työhön johon opiskelee, mikä siinä tekee sinut katkeraksi minulle? Eikö asian pitäisi olla toisin päin; minun pitäisi kaunailla ja kadehtia sinua.
Sinun ei ainakaan luulisi kahdehtivan minua mistään. Luulisin…

Kyllä minusta hurjan tappelijan saa jos tarpeeksi provosoi, ja sillon paukutan tekstiä käytössäännöistä piittaamatta. Kyllä entisen steissinuoren mieleen alapää-termit ja “vittu”-sana äkkiä palautuu. :slight_smile:
Enkä edes kadu enkä pyytele anteeksi jälkeenpäin, mutta en halua joutua sellaseen uudelleen. Se kuitenkin vaatii että myös minua kohdellaan edes asiallisesti.
Jos tuki on liikaa pyydetty, minut voi ainakin jättää rauhaan tai vaikka ignoroida jos olen niin kauhean ärsyttävä.

Kuten olen asian aiemminkin ilmaissut, en vain pidä oikeana, että juopotteleva nettihörhö leikkii täällä lopettajien palstalla toisten ihmisten kustannuksella. Ohessa pätkä omaa kirjoitustasi:

Itsehän sinä uhoat, että olet valmis riitelemään. Riidellään sitten. Osasin minäkin kännäysaikanani alatyylisen keskustelutyylin. Kyllä minä pystyn siihen ihan selvinkin päin. :laughing:

^ Tuo quote johon muuten taas olet väärentänyt eri käyttäjätunnuksen, on viime viikonlopulta.
Sinä sen sijaan aloitit minun kiusaamiseni ja narsuttelusi jo kesäkuussa, tai oikeestaan toukokuussa.

Tänä viikonloppuna olet jatkanut samaa tyyliä, vaikka minä en todellakaan nyt juopottele. Olen täysin selvinpäin. :slight_smile:
Olen useimmiten ollut täysin selvinpäin kirjottaessani Plinkkiin.

Ja se, ettet sinä pidä jonkun kirjoutuksista, ei anna oikeutta järjestelmälliseen kiusaamiseen, häirintään ja mustamaalaamiseen, jopa valehteluun asti.

Kerroit olleesi koulukiusattu nuorena. Näinkö käsittelet menneisyyttäsi? Todentotta, kiusatuista tulee helposti kiusaajia, vaikkapa vanhemmalla iällä elleivät sitä ennen ehdi.
Toivottavasti et menettele niin oikeassakin elämässä.

Tämä on varmaan vaikea yhtälö tai kierre jossa ihminen elää, jos aina on joku muu syyllistettävä omista tunteistaan, teoistaan,… ja viimeksi jopa juomisistaan.

Miten ketään voidaan tukea tai auttaa pysymään raittiina, jos ei omaa tilaansa kykene näkemään. Yhden viikon raittius ei todista mitään, jos ei yhtään ainoata rehellistä sanaa ole itsestään kyennyt sanomaan. Miksi kirjoittaa tänne, jos kokee ikäviä ja varsinkaan, jos ei edes aio etsiä raittiutta. Minusta se on mitä suurinta tämänkin palstan ja varsinkin näiden ihmisten väheksymistä täällä. Täällä on me vähentäjät, miksei se kelpaa, jos vertaistukea haluaa, niin eikö se ole oikeampi paikka ja onhan siellä tuttujakin, vielä onneksi hengissä, vaikka aikaisemmat neuvot olivat aika karmeat.

Sanoo ihminen, joka valehtelee omista banneistaankin, ja on kyvytön myöntämään jatkaneensa riitaa kanssani heinäkuusa 2007 asti.

Kerroin olleeni raittiina viikon. Sekin oli rehellistä. Ellei sitä uskota, niin ei voi mitään.

Minulla on selkärankaa ja rehellisyyttä myöntää virheeni. Sinulla, Rahvas, ei. Siksi sä kiehut kaunassasi. :sunglasses:
Ongelmasi, eli pakkomielteenomaisen tarpeesi solvata minua vuodesta toiseen, myöntäminen vois helpottaa sinuakin.

