Kiitos kovasti pojjaat (jos olen oikein ymmärtänyt), että tuotitte ajateltavaa aamuun
Täytyy noita vastauksia tässä vielä tavailla ja tarkastella tarkemminkin.
Elimistöni taisi eilen olla niin tyytyväinen palautuvasta normaalitilasta, että siksi tuntui niin ookoolta. Tänään näköjään taas ei-niin-vakaalta.
andante, vedin putkeni jälkeen siis kenties hieman sairaanhoidollisia mutkia suoriks, ja siis ihan fyysisen pahan olon ja yleisen tuskasuuden perusteella marssin paikallisen “kaupunginsairaalan” päivystykseen. Marssiminen toki ehkä vähän väärä verbi. Enivei, täällä pääsee jonottamalla hoitajan arvioon, eikä sellanen mua nuorempi sälli sitten käännyttäny mua poiskaan. “Sattuuhan tota” oli kommentti.
Lähinnä olo oli rytmihäiriöinen tai kenties haimatulehduksinen, näitä mä ainakin ehdottelin.
Noh, siitä sitten “osastolle”, sydänfilmi, labroja. Lääkärikin oli mua nuorempi sälli ja ehkä hieman hämmentyny. Juttelin (mielestäni) tosi asiantuntevia, mutta valitin myös vainoharhoja niin että se pohti olisinko ihan juoppohulluutta saavuttamassa.
Koko keikka kesti pari tuntia, ulos beetasalpaajareseptin kanssa, kun syke oli korkee ja epätasanen. Labrat sen verran ok, että päästettiin pois. En ole epikriisiä vielä häpeissäni kehdannu käydä omakannasta lukemassa. Labratuloksia kävin vakoilemassa ja olihan siellä esmes GT korkeella.
Lääkäri ei ehtiny/huomannu/jaksanu edes kehottaa mua jatkossa raittiuteen. Eikö vaan hässäkässä kerenny, vai aatteliko että turha tolle on mitään enää edes sanoa. Hoitaja puhallutti jossain vaiheessa, mut olin nollilla jo sillon.
Tämän keikan kuittasin äijjälle migreeninä, jonka takia teen joskus samanmoisia. Siinäpäs se suurin syy sitten jo tulikin, miksen uskalla sille asiasta avautua. Olen valehdellu liikaa ja liian monta kertaa. Toki se tietää että mä juon, joskus jopa sen viinoja. Mutta ei niitä määriä, varsinkaan loiventamisten määriä. Se jopa saattaa kuvitella, että olen vihdoin oppinut olemaan, kun nykyään hyvin harvoin esmes missään kinkereissä vedän övereitä, jota mulla nuorempana ja vielä suhteemme alkuaikoina oli tapana tehdä.
Sillä on itellään oikein tervehenkinen alkoholisuhde ja se on vakaasti sitä mieltä, että juominen ja sen hallitseminen on ihan vaan itsekurikysymys.
Noh, en mäkään tänään juo.