Hemmetti sentään tätä päätä.
Tosiaan, viikko täynnä. Kaikki vaikuttais olevan hyvin. Mies normaalissa päivärytmissä, reipas, iloinen, toimelias. Tekee mun kuukausia panttaamiani rästihommia kotona, siivoaa, laittaa mulle ruuan valmiiksi kun tulen töistä, hieroo hartioita (ilman kirjallista sopimusta
), juo muistuttamatta antabuksensa ja käyttää lääkkeitään oikein, ihan dosetista. Hoitanut virasstoasiansa kunnolla. Töitä hakenut, että mun loman jälkeen sitten lähtisi tienaamaan.
On kaikin puolin juuri sitä mitä haluan ja kaipaankin.
Mut mun päässä on tän ensimmäisen viikon pelko. Ei vielä koskaan olla pidemmälle päästy kotioloissa. Nyt on tietysti se, että ollaan yhdessä ja aikalailla kahdestaankin koko ajan.
Pieni jännitys jatkuvasti jossain, tuntosarvet mulla ääriasennossa. Alkaako kiristyä? Huomenna käydään kotikulmillaan vanhempiansa moikkaamassa. Laukaiseeko se jotain? Onko joku veruke tai tekosyy, ja mikä, miksi, missä??? En uskaltaisi laskea kunnolla silmistäni. Reagoin hirveän voimakkaasti jos käyttää jotain aineisiin liittyviä sanoja tai heittää jonkun muiston jostain. Siitä tosin huomautan, ja sanoo itsekin, että nyt pitää lopettaa.
Mutta yritän tämän kaiken keskellä olla kuin ei vaivaisi ollenkaan. Koska toisaaltahan se voi puskea häntä takaisin kentälle, jos osoitan epäileväni jotakin. Mä tahdon luottaa siihen että tää onnistuu. Joku ilta sanoikin, että usko mua, en vedä enää piriä. En voinut sanoa muuta kuin että mä todella haluankin uskoa siihen. Enemmän kuin mihinkään muuhun. Haluan. Uskonko? Uskon, kun näen.
Jos huomaan, sanon kyllä. Kysyn, että miksi ajattelet tehdä noin ja mitä siitä voi seurata. Mitä jos.
Ja sitten se toinen puoli. Vähän samalla linjalla olen kuin Kultiskin.
Mitä jos tää nyt meneekin hyvin. Mä olen jo niin tottunut tähän jatkuvaan seilaamiseen, vuoristorataan, että possujuna voikin alkaa tuntua aivan vidyn turhalta.
Pitää luottaa siihen, että parisuhteissa on aina jotain pientä säätöä, vaikka päihteitä ei kuvioissa olisikaan. Ja miten me selvitään niistä selvinpäin?
Tällasta tänään meillä…
Mallulle mukavaa perhe-eloa retkun kanssa
Kyl tää parhaimmillaan on ihanaa.