No tämän verran täytyy käydä kirjoittamassa ja lukemassa… muuten ei tunnu oikein ehtivän… Kauheasti täällä kirjoitetaan, ja harmittaa kun ei ehdi kunnolla perehtyä mitä kellekin kuuluu ![]()
Hyvin menee edelleen. Ennätyspäivät on menossa, tossa just laskin ihmeissäni, että tän kuukauden puolella mies on retkuillut vaan neljä päivää… tai siis aineiden kanssa, viis muuten. Ja nyt siis kohta kaks viikkoa täysin putsina.
Jotain tässä on tapahtunut, myös minussa. Tänään retku kävi siis uudemman kerran kotikulmillaan, ja mua ei jännittänyt yhtään. Tai ainakin niin vähän, ettei tuntunut missään.
Sanoihan tuo eilen suoraan, että “et voi kieltää ettetkö olisi yhtään ollut hermostunut kun lähdin”… pakkohan sitä oli myöntävästi siihen vastata, en viitsinyt valehdellakaan. Enää siinä vaiheessa.
Kyllähän siltä edelliseltä reissulta on joillekin se puhelinnumero levinnyt, mutta ei ole vastaillut, eikä se kovasti soikaan. Pari kertaa pirahtanut. Joku velkakin taitaa olla vielä hoitamatta, mutta jostain syystä ei sitäkään kiirehdi niinkuin on ennen aina tehnyt. Ennenhän ne on pitänyt aina heti samantien saada alta pois, esim. ennen hoitoon menoa jne. Nyt on ihan rennosti, ja sanoo että hoitaa kun pystyy. Toivon kovasti, että siihen menee tosi kauan…
Ehkäpä mä alan pikkuhiljaa luottaa siihen, että tuo kykenee toimimaan ja valitsemaan raittiuden suuntaisesti. Mutta vielä ollaan alussa. Mun pitää muistaa se ja pitää pää kylmänä. Etten liikaa innostuisi, mutta kuitenkin uskallan pysyä tässä onnellisessa olossa enkä luisu pelon puolelle.