Me päästäis kuule Guinnesin ennätysten kirjaan tällä kolme vuota jatkuneella riidallamme, jossa on vaihtuneet kummankin nimimerkit, mutta sanat ja messuamiset pysyneet jatkuvasti samana! :laughing:

Ajattele Vaeltaja sitä!

Tämä kirjoituksesi on viime syyskuulta.

No niimpäs varmaan on viime syyskuulta, kun vilkaisu käyttäjätietoihin osoittaa että käyttäjätunnus Tarharyhmä on rekisteröity 18.5. 2010, siis noin kaksi kuukautta sitten.

Täysin absurdi foorumi! Ihan sekopäisen hassu! :laughing: :laughing:

Yritätkö jotenkin ilmaista ettet viime syyskuussa kirjoittanut noin? Vai onko tämä taas vain narsun epätoivoinen yritys muuttaa keskustelun suuntaan, kun jää nalkkiin keskustelussa?

Kerroit viikon olleesi raittiina? Siinäkö kaikki totuus sinusta? Mihin katosi se kuuluisa riippuvuuksista vapautesi? Onko se aina juomisten välillä pysyvää vai miten sinä sen selität itsellesi parhain päin.

Huh, sinä olet todella täynnä vihaa. Ihan kuin Rahvas. :open_mouth: Kyllä mä olen saattanut noin kirjottaa viime syyskuussa, ja oon saattanut kirjoittaa noin myös sitä edellisessä syyskuussa. En kuitenkaan käyttäjätunnuksella Tarharyhmä, joten käyttäjätunnuksen muuttaminen quoteen on väärentämistä.

Tiedät yhtä huvin kuin minäkin, että en ole mikään narsu. Saa mua kyllä sellaseksi haukkua, satuttaa about yhtä paljon kuin huorittelu. Eli ei satuta koska ei pidä paikkaansa, mutta pitkittyessään saattaa ärsyttää pelkän jankutuksen takia.

Kiertelet itse vastausta jota tulin pyytämään:

Miksi sinä, Smokki ja sikari, vihaat minua?

Vedät vastaukseksi quoteja viime viikonlopulta. Ei kelpaa. Aloitit kiusaamisesi jo toukokuussa. Miksi?

En minä vihaa sinua. En minä vihaa kissanpaskaakaan hiekkalaatikolla. Silti minä otan lapion käteen ja heitän kissanpaskan pois. :laughing:

Tämä foorumi ei ole hiekkalaatikko, enkä minä ole kissanpaska. :slight_smile: En ole oikeasti edes kissa, vaan ihminen, jolla on tunteet niinkuin muillakin ihmisillä.

Et myöskään pysty ottamaan lapiota käteesi etkä heittämään minua pois tältä foorumilta. Valitan. : )

Toivotan sinulle voimia jaksaa vihasi kanssa. Raitista päivän jatkoa sinulle. : )

Tervetuloa S$S porukkaan. Pääsit vihalistalle ja kohta kannat myös kaunaa ja katkeruutta yhden juovan ihmisen vuoksi. :smiley:
Luin juuri tällaista fi.wikipedia.org/wiki/Mytomania
ja nyt en tiedä pitäisikö olla huolissaan oikeasti.

Näinpä. Ikävintä näissä narsisteissa on se, että häpeän ja syyllisyyden tunteet ovat niin musertavia, ettei niitä voi mitenkään kohdata. Sen takia asiat jollain tavalla projisoidaan meihin muihin. Kun narsisti vihaa minua, se luulee minun vihaavan itseään. Kun narsisti valehtelee, se luulee minun valehtelevan. Kun narsisti vääristelee asioita, se luulee minun vääristelevän asioita. Tuo tila on jollain tavoin epätoivoinen, koska siitä ei ole olemassakaan tietä ulos. :laughing: Uskomattominta on, että ensin se kirjoittaa ruudun täydeltä paskaa ja sitten valittaa moderaattoreille, että ruutu on täynnä paskaa - toiset pitäisi bannata.

