Jätski oli sikahyvää
En mainosta. size=75[/size]
Mä sain kotimatkalla itsekseni aivan mielettömät kilarit, kihisin, pihisin ja itkin. Raivosta itsesääliin ja takaisin. Tunnetiloissa meni nämä “mä en ole yhtä tärkeä” yms. jutut, vaikka tietää ettei se niin mene. Mä olen paljon tärkeämpi, mutta aktiivisena sairaus vie kuitenkin aina voiton, se on vahvempi kuin tunne tai järki.
Pidin autossa yksin sellaista monologia, että noin 80% sanoista oli kirosanoja, siellä välissä oli muun muassa sellaisia kuin jos – haluat että sinulla on — koti ja — parisuhde niin — sun olis — parasta — tulla — äkkiä — kotiin.
“Mä soitan tunnin päästä” - kolmen tunnin päästä tällä neidillä kilahti. Laitoin viestin, matkan siis manasin, kotoa soitin. Vastasi! Ei sanonut oikein mitään, paitsi että soitan kohta. Kysyin, että tarkoittaako se tämän vuorokauden puolella. Joo joo. PRKL.
Päätin kyllä autossa mutistessani, että sanon EI, me jutellaan NYT. Mutta mä olin niin täysin yllättynyt että vastasi, etten kyennytkään reagoimaan suunnitellusti. Kun mä olin ihan varma että stumppaa luuria korvaan.
Hemmetti kun se on muuttanut toimintatapojaan. Mä en osaa tätä peliä yhtään.
Apua.
Mut tän aikajutun se mun toipuva ystäväni sai mut ymmärtämään. Siis vaikka olen tiennyt, niin nyt se sisäistyi. Kun se aika kuluu päihteissä paljon nopeammin. Ajantaju katoaa. Yhtäkkiä onkin aamu, vaikka illalla piti soittaa. Sellanen “voi vittu, nyt siltä on mennyt hermot”. Nyt jos mies multa kysyisi, onko kaikki ok, vastaisin, että mietippäs vähän. Sun piti maanantaina tulla kotiin, ja nyt on keskiviikko, etkä sä ole vieläkään täällä… Ei muruseni, kaikki EI todellakaan ole ok.
Vittu mä oon tunteessa.
Päätin että soitan vielä kun olen menossa nukkumaan. Sitten pakotan sanomaan jotain muutakin kuin soitan kohta. Tai sanon ainakin itse jotain. Jos nyt sitten enää edes vastaa