^ Sovitaan sitten niiin. :slight_smile:

Mä lähden nyt kuitenkin uimaan ja ottamaan aurinkoa jos se vielä paistaa. Kiitos vastauksistasi, Smokki ja Sikari.
En saanut täsmällistä vastausta siihen mitä tulin hakemaan, mutta jotain valaisevaa kuitenkin. :slight_smile:

Sen kirjelmän ylläpidolle kirjoitan tänä iltana tai huomenna, ja laitan siihen linkin tähän sinun ketjuusi, ja samoin pariin muuhun tämän viikonlopun ketjuun.

Oikein raitista loppuviikkoa, eli loppusunnuntaita.

Mikä olisi sen kirjelmän tarkoitus? Saada itse banni vai saada joku toinen bannattua, jonka viesteistä et pitänytkään, vaikka niitä oikein pyysit?
Eikö nyt olisi itsetutkiskelun paikka, oikeasti, kun aina olet tuossa samassa jamassa, joka armas kerta, kun tänne plinkkiin tulet.

Ulkona sataa. Kävin kuitenkin katsomassa kivipuutarhaani. Olihan se kissa taas kävellyt hiekan poikki. On se katala sairaus tämä alkoholismi. Jos juo viinaa, on ihan kännissä. Jos lopettaa juomisen, on kuivahumalassa. Viinanjuonnin näkee promillemittarista, mutta kuivahumalalle ei oikein ole mittareitakaan myynnissä. No - onneksi meillä on päihdehoitajia, jotka osaavat kertoa, kuka on kuivahumalassa ja kuinka monella promillella. Itsehän omaa kuivahumalaa ei tunnista, koska kuivahumalassa tekee viinaa mieli, mutta sitä ei ymmärrä itse. Viinasta saisi kunnon kännit, mutta kuivahumalassa kärsii pelkästä masennuksesta ja ahdistuksesta. Joka tapauksessa on hyvä tietää, ettei ne olekaan keskeneräiset työt, jotka ahdistaa. Kyse on vain kuivahumalasta. Minullakin olisi pari opinnäytetyötä arvioitavana ja yksi konsulttihomma. Jos asiakas hoputtaa, niin pitää kuitata kuivahumalalla - ei nyt oikein hommat edisty, kun on se kuivahumala. Toivottavasti tämä kuivahumala-asia ei joudu ihan vääriin käsiin. Olisipa hauska katsella poliisisedän ilmettä, kun rattijuoppo selittää mittarin heilumisen johtuvan kuivahumalasta. Saapa nähdä minkälaisen krapulan tästä kuivahumalasta saa. Ja sitten vielä pitää pohtia, miten vaivasta pässee eroon. Viinan juominen olisi varnmaan yksi keino. Toinen olisi varmaan jotkin bentsojutut. Eiköhän se ole siltä kissalta loppujen lopuksi pelkkää kuivahumalaa, että käy ilkeyttään sotkemassa kivipuutarhaani. Laitankin tänä iltana sille jauhelihakääröön muutaman murusen vaimon kolmiolääkkeitä, josko kissan kuivahumala saisi lähdöt. Jos naapuri alkaa kysellä, miksi kissa hoippuu nurkasta nurkaan, voin sitten sanoa, että kissalla oli kuivahumala - mutta nyt siihen vaivaan on löytynyt kunnon tropit. :smiley:

Pahoittelen tosiaan sohaisuani arkaan paikkaan jälleen kerran. Se ei ollut tarkotus. Suojaudun niskaani piakkoin satavalta kivitykseltä, ja lähden aamiaiselle Heseen.
Ehkäpä kehoni ja mieleni kaivaa lohduttavia nopeita hiilihydraatteja, ja se kertoo kuivahumalasta, hihhih.

Lisäksi olen ihan kahvissa.

t. Kahvikissa